План-конспект сюжетно-рольового уроку "Подорож у країну "Здоров'ятка" для учнів 3-го класу".

Про матеріал
Мета: формувати уявлення в учнів про зберігання та зміцнення здоров’я шляхом профілактично-оздоровчих та фізичних вправ; ознайомити учнів та їх батьків зі способами профілактики та корекції плоскостопості, із вправами для запобігання захворювання очей.
Перегляд файлу

Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету

Покровської селищної ради Дніпропетровської області

Братська ЗОШ I-III ступенів

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

сюжетно-рольового уроку

“Подорож у країну “Здоров’ятка”

для учнів 3-го класу”

 

 

 

 

 

 

І.П.Карабут, учитель фізичної культури,

                                                                      вчитель-методист

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

сюжетно-рольового уроку

“Подорож у країну “Здоров’ятка”

для учнів 3-го класу”

 

 

Мета: формувати уявлення в учнів про зберігання та зміцнення здоров’я шляхом профілактично-оздоровчих та фізичних вправ;

ознайомити учнів та їх батьків зі способами профілактики та корекції плоскостопості, із вправами для запобігання захворювання очей.

 

Завдання уроку:

  1. Навчити профілактично-оздоровчих вправ для профілактики та корекції плоскостопості та для запобігання захворювання очей.
  2. Сприяти розвитку сили, спритності.
  3. Виховувати доброзичливість, товаришування.

 

Інвентар: г/мати, канат, г/скамейки, г/палиці, стійки легкоатлетичні, ребриста дошка, резинки кольорові – 4 шт., ланцюжки – 20 шт., хустинки, кольорові кубики, горіхи, сік, банани,

 

Місце проведення: спортивний майданчик

 

 

 

 

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

I.

1.

 

2.

Підготовча частина

Шикування. Привітання.

 

Психологічний настрій.

Вчитель:”Діти! Сьогодні у вас буде незвичайний урок. Ми з вами здійснимо подорож у країну “Здоров’я”. Подорожувати будемо на потязі. На шляху до країни “Здоров’ятка” наш потяг зупиниться на станціях “Розминочній”, “Оздоровчій”, “Силовій” та “Ігровій”.

Діти! Я хочу побачити як ви прокидаєтесь вранці. Після прокидання потрібно потягнутися обов’язково, зробити зарядку для хребта.

Діти! А ось погляньте сюди. Я приніс вам різнокольорові кульки. Мені хочеться побачити, який колір вам найбільше сьогодні подобається”.

 

 

 

 

 

 

Вчитель:”А тепер давайте побудуємо одну квітку, квітку – Здоров’я. Візьмемося за руки, станемо у коло, підійдемо ближче один до одного і скажемо:”У мене сьогодні гарний настрій, я гарно себе почуваю, я сильний, здоровий. Я піклуватимуся про своє здоров’я”.

А тепер в дорогу!”

 

 

 

 

8хв.

30с.

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

На урок запрошені батьки учнів.

Учні знаходяться в одній шерензі.

Доброзичлива атмосфера.

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти лягають на мати. Потягування лежачи на спині, лежачи на животі.

 

8 кольорів: Сірий – звільняє від обов’язків; Чорний – ні, відмова;

Червоний – сила, активність;

Зелений – аналіз, цілеспрямованість;

Фіолетовий – нестійкість, безвідповідальність;

Коричневий – щось потребує, збудливий;

Жовтий – чекання нового, нестримний;

Синій – довіра, спокій.

 

 

 

 

Діти повторюють слова за вчителем.

 

 

Діти вишикувані в колону по одному, руки покласти на пояс попереду стоячого.

Рухатись повільним бігом.

 

 

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.

1.

Вчитель повідомляє, що потяг прибув на станцію “Розминочна”.

 

 

Естафети сороканіжки:

1. Ходьба в присіді.

2. Теж саме, що і впр.1, але рухатись стрибками на двох ногах.

 

3.На правій нозі.

 

4.На лівій нозі.

 

 

 

 

Біг: а) з високим підніманням стегна

б) з закиданням гомілок назад;

в) приставним кроком;

г) з прямими ногами вперед;

д) біг між кольоровими кубиками.

Вчитель повідомляє, що потяг продовжує подорож і слідуюча зупинка – станція “Оздоровча”(повідомлення про те, що відправляємося босоніж).

Основна частина

Вправи для профілактики та корекції плоскостопості:

- ходьба по ребристій дошці;

- ходьба по канату, покладеному на землі;

- ходьба по масажній дошці;

- вправи із резинкою:

1-2 – підтягнути ноги до себе;

3-4 – ноги вперед;

5-6 – ноги до себе;

  1. – ноги вверх.

-вправи із носовою хустиною;

 

- хустинка між пальцями

- в.п. – стоячи ногою на палиці товщиною до 2-х см.

 

 

 

30с.

 

 

 

30с.

 

30с.

 

 

30с.

 

30с.

 

 

 

 

2хв.30с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26хв.

 

8хв.

Клас ділиться на 4 команди:”Усміхайки”, “Веселуни”, “Живчики”, “Добряки”

Діти вишикувані в колону по одному, взялись за пояс.

Праву руку покласти на плече попереду стоячого, а ліву ногу взяти лівою рукою.

Рухатись стрибками на правій нозі.

Ліву руку покласти на плече попереду стоячого, а його праву ногу взяти правою рукою; рухатись стрибками на лівій нозі.

• • • • •

• • • • •

• • • • •

• • • • •   

• • • • •

Діти вишикувані в колону по одному, продовжують рух потягу зі словами “Чух-чух”, “Чух-чух”.

 

 

 

 

Серединою стопи

Ноги ставити “ялинкою”.

 

Серединою стопи.

Резинка знаходиться між пальцями.

 

 

Утримання кута – 10с.

Зібрати хустинку пальцями ніг правої, лівої ноги.

Піднімання прямої ноги.

Катати палицю вперед, назад

 

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

4.

 

5.

 

 

 

 

 

 

III.

Вправи для запобігання захворювання очей.

1.Міцно стулити повіки рахуючи до 5, а потім рахуючи до 5, відкрити очі.

2.Не повертаючи голови, підняти очі вгору. Дивитися не моргаючи.

- теж саме вниз;

- вліво вправо.

3.Не повертаючи голови, очима намалювати дугу.

Вчитель повідомляє, що потяг прибув на станцію “Силову”.

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

Піднімання тулуба з положення лежачи.

Стрибки через гімнастичну лаву.

Вчитель повідомляє, що потяг прибув на станцію “Ігрову”.

Гра “Кіт та миші”.

 

 

 

Заключна частина

Вправи для дихання:

- вчитель рахує 1,2,3,4;

- дихати на хустинку.

Вчитель: Гарно ви тут потрудились, певно, всі ви заморились. В коло ви сідайте, очі закривайте.

Вчитель: Що це діти?

Діти: То горіхи.

Вчитель: То горіхи не прості. То горіхи доброти, їжте їх шановні гості, піднімайте добре в рості, їжте їх і дома і в школі, не забудьте нас ніколи

Вчитель: Молодці діти! Усі дійшли до країни “Здоров’ятка”. Ми сьогодні принесли користь своєму здоров’ю, виконуючи різні оздоровчо-профілактичні вправи, стрибки, біг, ігри. Ви навіть спітніли. А з потом виходять з організму мікроби. Вдома ви намалюєте мікроби, які тікають від вас, піклуйтесь про своє здоров’я.

Побажання один одному здоров’я

Дякую за спілкування. Запрошую вас до столу “Здоров’ятка”.

3хв.

 

6-8раз

 

2-3рази

 

2-3рази

2-3рази

 

2-3рази

 

 

2хв.

 

2хв.

 

3хв.

 

 

8хв.

 

 

 

6хв.

 

 

Сидячи по-турецькі, не повертаючи голови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хл. – 8р., Дівч. – 6р.

 

Хл. -10р., Дівч. – 10р.

Хл. та дівч. по 8р.

 

 

Двоє учнів виконують роль “котів”, а останні – “мишей”. Котам необхідно піймати “мишку” за “хвостик”.

 

 

Діти відповідають 5(протяжно).

Зробити глибокий вдих, сильно видихнути повітря на хустинку.

Учні присідають, закривають очі, вчитель роздає горіхи.

 

Учні піднімають горіхи над головою.

Учні повертаються до гостей та пригощають їх .

Доброзичливість.

 

Заспокійливість.

 

 

 

 

 

 

 

Діти беруться за руки та бажають один одному здоров’я.

Сік, банани.

 

docx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку