План – конспект інноваційного уроку «Веселі розваги» з елементами футболу для учнів 5-го класу

Про матеріал
Мета уроку удосконалювати загальну фізичну підготовку впровадженням загальнорозвиваючих вправ в парах з предметами; удосконалювати техніку ведення м'яча внутрішньою стороною стопи; навчити техніці удару по м'ячу внутрішньою частиною підйому з влучним попаданням в ціль; сприяти розвитку та формуванню в учнів певних рухових навичок: утримання правильної постави, розвиток координації рухів, швидкості рухової реакції, стрибучості, витривалості; виховувати морально-вольові якості: сили вол;., витримки, дисциплінованості, самовладання впевненості, взаємовиручки, дружби і комунікабельності в групових та командних діях.
Перегляд файлу

План – конспект

інноваційного уроку

«Веселі розваги» з елементами

футболу

для учнів 5-го класу

 

 

 

           Тема: естафети з подоланням перешкод

 

           Мета: удосконалювати загальну фізичну підготовку

впровадженням   загальнорозвиваючих   вправ в парах з предметами;

удосконалювати техніку ведення м'яча внутрішньою стороною стопи;

навчити техніці удару по м'ячу внутрішньою частиною

підйому з влучним попаданням в ціль;

сприяти розвитку та формуванню в учнів певних

рухових навичок: утримання правильної постави,

розвиток координації рухів, швидкості рухової

реакції, стрибучості, витривалості;

виховувати морально-вольові якості: сили вол;.,

витримки, дисциплінованості, самовладання

впевненості, взаємовиручки, дружби і

комунікабельності в групових та командних діях.

 

 

 

 

      Місце проведення:

 

 

спортивний зал

 

 

          Інвентар:                                     

                                     футбольні м'ячі, м'ячі в сітках, повітряні кульки,

                                повітряні  іграшки, м'ячі для фітнесу, куби,

                                стійки -  ведмедики, реп-шнурова скакалка,

                                циліндри, прапорці.

 

 

 

з/п

     Зміст уроку

Дозу-ван­ня

Організаційно-методичні     вказівки

І.

 

 

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

І І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1

         Вступна частина

 Шикування

 Привітання

 Повідомлення задач уроку

 

 Техніка безпеки під час
виконання вправ в парах та
командних діях.

 

      Підготовча частина

 

 

   У нас сьогодні незвичайний урок на якому Ви подолаєте перешкоди і напередодні свята Св.Миколая на Вас чекає несподіванка, яка деже сподобається Вам.

 

 

 

Виконання загальнорозвиваючих

вправ:

 

           Ходьба:

                     на носках;

 

                на п'ятах.

 

 

 

3-5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-7 хв

 

Фронтальний метод.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-3.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи виконувати тільки по команді   та за дозволом вчителя.

 

 

 

Звернення вчителя

до дітей.

Потоковий метод.

Звернути увагу на правильну постави.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\11.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-7.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримання  певної

 дистанції, утримання  правильної  постави.

 

 

  2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  І І І

 

 

 

 

 

 

 

 

  1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

       Біг:

 

  •   приставним  кроком;

 

 

  •  з  високим  підніманням  колін;

 

 

  •   захліст      голені;

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-6.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Основна   частина

 

 

Перешикування  в  дві

команди  для подолання перешкод.

 

 

  Естафети  з  перенесенням

предметів  в  парах:

 

  •  перенесення  великого  куба;

 

 

 

 

 

 

 

  • перенесення  м’яча  для  фітнесу;

 

  • перенесення  реп-шнурової  скакалки   з   циліндром.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-12.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команди  поділити  на  дві  підгрупи.

 

 

Естафети  з  елементами  ведення  м’яча

 

 

 

 

  • ведення  м’яча  внутрішньою  

      стороною  стопи  через       

      перешкоди  з  передачею 

      м’яча   внутрішньою 

      стороною  стопи;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ведення  м’яча  внутрішньою

стороною  стопи  з

передачею  м’яча з напівльоту

влучно  в  ціль ( в руки );

 

 

 

 

 

 

  • ведення   м’яча внутрішньою стороною стопи до  середини поля, підстрибнути  торкнутися  серединою  лоба  до  прапорця ( до умовного м’яча) з послідуючою  передачею  м’яча;

 

 

 

 

 

  • ведення  м’яча внутрішньою  стороною стопи  до  середини  поля, залишити  м’яч  та  нанести  удар  внутрішньою  частиною  підйому  по  другому  м’ячу  своєму  напарнику по  команді;

 

 

 

 

 

  • набивання  м’яча  носком

    підйому  з  доланням 

    перешкоди.

 

 

 

 

      Заключна   частина

 

          Закінчилися  Ваші  випробування і  на  передодні  свята  Св. Миколая   на   Вас  чекає  сюрприз, до  нас  в  гості  завітали  герої  мультфільмів:

 

 

і  принесли  вам  кульки   бажання, Ви  запускайте  кульки  і  замовляйте  собі  бажання  і  воно  обов’язково  виконається, якщо  Ви будете:

 

  •  займатися  спортом;
  •  вранці  робити  ранкову

 гімнастику;

  •       не  палити;
  •       поважати  дорослих;
  •       бути  гідними  та

достойними  учнями.

 

    Вправи  на  відновлення

дихання  та  увагу.

 

    Шикування  в  шеренгу  по

одному.

 

    Підсумок   уроку.

 

 

    Домашнє  завдання.

 

 

   Організаційний  вихід  із

      спортзалу  та  перехід  до

     класу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25-30   хв

 

2-3 рази

 

 

2-3 рази

 

 

2-3 рази

 

 

 

2-3

Рази

 

 

 

 

 

 

 

2-3 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3  рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3  рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 рази

 

 

 

 

 

 

2-3 рази

 

 

 

 

2-3 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-10   хв

 

 

 

Потоковий метод.

Звернути увагу на правильну постави.

 

             Руки  на  поясі.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\12.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

        Метод  змагання.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\13.png 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

         Груповий   метод

організації  учнів.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-30.jpg 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-8.jpg

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\14.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М’яча  далеко  не    відпускати  від  себе.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\урок-16.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка  м’яча

          підошвою  стопи.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-20.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-24.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-34.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-31.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Звернення  вчителя

 

                  до   дітей.

 

      В  повільному  темпі.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-32.jpgC:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Урок-36.jpg 


 

doc
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку