План-конспект до групи продовженого дня

Про матеріал
Конспект для ГПД, повністю готовий до використання, все детально розписано по годинах
Перегляд файлу

І. Організація роботи вчителя

Мета: підготовка до робочого дня виховної роботи навчального приміщення до роботи групи; організація роботи учнів.

1. Прийом дітей в групу.

   А) провірити відвідування

   Б) дізнатись про особливості д.з.

2. Обмін інформацією з вчителем.

3. Відмітка відсутніх.

4. Оголошення завдань дітям.

5. Повторення правил поведінки учнів: в коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

6. Призначення чергових.

ІІ. Дообідній відпочинок учнів на свіжому повітрі, спортивні заняття. 12:15 – 13:15

Мета: сприяти активному відпочинку дітей після розумової діяльності, розвивати м’язову систему, покращити роботу серцево-судинної та дихальної системи. Виховувати кмітливість, спритність, чесність, дружбу, дисциплінованість.

Інвентар: обручі, скакалки, тенісні(м’ячі, ракетки)

- Підготовча частина.

Організація учнів. Організаційні вказівки вихователя. Шикування Ознайомлення зі змістом години здоров’я. Стройові вправи. Ходьба, різновиди ходьби. Рухові вправи на розвиток м’язів рук і ніг.

- Основна частина.

Гра « Овочі, фрукти, ягоди»

Діти діляться на три команди. За кожною командою закріпляється назва:

«Овочі», «Фрукти», «Ягоди». Вихователь називає види овочів, фруктів, ягід. Команда, до якої належить зазначена культура, повинна встати й виконати конкретні дії(рухи). Інші команди в цей час спостерігають. У ході гри одні рухи змінюються іншими.

 

-  Заключна частина.

Шикування. Дихальні вправи. Приведення організму в спокійний стан. Підведення підсумків. Організоване повернення в клас.

ІІІ. Обід. 13:15 – 13:45

Мета: слідкувати, щоб кожна дитина добре поїла, закріплювати елементарні знання і навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти і охайності, до культури поведінки за столом, виховувати навички користування столовими приборами.

  1.  Підготовка до обіду (10хв)

- Миття рук( обов’язкове використання мила, поведінка біля умивальника)

- Нагадування учням правил поведінки за столом

      2. Приймання їжі

      3. Заключна частина.

           - Повернення в клас.

IV. Прогулянка. Активний відпочинок на свіжому повітрі. Рухливі ігри. 13:45 – 14:30

Завдання:

  1. Розучити ігри: «Пташечки в гніздечках» та «Сусід зліва», розвивати спритність, кмітливість, спостережливість.
  2. Розвивати швидкість, спритність, увагу.

 

Хід заняття

І. Підготовчий етап. (12хв)

1.Шикування.

2. Повідомлення завдань, інструктаж безпечної поведінки

На цьому занятті ми з вами вивчимо гру «Мисливець і лисиці», повторимо гру «Карасі та щука» і пограємо ігри-естафети, які ми вивчили раніше.

  • Перелічіть правила безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої години.
  • Уважно слухати вказівки вихователя, робити лише те, що каже;
  • Дотримуватись правил гри, щоб гра була чесною;
  • Не чіпати без вказівок спортивний інвентар;
  • Не лізти без вказівки вихователя на драбинки, бо можна впасти і вдаритися;
  • Не нищити фізкультурний інвентар: не гнути, не ламати, бо при цьому можна поранитися;
  • Вміти програвати і вигравати.

    3.Ходьба по колу:

а) на носках;

б) на п’ятках;

в) на зовнішній частині стопи;

г) на внутрішній частині стопи.

     4. Біг:

а) у повільному темпі;

б) з високим підніманням колін;

в) з відкиданням п’ят.

     5.Ходьба (1хв)

     6. Загальнорозвиваючі вправи.

Комплекс вправ №2

а) колові оберти головою ( повторити 6-8 разів);

б) В.п. руки перед грудьми, ноги нарізно.

1-2 – відведення зігнутих рук;

3-4 – відведення прямих рук;

(повторити 6-8 раз).

в) В.п. – права рука піднята вгору, ліва – внизу.

1-2 – відведення обох рук назад;

3-4 - зміна положення рук;

(повторити 6-8 раз).

г) В.п. - руки зігнуті до плечей.

1-4 колові оберти руками вперед, назад.

(повторити 6-8 раз)

д) В.п. – рука на пояс, ноги нарізно.

1-2 – нахил тулуба вперед;

3-4 – нахил тулуба назад;

(повторити 6-8 раз).

е) В.п. – руки на пояс, ноги нарізно.

1-2 – нахил тулуба вліво;

3-4 – нахил тулуба вправо.

( повторити 6-8 раз).

є) Присідання ( 10 раз)

ІІ. Основний етап

  1. Гра «Пташечки в гніздечках»

Усі гравці («пташки») стають в обручі. Ведучий каже: « Сонечко світить. Пташки вилетіли з гніздечок». Гравці вискакують з обручів, бігають по майданчику, змахуючи руками – «крильцями». Раптом ведучий каже: «Сонечко сіло. Пташки летять додому. Раз, два, три!». Після цих слів гравці поспішають зайняти порожнє ( або лише своє) «гніздечко». Та «пташка», яка не встигла повернутися в «гніздо» на рахунок «три», залишає гру. Після виходу гравця, зайвий обруч прибирають. Перемагає найспритніша «пташка».

 

  1. Гра «Сусід зліва»

Гравці утворюють коло. Ведучий підходе до одного з них і робить кілька простих рухів ( плескає у долоні, піднімає одну руку, стрибає, присідає і т. д.). Услід за ним ці рухи повторює учень, який  стоїть зліва від того, перед яким ведучий зупинився. Якщо гравець не зможе правильно повторити рухи ведучого, то сам замінює ведучого.

ІІІ. Заключний етап ( 3хв)

  1. Ходьба у повільному темпі.
  2. Дихальні вправи.
  3. Підсумок заняття.

 

V.  Освітньо-виховна бесіда. 14:30 – 14:50

Тема: Побутова техніка – помічники людини.

Мета: розширити й уточнити знання учнів про побутову техніку; збагатити словниковий запас учнів; розвивати мовленнєві вміння і навички, мислення, пам’ять; ознайомити з правилами користування електроприладами через проблемні ситуації; сприяти формуванню моторної діяльності під час виконання практичних завдань; навчити організовувати робоче місце, дотримувати безпечних прийомів праці; прищеплювати навички безпечного користування предметами побутової техніки; виховувати дбайливе ставлення до побутових приладів.

 

Обладнання: відеоматеріали, олівці. роздатковий матеріал, ілюстрований дидактичний матеріал.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

- Організація дітей до заняття.

1.Привітання

Другу руку простягни

Посмішку усім пошли.

Добрий день! Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем.

 

2. Психоемоційне налаштування

- Поверніться до мене.

Спочатку сідають дівчатка – краса, а потім хлопчики – сила.

Сядьте рівненько і задайте собі позитивний настрій

ІІ. Повідомлення теми і мети заняття.

- Для того, щоб дізнатися тему нашого сьогоднішнього  заняття, давайте відгадаємо загадки:

Загадка 1                                                            Загадка 2

Де поїду -                                                      Що за диво, що за ящик?

Стане гладко.                                              Сам співак і сам оповідач.

Тільки пальцем не торкай.                         І до того ж заодно.

Обпечешся, так і знай                               Демонструє кіно (Телевізор)

А щоб взять мене тобі –

Маю ручку на горбі (Праска)

 

Загадка 3                                                                  Загадка 4

Розморожувати вміє.                                 Ось машина, в ній насос

Що потрібно – розігріє.                             Це звичайний – (Пилосос)

Піцу зробить за хвилину.

Нагодує всю родину (Мікрохвильова піч)

 

- Ви всі зрозуміли,що темою нашої сьогоднішньої виховної години є побутова техніка. Це дуже цікава тема.  Ми дізнаємося багато цікавого, незвичайного, поповнимо свої знання.

 

ІІІ. Основна частина.

1.Гра «Відгадай і розкажи»

- Отже, цікаво навчатися, граючи. Давайте пограємо в цікаві ігри та розширимо свої знання про побутову техніку.

  1. Є у нас в квартирі робот, має він великий хобот. Любить робот чистоту і гуде, як лайнер «Ту-у-у» (Пилосос
  2. Якщо душно буде влітку – у кімнаті зробить вітер. (Вентилятор)  
  3. В нашій кухні кілька літ він воркоче, наче кіт, і ховає справжню зиму за надійними дверима. (Холодильник). 
  4. Він на відстань не зважає. С ким попросиш – з тим з'єднає. Як почуєш звук-рингтон, треба брати… (Телефон)
  5. Схожа груша ця на сонце, має вуса й шапочку. Здогадались, діти, що це? Електрична …( Лампочка.)

2. Бесіда

- Як ви думаєте,  чим відрізняються звичайні електричні лампи від енергоощадних?

Вибираючи лампи побутового призначення, важливо дотримати баланс між зручністю їх конструкції, витратою електроенергії і довговічністю освітлювальної техніки.

Варто відзначити, що в даному випадку працює правило «чим дорожче, тим економніше», тому первинні витрати з часом окупаються помітним зменшенням витрат, пов’язаних з оплатою споживаної електроенергії. Сьогодні ринок джерел освітлення пропонує величезний вибір ламп, і підібрати відповідні саме для вашого будинку не складе труднощів! Перегляд мультфільму (фіксики – батерейки, міксер)

- Отже, електроприлади – це електричне або електромеханічне обладнання, що виконує корисну роботу в домашньому господарстві: допомагає готувати їжу, прибирати, прати тощо.

3. Ознайомлення з правилами безпеки при користуванні електроприладами.

1. Перед вмиканням електроприладу необхідно візуально перевірити електрошнур на наявність механічних пошкоджень.

2. Електроприлад повинен бути надійно заземлений згідно з правилами установки приладу.

3. Забороняється працювати з електроприладом вологими руками.

4. Не можна залишати електроприлад без нагляду на довгий час, після закінчення роботи перевірити, чи все вимкнено.

5. Не можна користуватися електроприладами без нагляду дорослих.

6. При виявленні або виникненні несправності в електроприладі негайно викликати електрика, що обслуговує прилад.

7. Категорично заборонено виконувати будь-які ремонтні роботи самостійно.

8. Не користуватися саморобними електричними приладами.

9. Якщо в квартирі полум’я, або чути запах диму, горілої ізоляції, потрібно негайно повідомити про це дорослим.

10. Якщо вдома нікого немає, негайно телефонуйте за номером 01; потім кличте на допомогу сусідів.

11. Ніколи не гаси електроприлади водою.

 

4  Перегляд мультфільму (фіксики- пилосос)

 

Запитання після перегляду

 

1. Чому перед тим, як увімкнути електроприлад, треба уважно подивіться на його шнур і вилку?

2. Чому ніколи не можна торкатися електроприладів вологими або мокрими руками?

3. Чому не можна залишати електроприлади без нагляду впродовж тривалого часу?

4. Чому, закінчивши роботу, обов’язково треба перевірити, чи все вимкнено?

5. Чому не можна користуватися електроприладами без нагляду дорослих?

6. Чому не можна користуватися саморобними електроприладами?

7. Що треба робити, якщо ви побачили в квартирі полум’я або відчули запах диму, горілої ізоляції?

9. Що треба робити, якщо вдома нікого немає, а ви побачили в квартирі полум’я або відчули запах диму, горілої ізоляції?

10. Чому не можна гасити електроприлади, що зайнялися, водою?

 

5. Фізкультхвилинка (відео)

 

 

 

 

6. Вправа «Малюємо разом»

- А зараз давайте трохи помалюємо. У вас на парті лежить аркуш. Ваше завдання – розфарбувати малюнок.

IV. Підсумок заняття

- Яка тама була нашого виховного заняття?

- Що нового ви дізнались?

- Навіщо потрібно дотримуватись правил безпеки при користуванні електроприладами?

VІ. Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами: настільні ігри, розфарбування, малювання. 14:50 - 15:50

     Тема: «Побутова техніка – помічники людини.»

Мета: уточнити і розширити зміст поняття «Побутова техніка»; активізувати знання учнів на задану тему.

- Розмову про побутову техніку та про її використання можна вести без кінця-краю.

- Щиро дякую вам, друзі.

Ваш клас – це маленька сім’я. Хотілося б, щоб в вашій сім’ї завжди панували доброта, пошана, любов, взаєморозуміння.

VII. Рухливі ігри на свіжому повітрі. 15:50 – 16:50

VIII. Суспільно-корисна праця. 16:50 – 17:15

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
14 квітня 2023
Переглядів
2744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку