Урок 53 Розв'язування компетентнісних задач.
Цілі:
Тип уроку: застосування знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: ПК із встановленою системою програмування Delphi 7 або Lazarus, офісним пакетом програм, векторним графічним редактором, редактором карт знань і доступом до Інтернету.
Урок №53-59 Розв’язування компетентнісних задач |
|
Урок 53-59. Розв’язування компетентнісних задач.
Цілі:
Тип уроку: застосування знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: ПК із встановленою системою програмування Delphi 7 або Lazarus, офісним пакетом програм, векторним графічним редактором, редактором карт знань і доступом до Інтернету.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: компетентнісні задачі; алгоритм розв’язування компетентнісної задачі.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. У ході розв’язування компетентнісної задачі важливим є вибір ефективного програмного середовища для реалізації комп’ютерної моделі задачі. До вашої уваги пропонується 9 компетентнісних задач. Які програмні засоби найбільш ефективні для реалізації комп’ютерних моделей задач? (Текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, редактор публікацій, табличний процесор, онлайн конструктор сайтів, середовище програмування.)
IV. Організація діяльності. Вибір варіанта задачі для розв’язування
VI. Робота за комп’ютером. Виконання компетентнісних задач
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 274-275
VIІ. Підбиття підсумків уроку
Аналіз результатів виконання компетентнісних задач.
І. Критерії оцінювання виконання завдання
ІІ. Критерії аналізу підсумкового документа
(по 2 бали за кожний пункт)
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 10.1 ст. 272-275
Розв’язати компетентнісну задачу (за вибором учня).
ІХ Оцінювання роботи учнів