План-конспект на систему уроків для 6-го класу з фізичної культури по темі “Волейбол ”
Завдання:
1. Популяризація волейболу серед учнів школи.
2. Навчитись передачам м'яча двома руками зверху і знизу.
3. Навчитись прийому м'яча двома руками зверху і знизу. .
4. Навчитись подачі м'яча ( нижня пряма, бокова ).
5. Навчитись переміщенням гравців по майданчику.
6. Розвиток швидкості, стрибучості, спритності,влучності.
Місце проведення: спортивний майданчик
Час проведення: 45 хв.
Інвентар: волейбольні м’ячі, секундомір, кеглі, скакалки, волейбольна сітка.
Розділ
|
Дати проведення уроків |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Теоретична підготовка
|
Значення гравців передньої та задньої лінії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила техніки безпеки на уроках волейболу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Особливості фізичного розвитку організму в підлітковому періоді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила гри у волейбол |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальна фізична підготовка
Організовувальні вправи: |
||||||||||
стройові прийоми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шикування та перешикування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ходьба, біг |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
спеціально бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальнорозвивальні вправи: |
||||||||||
в русі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
на місці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в парах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
повторне пробігання коротких відрізків з різних вихідних положень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи для розвитку спритності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи для розвитку швидкості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи на рівновагу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи для формування постави та запобігання плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ
|
Дати проведення уроків |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Техніка гри: |
||||||||||||
Різноманітні способи пересування, бігу, стрибків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Розташування гравців на майданчику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Передача м'яча двома руками зверху: в парах, від стіни, в колоні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Нижня пряма або бокова подачі з різної відстані від сітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Прийом м'яча: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
-двома руками(зверху і знизу) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
-в парах, від стіни, в колоні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Передачі м'яча над собою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Навчальна гра за спрощеними правилами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Рухливі ігри : «Малюкбол», «Мисливці і качки" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Тактика гри: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в захисті і в нападі (взаємодія з партнерами під час гри) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вправи на відновлення дихання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Шикування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Підведення підсумків уроку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вихід із спортивного майданчика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Учитель фізичної культури Чоловічок А.С. |
||||||||||||
Організаційно-методичні вказівки: