План-конспект до уроку з української мови на тему " Звук [п]. Позначення його буквою “П” (пе). Друкування букв, складів, слів."

Про матеріал
Пропоную вашій увазі мій план-конспект уроку на тему вивчення букви "П" на предметі з української мови для першого класу. Під час цього уроку учні повторюють попередні теми, закріплюють навички читання та вивчають нову літеру частково у ігровому форматі. Тут ви побачите чудові ілюстрації до уроку, загадки, ігри та руханку для фізкультхвилинки, приурочену до теми уроку.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

Звук [п]. Позначення його буквою “П” (пе).

 

Тема: Звук [п]. Позначення його буквою “П” (пе). Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з заокругленням унизу та вгорі.

Мета: Навчити учнів правильно вимовляти звук [п] та виділяти його з різних позицій у словах,                                     позначати його друкованою літерою. Обґрунтовувати свої вподобання, ставити запитання за змістом тексту. Розвивати вміння правильно та виразно читати вголос та  висловлювати свою думку. Виховувати взаєморозуміння, дружелюбність та підтримку одне одного.

(слайд 1)

Обладнання:

ХІД УРОКУ

 

І. Організація учнів до уроку.

Раз, два, три, чотири, п'ять

Прошу всіх рівненько встать

Продзвенів уже дзвінок

Починається урок.

(слайд 2)

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

а) відгадування загадок

 

В житечку зеленім 

Факели вогненні:

Цілий день собі горять, 

З сонечком лягають спать.

                          (Маки)

(слайд 3)

 

Ніхто її не лякає,

А вся тремтить.

                           (Осика)

(слайд 4)

 

Стоїть завод у полі. Який? а це секрет. 

Працюють в ньому бджоли -

Виготовляють мед.

                         (Вулик)

(слайд 5)


 

  • назвіть у словах-відгадках голосні (приголосні) звуки.

(слайд 6)


 

  • Викладаємо слова-відгадки у касі букв.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Гра “Де чия кулька?”

(слайд 7)

 

На дошці є малюнки, на яких зображені герої мультфільму “Вінні-Пух”: ведмедик Вінні, ослик Іа, кролик, сова, поросятко П’ятачок. Над ними в довільному порядку розміщені зображення кульок з літерами: О, К, С, В.

(слайд 8)

 

Прочитайте літери на кульках.

 Це перші літери імен героїв відомого вам мультфільму, яким належать ці кульки. Назвіть цих героїв. З'єднайте лінією малюнок з відповідною йому кулькою. Кому не вистачило кульки? Чому? Вимовте слово “поросятко”. Назвіть послідовно усі звуки, з яких складається слово “поросятко”. Який звук чуємо на початку слова? 

  • Сьогодні ми ознайомимося із звуком [п] і буквою, що його позначає. Ось тоді у П’ятачка буде своя кулька.

(слайд 9)

 

2. Виділення звука [п] у вірші.

 Поросятко зранку встало,

Пісню гарну заспівало.

-Хлюп - хлюп - хлюп!

- Хрю - хрю - хрю!

Дуже митись я люблю!

(слайд 10)

 

3. Визначення позиції звука [п]

Пропоную учням на слух слова:

“павич”, “мавпа”, “плакати”, “сопілка”, “поні”, “пума”, “Пилип” - в яких вони повинні визначити місцезнаходження звука [п].

(слайд 11)

 

 

А тепер самостійно підберіть декілька слів із звуком [п] і скажіть де знаходиться цей звук на початку, всередині чи в кінці слова. 

 

4. Звуковий аналіз слів.

А тепер проаналізуїмо слова “пава” та “мавпа” і викладемо їх за допомогою звукових фішок.

[-○|–○] - пава

[-○-|-○] - мавпа

 

IV. Ознайомлення із буквою “П” (“пе”).

(слайд 12)

 

1.Показ букви.

  • Ось подивіться уважно на на велику і малу букву “П”, “п”.

(слайд 13)


 

  • Чи схожі вони між собою?
  • Чим відрізняються?
  • Знайдіть букву “П” у касі.

 

2.Пошук схожих на букву “П” предметів.

(слайд 14, 15)

 

На що схожа буква “П” у вірші:

 

Я із букви “П” торік

змайстрував собі турнік.

Підтягаюсь разів сто я,

Маю силу і здоров'я. 

На що оце схожа буква “пе”?

(слайд 16)

 

Вивчимо цей вірш напам'ять. 

 

3.Читання складів.

Читаємо склади

 

Па, по, пу,  пі, пе, пи.

 

Ап, оп, уп, іп, еп, ип.

(слайд 17)

 

V. Фізкультхвилинка.

 

Перегляд відео “Руханка Пес Патрон”. 

  • Як ви гадаєте, чому ми використовуємо сьогодні саме цю руханку?

 

(слайд 18)

 

VI. Робота з текстом.

https://lh7-us.googleusercontent.com/8j1dx_l-XBCEtmkZrFZkH72JRBLKpuymix2ytBtITEB2vp3TCE18k-K5UpDbcWo_YttUakHPE0Ao9E7065Dwzt5_sAsM2RoQxAyXkXmU78Gq3jaOfu78grPkJpSfpswGNV9J21CUPAzRpHV779AW5zY

(слайд 19)


 

  1. Зіставлення звукових схем і малюнків.
  2. Читання складової таблиці.
  3. Читання слів, поданих у складовій формі.
  4. Читання слів з пропущеними літерами.
  5. Робота з анаграмою.
  6. Робота над словом “Пилип”.
  7. Читання колонок слів.
  8. Читання тексту "На Івана Купала”.
  9. Розвиток зв'язного мовлення..

 

VII. Підсумок уроку.

 

З яким звуком ми сьогодні познайомились? 

Якою буквою він позначається на письмі?

Знайдіть її у касі і прикріпіть до кульки для поросятка П'ятачка.

 

VIII. Рефлексія.


 

  • Чи сподобався вам сьогоднішній урок?
  • Що вам сподобалося найбільше?
  • Що вам вдавалось найважче?
  • Що б ви хотіли повторити наступного разу?
  • Намалюйте смайлик, який відображає ваш настрій після уроку.

(слайд 20)

 

Далі до вашої уваги слайди з презентації

 

https://lh7-us.googleusercontent.com/h520cEDjHU756hvARAogJvc1O-zDxxaPuieFh2iMkT7h4k3sid3ZZybiSY5tzzQryggmPhfPYc_yNEkh4Ea2YhH0TW4k1v6FSTHztVwDyXJe3Us31jhi12yOb-S4sbZXnaXDGIOjMsBjf69ePL2BENA

https://lh7-us.googleusercontent.com/AWHiCEc65EguSdsPJZJiMEqH_PjUfX0umNRiDHNHN7tCymezRIwoX08md7AbtgBfGptQZeclUaTK8M3FZNTe3RbV-0xoTO61Z86K2343XZNhtdowNKhSAJScOGd9v-lEYZ1CsxN7KHDPO5POH6pCRq0

https://lh7-us.googleusercontent.com/nehpp-0YGVoeeDAR4qY13PJhiIKq_cfdIrvAVLgi12WCSqtB1jG69CAlQDFocUnvPcQ8QvMsKTwRWQSHz0W1bq_w9wnDCQD8DhUgkmV8Zl4vLXiyCfGkznU0wgJnLS6oSOVUeRw2iAIJEKIgFEUBYHE

https://lh7-us.googleusercontent.com/s3_ZjaZa2-ePZuWAq55e9LzoIiJQSOi-bB9_41MXhmkX6k9EkQStfSHZpHNC44yBihB-9VqTgyF7N1BgTqxAG6qAbnx2AWTHvJxS9T0axBYKDRVsxMmCEI3eUDwHT8205yjxNq2qwx_Nqn2TY9SaC8Qhttps://lh7-us.googleusercontent.com/oCQFDPT7L05jpBkQ8QtIkC957N4gY4ZMhomph3hd6m70bIUqMZjohfm6acD7Jr5r05zMIG7a_jTZqiLdG7Cm6XM7eLuqD81MXYhDZzXymnUnOBICnf4QOYJ_FHREM1tSj5I7xXdrzWX6ROnBc16NJp0

https://lh7-us.googleusercontent.com/P1FEYHduWsJ018NacX-gML_U6NAtB1k_8tS6Gc0CXDEGcoOB5jsDkSwwM775uHyqH-9yk1Nlt4iRkTou1miRUaBWvmXdGgGtQTwPKF6VZ2_U6M2stqTBGIbHDBcHD6gxlq-v90qKV-Y_HYtgNfF0qXQhttps://lh7-us.googleusercontent.com/-emODAK1grfYYbCCNkRNFzH4lXJJ1SNGrThUaIVSpwgs0AAvUOFs1hfw2nLorffyJ-_09t4pRn1tpXtJjqsjNR1iOFR68Pw4sudvDF2rAY0yC_mCZ1iKc_NJM_WnLsYCiIv_xff0DqjfGBifARbum4Mhttps://lh7-us.googleusercontent.com/usWf3b7XXHHUUnvPHJsJkqI2VJODzHKErlCCkwtiVDSCTYm_hzIVpFLjxZcY5NVvoJXCxMj9fByllzNU7bBleteL6n0h4udcZrIqQruGLc2ezgrWrL9r0mD-xtO4ZUL-_pcqCHaJ9wDvXZIqDSW1IJIhttps://lh7-us.googleusercontent.com/LmEC7-5U3KDVS9La_NfGeMXIb9igXzGQ7uAnZgbDMmtUy0Xm343kUbnvcGG0cnPPvlqPJS79-q3h-w_bzTj35Mc7VDgG4t0bEJ22EmdZn9sg3qgU2q5JxXq2TrFVXTGaf1te-xBphFnfu8zZnKhP_e0https://lh7-us.googleusercontent.com/PgfVF4LxXMMvvglJLh8Q1DaMk_eWWUPz_YbOR0OcJFlxll7fc5DQE1OZi01Ohku4_0gMdiXeaiLVDiqmamOUETuGIFTFfcC8HPE3px_ZzZTCNgQuLqN-S101rgiq4Jp72kGIEyoHpwyDmxehoOScq6Mhttps://lh7-us.googleusercontent.com/wKxoYz2ugX-YCrj9OMo40y5iGzIxDU4k7nmeHI5KdsQ1ZVFFjoGkHUYEcSC9qdot57p3bLEiEx6Za9FfYvYxDfI3vbBI_RtBbqvVnR3csOmONBYVLIYVGUahxKd4SxvjPAC2tDWvb5X8n-88LEbNkqohttps://lh7-us.googleusercontent.com/ro9bZXAWIJYv9bi37QbdqiutaxCGlh2I-RfPUi_sJWIjd5_womlELd49l6unSniG7ExMdU2Bmw8SyFKFgkOHKTFDZ9AzEJeYtyEFsIS73UQ_snH3UhBM1ArzagB60v9Aew3yBCtmrvZYjyd8mmKRqPshttps://lh7-us.googleusercontent.com/mFtF86g8-eW78n9v7HcmLiD-kq6LvwjSauTRlwKhq84t41C6tTSlOU3p8kuI-Pkwpy-m5uIMlwNHqawGzrfOO09r8KIjBtQDEy0TRN3p8QBsG_s3csEJkgIriHOkkOpTsIWXldkXnIO3l8DylZbpsnAhttps://lh7-us.googleusercontent.com/2_S0Lri73iOY9625XauaQCmlR158Bed0oOk6V0u7VU9wlslpVwjrRPUj_3F_iXz793t0AsN5mhI3IFs_z1p6CbUGwA2LfJORQtlkDFfYQqeFYCcEwukaLVbki9psm7wKySYx91DBkS6fGdFofIwsBCIhttps://lh7-us.googleusercontent.com/GoAzwQ4Ub-Nv7NmUKbsDpzgMuG7f1k6jEplqrPj5txC80i4uBQB_iPMG1ugF_ROZAHJavkpRXD_lU9B9iXL_eOhC1J3A7slu4VmAbAHD2WC2Zr2QR4eH4fHioWeW6bsWT4ug4QXfmx2MMvtklcrKoR4https://lh7-us.googleusercontent.com/0bnAGaK4EACE_KdofAahoETgKxPWzFaeA3tj87e1jHJ6JcYCoo2L4dGmDwQ6bKpOh1VWnramnR_wY8vb3wVKA9woN6bX4V30E4kPzxkoRHRtdX7_OWC3Cg4QjeA6Jkt1FVh6JkYBPXZp5MeK_5jMSdIhttps://lh7-us.googleusercontent.com/_0Zjy7wFGkhVrjlT5GJbyQ1P4iK5-5-JRkjVHYTJHNuxCzkFHxRvsIFSZWtC-9He9VTPCJ2v_GCIMw3IkRPFSAchibKUS1Gng2H7sO9bAJAXLSUdAdElkQrm6yCS7gYQ7jZGxo_N1FSvab2ghVhB8kshttps://lh7-us.googleusercontent.com/qh_9Z0b25weElsRKQ0hAadwT8GsCpmxcU76WiFgYKoOSDoSxnu1F4Nw17B1y1evAJUt3_sBNK9v3xr5LBfhlOQeceBa2baGlRziGhFhOe6UkfQkdgu46g6qeDvQIjtc6U6iqfH4Tk0oJnHexxCCWfeQ

 

docx
Додано
31 січня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку