План-конспект "Спортивна педагогіка"

Про матеріал
у плані-схемі подано набір станцій для квесту з описом завдань, що потрібно виконати. кожен може самостійно розробити маршрут, доповнюючи власними головоломками. у кожному завданні формується вміння поєднувати теорію з практикою різних дисциплін.
Перегляд файлу

Комунальний заклад вищої освіти

«Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований квест

«СПОРТИВНА ПЕДАГОГІКА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Викладачі-організатори: Ірина Стецюк, Оксана Стародуб

Інструктори-модератори: студенти 31-Ф, 41-Ф, 11-Фб, 21-Фб груп

Учасники: студенти 11-Ф, 21-Ф

 

Дата проведення: 08.11.2021


Мета: створити оптимальне середовище для знайомства та налагодження зв’язків різних поколінь студентів, можливості проявити індивідуальні нахили, здібності та якості кожному студенту та студентці, формувати позитивне ставлення до процесу навчання, мотивувати пізнавальні інтереси, розвивати логіку, критичне мислення, емоційний інтелект, почуття колективізму, формувати світогляд, в якому є місце усім, без винятку, не залежно від стану здоров’я, рівня розвитку, інших іншостей, формувати демократичні цінності, в основі яких є повага до інших, взаємодопомога, саморозвиток та рівність, розвивати фізичні якості та координацію рухів.

 

Хід заходу:

  • Шикування учасників квесту.
  • Об’єднання усіх гравців у довільні команди.
  • Оголошення умов гри: 5 хвилин на виконання інструкцій модераторів. Зміна станцій за методом колового тренування.
  • Представлення інструкторів та їх локацій.
  • Старт.
  • Виконання запропонованих завдань.
  • Збір для підрахунку балів та визначення переможців.
  • Оголошення результатів та нагородження переможців.


Дорожна карта:

Локація

Умови

Олімпійскі кільця (флешмоб)

Фотофіксація зображення олімпійських кілець, утворених гравцями команди. Оцінюється фото за схожістю з оригінальним символом.

Інклюзія

Гравцям пропонують виконати вправи ЗРВ, уявивши себе на місці людей з порушенням зору, слуху, мовлення та рухового апарату. Оцінюється командна гра, здатність взаємодіяти в команді та синхронність кінцевого виконання вправи.

Різнобій

Гравці виконують спільну ЗРВ, де кожен починає її виконання на наступний рахунок. Оцінюється ритмічність та дотримання умов інструкції.

Тримай баланс

Гравці по черзі стають на балансуючий диск та відповідають на 5 питань (таблиця множення) отримуючи пас м’ячем. Оцінюється кількість правильних відповідей, за умови не утримання на диску.

Образ тренера

Гравцям видають папір та кольорові олівці, маркери. Пропонують колективно зобразити особистість тренера, як вони його уявляють. Оцінюється спосіб та змістовність розкриття питання.

Бутерброд

Гравцям пропонують зробити бутерброд, де хліб прямокутний, а сир квадратний. Треба так розрізати сир, щоб він рівномірно покрив хліб. Оцінюється щільність одношарового покриття бутерброду.

Пліткарка

У формі гри «Крокодил» передати інформацію від інструктора до кожного гравця по черзі. Оцінюється схожість кінцевої інформації, відносно стартової.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку