План конспект для 9 класу "Розв’язування компетентнісних задач"

Про матеріал

Урок 53 Розв'язування компетентнісних задач.

Цілі:

  • навчальна: формувати вміння розв'язувати компетентнісні задачі, опрацьовувати дані, подавати результати розв'язування задачі;
  • розвивальна: розвивати інформаційну й комунікативну компетентності, навички роботи з інформацією, інтелектуальну активність, естетичні смаки, увагу, логічне мислення, пам'ять; виховувати дослідницький підхід у пізнанні нового, формувати вміння застосовувати отримані знання для розв'язування прикладних задач;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: застосування знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: ПК із встановленою системою програмування Delphi 7 або Lazarus, офісним пакетом програм, векторним графічним редактором, редактором карт знань і доступом до Інтернету.

Перегляд файлу

chart, installation, seo, set up, setting, web icon Урок №53-59  Розв’язування компетентнісних задач

 

Урок 53-59. Розв’язування компетентнісних задач.

Цілі:

  • навчальна: формувати вміння розв’язувати компетентнісні задачі, опрацьовувати дані, подавати результати розв’язування задачі;
  • розвивальна: розвивати інформаційну й комунікативну компетентності, навички роботи з інформацією, інтелектуальну  активність, естетичні смаки, увагу, логічне мислення, пам’ять; виховувати дослідницький підхід у пізнанні нового, формувати вміння застосовувати отримані знання для розв’язування прикладних задач;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: застосування знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: ПК із встановленою системою програмування Delphi 7 або Lazarus, офісним пакетом програм, векторним графічним редактором, редактором карт знань і доступом до Інтернету.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •   привітання
  •   перевірка присутніх
  •   перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: компетентнісні задачі; алгоритм розв’язування компетентнісної задачі.

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя. У ході розв’язування компетентнісної задачі важливим є вибір ефективного програмного середовища для реалізації комп’ютерної моделі задачі. До вашої уваги пропонується 9 компетентнісних задач. Які програмні засоби найбільш ефективні для реалізації комп’ютерних моделей задач? (Текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, редактор публікацій, табличний процесор, онлайн конструктор сайтів, середовище програмування.)

IV. Організація діяльності. Вибір варіанта задачі для розв’язування

VI. Робота за комп’ютером. Виконання компетентнісних задач

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 274-275

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

VIІ. Підбиття підсумків уроку

Аналіз результатів виконання компетентнісних задач.

І. Критерії оцінювання виконання завдання

  •    Учень зрозумів умову завдання – приступив до виконання завдання, визначив дані, необхідні для розв’язування задачі, – 1 бал.
  •    Учень вміє формулювати критерії відбору даних для пошуку – вказано URL-адреси однієї або кількох пошукових служб, URL-адреси сайтів, на яких знайдено необхідні дані, – 2 бали.
  •    Учень вміє здійснювати пошук в Інтернеті – вказано правильно ключові слова для пошуку потрібних відомостей – 1 бал.
  •    Учень вміє створювати електронні таблиці – 2 бали.
  •    Учень вміє обґрунтовувати вибір візуалізації подання результату – правильно визначено, яку діаграму доцільно побудувати, – 1 бал.
  •    Учень вміє знаходити стратегію розв’язування задачі – визначено оптимальну кількість слайдів та доцільне розміщення обґрунтування – 2 бали.
  •    Учень вміє робити висновки щодо спрямованості наявних відомостей на розв’язування конкретного завдання – правильно зроблено й обґрунтовано висновки та рекомендації щодо подорожі – 2 бали.
  •    Учень правильно обирає засіб для розв’язування завдання та подання даних – правильно вказано програмне забезпечення, яким користувався учень, – 1 бал.

ІІ. Критерії аналізу підсумкового документа

(по 2 бали за кожний пункт)

  •    Учень уміє структурувати потрібні дані для пошуку розв’язку – потрібні дані подано у зручному для сприйняття й аналізу вигляді.
  •    Учень пояснює критерії добору даних і результатів – вказано чіткі критерії добору результатів.
  •    Подано наочну форму порівняння результатів – тип діаграми відповідає завданню.
  •    Документ структуровано з метою підвищення переконливості висновків – презентація має правильний зміст, чітку, логічну структуру, посилання на інтернет-ресурси.
  •    Документ оформлено акуратно та з  дотриманням усіх  вимог до нього – вдало підібрано елементи оформлення (шрифт, тло, графіка, слайди презентації не перевантажено матеріалом).
  •    Враховано особливість призначення презентації – мова,  грамотність, логічність побудови.

 

 

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 10.1 ст. 272-275

Розв’язати компетентнісну задачу (за вибором учня).

ІХ Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
5746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку