План-конспект комбінованого уроку
з фізичної культури та математики
для учнів 2-го класу
Дата проведення:
Задачі уроку: 1. Розвиток основних фізичних якостей та
математичних здібностей
2. Формування основ здорового способу життя
та правила загартування.
3. Виховання взаємодопомоги та поваги
один до одного засобами рухливих ігор та естафет
Місце проведення:
Інвентар: проектор; гімнастичні палиці; гімнастична драбина; гімнастичні мати; гімнастична лава; м’яч; «тунелі»; дуги для перешкод; великі геометричні фігури (для будування хатинки);
Лунає дзвін будильника. До спортивного залу під музичний супровід Білосніжка (класний керівник) заводе гномиків (учнів) . На футболках у гномиків пришиті геометричні фігури зеленого та червоного кольорів (ромб, прямокутник, коло, трикутник). Йде мова класного керівника про те, що гномики прийшли до спортивної зали по здоров’я: по силу, по спритність та швидкість…
Гноми вітають гостей словами речівки:
Частина уроку |
Зміст уроку
|
Дозування |
ОМВ |
Підготовча частина – 15хв.
Основна частина – 27хв.
Заключна частина – 3хв |
1. Шикування
2. Привітання, вправи на увагу
3. Задачі уроку
4. Бесіда «Здоровий спосіб життя та правила загартування»
5. Організовуючі та стройові вправи: «Рівняйсь!», «Струнко!», повороти на місці
6. Різновиди ходьби:
- ходьба на носках, руки вгору; на п’ятах, руки за голову
- ходьба на зовнішній (внутрішній) стороні стопи
- стрибки на двох (правій, лівій)
- ходьба у повному присіді (гусиний крок)
- ходьба високим кроком, руки в сторони
- стрибки у повному присіді
- ходьба у повному присіді, упор заді («павучок», ноги вперед; «павучок», спиною вперед)
- ходьба у швидкому темпі
7. Різновиди бігу:
- біг «змійкою» - приставним кроком правим (лівим) боком - з високим підніманням стегна - з закиданням гомілок - з викиданням гомілок вперед
8. Перешикування із колони по одному в колону по чотири
9. Комплекс ЗРВ на місці з гімнастичними палицями:
2- в.п. - видих
2- в.п. - вдих 3-4- те саме вліво.
3, В.п.: стійка ноги нарізно, палиця в обох руках за спиною 1-нахил вниз, палиця вгору за спиною, голова прямо – видих, 2-в.п.-вдих.
палиця за спиною (утримується зігнутими у ліктях руками) 1-2-пружинисті нахили ліворуч 3-4-те саме праворуч
1-2-повільно присісти на носках (не нахилятись, лікті внизу); 3-випрямляючи ноги, нахил уперед (голова піднята, ноги прямі, лопатки звести); 4-в. п.
1-2 -переступити поперемінно лівою і правою вперед через палицю;
2- в.п. - вдих.
1-стрибок на двох уперед через палицю, 2 -стрибок на двох назад через палицю.
10. Метод колового тренування:
І станція (галявинка)
вправи для мязів ніг: присідання на одній нозі біля гімнастичної драбини
ІІ станція (галявинка)
вправи для м’язів спини на гімнастичних матах
ІІІ станція (галявинка)
вправи для м’язів пресу на гімнастичних матах
ІV станція (галявинка)
вправи для м’язів рук: віджимання від гімнастичної лави в упорі сидя сзаді (або віджимання в упорі лежачи )
11. Гра «Відпочинок на галявині»
Діти сідають колом у центрі залу, всередині класний керівник (Білосніжка). По черзі, кидаючи м’яч учням, вчитель називає приклади, повертаючи м’яч, учні вигукують відповідь
12. Вправа «Дружно разом – присідай!»
Учні стоять по колу, руки на плечі один одному
13. Змагання в естафетах
І «Хатинка для гномика»
ІІ «Розумне деревце»
14. Теоретична хвилинка «Знайди зайве»
1. Шикування 2. Підведення підсумків уроку 3. Повільна ходьба
|
15”
15”
15”
1хв.
15”
2хв.
2хв.
9хв.
8 разів
8 разів
8 разів
6—8 разів.
8—10разів
6—8 разів.
8 разів
8-10 разів.
15хв.
3Х6 разів
3Х10 разів
3Х10 разів
3Х8 разів
1.30”
30”
6хв.
4хв.
|
Учні шикуються на боковій лінії спортивної площадки за зростом
Сконцентрувати увагу учнів для повідомлення задач уроку
Повідомити задачі комбінованого уроку; звернути увагу на техніку безпеки та правила поведінки на уроці
Привернути увагу учнів до значення здорового способу життя та правил загартування організму. Бесіду супроводжувати показом відіофайлів
Вказати на помилки
Під час ходьби іде трансляція відео «Подорож до лісу», лунає спів пташок, на екрані фото різних мешканців лісу, учні копіюють їхню поведінку
Звернути увагу на поставу (заходимо до лісу тихо, щоб не спугнути звірів)
Руки на поясі (фото -ведмедя)
(фото - заєць)
Звернути увагу на дистанцію в колоні (фото – гусенята)
Звернути увагу на поставу (фото - чапля)
(фото - жаба)
Вправу виконувати фронтальним методом, звернути увагу на інтервал (фото - павук)
Звернути увагу на дистанцію в колоні
Біг виконувати у повільному темпі; Звернути увагу на техніку бігу та правила дихання
Перешикування відбувається в русі з послідовним поворотом ліворуч, інтервалом та дистанцією в два кроки
Під час перешикування учні беруть гімнастичні палиці, прижимають до плеча. Звернути увагу на техніку безпеки
При виконанні вправи, прогнутися в спині
Під час виконання вправи слідкувати за поставою
Дихання довільне
Дихання довільне
Дихання довільне ; Виконати різні стрибки через палицю
Клас розподіляється на чотири групи за геометричними фігурами:
По команді вчителя учні переходять до станцій. Йде пояснення вчителя про виконання вправ, яке супроводжується відео- файлами на екрані. Нагадати про техніку безпеки. На галявинках (станціях) учні виконують математичні завдання, відповідь завдань є кількістю повторень вправи на даній галявинці (для перевірки відповідей командири відділень підходять до класного керівника). По сигналу, вправи виконуються у три підходи. На наступну галявинку (станцію) учні переходять по команді вчителя - за стрілкою.
Стоячи боком, присідання виконується на правій та лівій, тримаючись за гімнастичну драбину
Один учень тримає ноги другому. Лежачи на животі на гімнастичному маті, руки за голову, лікті в сторони, прогнутися назад, повернутись у В,п.
Один учень тримає ноги другому. Лежачи на спині, руки за голову, піднімання в сід. Слідкувати за правильним диханням.
Один учень веде рахунок виконання вправи другому, міняючись ролями
Приклади на суму та різницю чисел, з переходом через десяток і т.д.
По команді треба присісти 10 разів і не впасти.Учні рахують голосно до 10. Звернути увагу на поняття дружби та товариськості.
Клас розподіляється у дві команди за кольором геометричних фігур
Біг по купинах; Пролізти у «тунель» взяти геометричну фігуру і на фінішній лінії збудувати хатинку
До корзинки с прикладами учні переміщаються «павучком», підлазять під дугами. На дереві знімають вірну відповідь свого приклада (на яблучках – вірна відповідь; на листочках – не вірна). Виграє команда у якій найбільше яблук.
Відиопрезентація файлів : спортивний інвентар; здоровий спосіб життя; загартування та ін.. Учні знаходять зайве та обґрунтовують свою відповідь
Учні шикуються на боковій лінії спортивної площадки Відмітити кращих учнів; Привернути увагу на користь ранкової гімнастики (домашнє завдання) та правил загартування
|