Створення творчого тондему класного керівника та вчителя фізичної культури з метою формування в учнів здоров’язберігаючої компетенції Підготувала:вчитель фізичної культури. Фатеріна О. О.
Номер слайду 2
В цілях формування здоров’язберігаючих компетенцій у дітей вчителі фізкультури працюють з класними керівниками, а саме: Формують з класними керівниками листи здоров’я, щоб уникнути перебільшення навантажень у дітей, враховуючи сучасний стан здоров’я. Проводиться «Олімпійський тиждень», де класні керівники та вчителі фізичної культури працюють в тандемі, щоб познайомити з новою інформацією, та викликати цікавість у здобувачів освіти
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Проводимо «Тиждень здоров’я», щоб викликати у здобувачів освіти цікавість до здорового способу життя
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Проводимо змагання в рамках «Шкільної спартакіади», де залучаються класні керівники для моральної підтримки учнів
Номер слайду 9
Коли класний керівник присутній на таких заходах діти почувають себе впевненими, в них підвищується самовпевненість та вони відчувають підтримку з боку класного керівника
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Є здібні діти, але вони бояться проявляти себе через нинішній соціум. Коли доросла людина, не вчителя фізичної культури, а саме класний керівник долучається до гри у волейбол чи баскетбол, то в дітей з’являється цікавість, адже вони хочуть показати, що вони нічим не гірші від інших та здатні на це теж
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Коли класний керівник підтримує команди на змаганнях, то у дітей прокидається так званий «дух перемоги», відповідальності, яку вони несуть своєю перемогою або участю.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Я вважаю, що класних керівників потрібно залучати до такої групової роботи з дітьми, адже це зближує колектив у класі, викликає здорову конкуренцію, що за собою несе покращення здоров’я та фізичного розвитку дітей