План-конспект інтегрованого уроку англійської мови та фізичної культури

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку англійської мови та фізичної культури 7 клас Тема: Стройові вправи та естафети. Спорт та види спорту. Мета: сприяти фізичному розвитку учнів; розвивати швидкість, спритність; повторити стройові вправи; виховувати почуття колективізму, прагнення до здорового способу життя, інтерес до вивчення англійської мови; закріпити лексичні навички за темою «Спорт»; виховувати позитивне ставлення до фізкультури та англійської мови.
Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого уроку англійської мови та фізичної культури

7 клас

Тема: Стройові вправи та естафети. Спорт та види спорту.

Мета: сприяти фізичному розвитку учнів; розвивати швидкість, спритність; повторити стройові вправи; виховувати почуття колективізму, прагнення до здорового способу життя, інтерес до вивчення англійської мови; закріпити лексичні навички за темою «Спорт»; виховувати позитивне ставлення до фізкультури та англійської мови.

Хід уроку

І. Організаційна частина

1.1. Повідомлення теми і мети уроку. Розминка

Вчитель: Рівняйсь!

Струнко!

Stand straight!

Доброго ранку, учні!

Good morning, children!

Good morning, teacher

Розрахуйся по порядку

Pupils: The first, the second, the third, etc…

Вчитель: We have an unusual lesson today.

У нас сьогодні незвичайний урок. Сьогодні на уроці ми з вами обєднаємо 2 навчальні предмети – фізкультуру та англійську мову.

Вчитель: Наш урок незвичний. Щоб вам було цікаво, проведемо гру-змагання. Уявімо, що ми з вами збираємося їхати на Олімпійські ігри. І звичайно ви повинні бути готовими до змагання. Тому сьогодні ми будемо виконувати різноманітні естафети з фізичної культури та доповнимо їх вправами з англійської мови.

Вчитель: За стародавньою спортивною традицією, яка прийшла до нас із Греції, усі спортсмени дають клятву, що будуть чесно змагатися. Таку клятву дасте і ви.

Клятва спортсмена:

Я зобов’язуюсь:

Чесно дотримуватись спортивних правил.

Ps: I promise!

Бути справедливим, вимогливим до себе й товаришів.

Ps: I promise!

Прагнути доводити боротьбу до кінця.

Ps: I promise!

Не зазнаватися, досягнувши перемог.

Ps: I promise!

Не сумувати в разі невдачі.

Ps: I promise!

Вчитель: So, let’s start from the warm-up activities.

Розминка.

1. Turn your head to the left, to the right, forward and back .

2. Shoulders up and down .

3. Raise your right arm up and your left arm down, let’s do circular movements.

4. Hands on hips and turn your body to the left and to the right.

5. Bend your body forward and back.

6. Hops under your knees.

Гра «Сонечко» (всі учні стають в коло, вчитель англійської мови кидає м’яч учню і називає слово українською мовою, учень, кидаючи м’яч вчителю перекладає це слово англійською мовою)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІ. Основна частина уроку.

Поділ класу на групи-команди.

«Змагання на знання видів спорту»

Вчитель: А зараз наша подорож розпочнеться. Кожна з команд отримає свій аркуш паперу, на якому потрібно написати 6 видів спорту. Але не просто написати,а ще й потрібно здолати першим дистанцію! Тобто, розпочинають змагання 2 учнів, добігають до столу, де лежить аркуш паперу і на ньому пишуть назву спорту, потім повертається до команди і передає естафету (ручку) наступному учаснику. Do you understand? Lets start our competition.

«Make-up the word»

Вчитель: А тепер перевіримо ваше вміння вести м’яч, але не тільки. Кожен учасник приносить одну літеру. Завдання команди скласти слово з літер і перекласти на українську мову. (Jumping, Running)

«Завдання для капітанів»

Вчитель: Now we have the task for the captain of your team. Please, choose the card and do the task. If you don’t know how to translate it, your team can help you.

Завдання на картках

Jump on the left leg 6 times. Jump on the right leg 6 times.

Bend forward 6 times. Bend back 6 times.

Move like a kangaroo or a frog 5 times.

Clap your hands 5 times. Skip on your legs 5 times.

«A snake like position (Біг змійкою)»

Один учень підбігає до картки, забирає її, повертається до команди, бере другого учасника; біжать до карток, другий учасник бере іншу картку, біжать до команди, забирають третього учасника і так поки кожен учасник не забере свою картку. З карток-слів складають речення (стають в такій послідовності, щоб вчитель міг прочитати речення) та перекладають його, утворюють питальну та заперечну форму.

My sister has been doing karate.

My friends have been going swimming.

Вікторина «What sport is it?»

Учитель: You should listen the text and guess what sport is it.

A game for two teams that you play with a ball and a basket

A game that you play on board with figures. (chess)

A game for two teams that you play with the sticks on the ice-ground (hockey)

A game for two people that you play with a small ball on the table. (table tennis)

«Crazy frog»

Вчитель: Учні по черзі, затиснувши м’яч між ногами стрибають до карток. Зєднують спорт із відповідним спортивним знаряддям. З потрібними картками повертаються до команди, якщо команда бачить, що неправильно, гравець повертає картки назад.

Слова: tennis, football, swimming, basketball, chess, cycling.

«Who is the best?»

Вчитель: Our last contest «Who is the best?».

Кожен учасник, який закинув м’яч в кільце може підійти до кросворду і знайти слово з теми «Спорт»

k

g

h

d

s

m

a

d

e

t

f

o

o

t

b

a

l

l

e

z

b

u

c

i

q

t

f

g

r

q

a

t

k

c

d

c

h

e

s

s

l

s

e

k

k

h

n

d

c

a

l

i

y

e

i

n

s

i

d

e

v

d

r

t

s

m

g

w

v

x

t

e

n

n

i

s

f

d

x

h

b

a

s

k

e

t

b

a

l

l

v

o

l

l

e

y

b

a

l

l

ІІІ. Підсумок уроку.

Вчитель: Attention! Рівняйсь!

Stand straight! Струнко!

Вчитель фізичної культури: Дякуємо командам за активну участь у різноманітних спортивних змаганнях. Кожен із вас показав, що вміє працювати в команді, швидко орієнтується у змаганні і грає чесно.

Вчитель англійської мови: Dear children. Thank you for active part at this lesson. You showed your English skills and how well you can do sports exercises. I hope that you liked this unusual lesson. Did you?

Our lesson is over. Goodbye.

 

doc
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку