План – конспект групового заняття з танцювальної арт – терапії для дітей молодшого шкільного віку. Тема: «Танцювальна арт – терапія на допомогу школі».

Про матеріал
План – конспект групового заняття з танцювальної арт – терапії для дітей молодшого шкільного віку Тема: «Танцювальна арт – терапія на допомогу школі». Методи арт-терапії широко застосовують в роботі з молодшими школярами. Це і допомога в адаптації до школи, корекція взаємин в колективі та сім'ї, корекція страхів і рівня самооцінки та інших психологічних проблем. Конпект детальний, урок цікавий, насичений. Все пропрацьовано.
Перегляд файлу

План – конспект групового заняття з танцювальної арт – терапії для дітей молодшого шкільного віку

 

Тема: «Танцювальна арт – терапія на допомогу школі».

 

Методи арт-терапії широко застосовують в роботі з молодшими школярами. Це і допомога в адаптації до школи, корекція взаємин в колективі та сім'ї, корекція страхів і рівня самооцінки та інших психологічних проблем.

Завдання:

  • поліпшити психоемоційний фон;
  • позбавити від напруги, страхів;
  • усунути агресію, тривогу;
  • побороти депресію;
  • підвищити життєвий тонус;
  • розкрити творчі здібності учнів;
  • встановити довірчі відносини у колективі;
  •  контролювати свої емоції;
  • допомогти з соцадаптації.

 

Дата проведення:

Місце проведення: хореографічний зал.

Тип уроку: комбінований.

Метод проведення: фронтальний, ігровий.

Важливо: діти повинні мати зручне змінне взуття!

 

Зміст уроку

Дозування

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА.

Діти виконують елементарні завдання у вигляді привабливих забав під спокійну музику(хороводна, полька, вальс):

  • рух по великому колу і врозтіч;
  • звуження і розширення кола;
  • зустрічний рух у двох колах одночасно;
  • кружляння у «зірочці».

Розбуди котика

Інтенсивність: низька.

Корекційна спрямованість: розвиток уваги, здатності до самовираження, рефлексії емоційних станів, здатності любити оточуючих; виховання комунікаційних навичок.

Зміст. Гравці стають у коло. Гравець в центрі кола зображає котика, який заснув. Інші гравці обережно ― будять його (щоб не злякати) – гладять, ніжно торкаються. Перемагають ті гравці, які найбільш ласкаво будили ― котика.

Правила. 1. Розпочинати та завершувати гру за сигналом учителя (свисток або якийсь варіант світлосигналізації). 2. Світлосигналізація має знаходитись у центрі залу. 3. Проводити гру на матах (килимках). 4. Заохочуються всі учні, що взяли участь у грі.

Колективна гра «Імпульс»

В цю колективну гру краще грати, коли є багато людей. Тоді дії будуть розвиватися цікавіше. Суть в тому, що хтось починає задавати імпульс, решта його передають, як можна швидше сусідові. Наприклад, можна злегка стиснути руку стоїть поруч знайомому, той в свою чергу повинен так само стиснути руку своєму сусідові і так щодня, поки імпульс не повернеться до того, хто його поставив. Після цього можна передати хвилю, але вже з закритими очима і поспостерігати, яка швидкість імпульсу буде в такому випадку. Ще передають звуки, слова, руху та все що завгодно.

 

10 хвилин

 

 

 

 

 

 

5 хвилин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хвилин

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

Хаос

Усі учасники стають в коло. Завдання – перекидати м’ячик одне одному в хаотичному порядку таким чином, аби він побував в руках кожної дитини лише раз. Коли завдання виконано, в гру додається новий предмет. Наприклад, іграшка. Діти повинні тримати ритм, швидко перекидати предмети одне одному й не передавати їх двічі одній людині. У кожного учня в руках повинен побувати і м’яч, й іграшка. Далі гра ускладнюється – і вводиться третій предмет. Гра триває до моменту, доки діти не зіб’ються з ритму. Кількість предметів не обмежена. Такі ігри можна проводити в якості розминки.

Дракончик ловить свій хвіст

Відмінна комунікативна гра для дітей. Вона сприяє згуртуванню групи. Діти стають «паровозиком», тримаючись за пояс стоїть попереду. Під звуки музики перший учасник (голова дракона) намагається зловити останнього (хвіст дракона), решта міцно тримаються один за одного.

 Дім, білка, катастрофа

Тривалість — 5-15 хвилин

Учні діляться на групи по троє. Двоє з них стають поруч і піднімають руки так, щоб утворився «дах». Вони — це «дім». Між ними стає третя дитина — «білка».

Коли вчитель каже: «Білки!», усі діти-«білки» шукають собі інший дім. Коли вчитель каже: «Дім!», учні, які утворювали «дахи», швидко шукають собі нові пари, щоб створити з ними нові «будинки». А коли вчитель каже: «Катастрофа!», то всі міняються ролями. Тобто «білки» стають «домами», і навпаки.

Навіщо?

Гра позитивно впливає на взаємини в класі. Адже через неї діти вчаться взаємодіяти як група, команда, у якій є місце для кожного. Крім того, вправа допомагає задовольнити потребу в русі, що особливо актуально для активних молодших школярів.

25 хвилин

6 хвилин

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хвилин

 

 

 

 

7 хвилин

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Мінне поле

Учні об’єднуються в пари (можна за принципом «на перший-другий розрахуйсь» або «хлопчик — дівчинка») і розходяться по різні сторони класу (коридору, актової зали). Між ними в довільному порядку розкладаються «міни» — апельсини. Перші (хлопчики) заплющують очі, другі (дівчинки) повинні їх провести «мінним полем» так, щоб не «підірватися». Складність — у тому, що всі виконують це одночасно — в атмосфері суцільного галасу неможливо почути голос того, хто тебе веде.

Гра "Струмочок»

Діти стають парами один за одним, взявшись за руки і піднявши їх вгору. Ведучий проходить під піднятими руками і вибирає когось собі в пару. Вони разом доходять до кінця струмочка і встають ззаду. Залишившись без пари гравець стає ведучим.

10 хвилин

5 хвилин

 

 

 

 

 

 

5 хвилин

 

Для ефективності роботи, заняття арт-терапії повинні носити системний характер, та бути регулярними. Арт-терапія допоможе зняти психічну напругу і стрес, подолати тривожність і страхи, агресію та імпульсивність, а також гармонізувати внутрішній стан людини.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інтегровані уроки
Інкл
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
1716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку