План-конспект уроку. 10 клас. Умовні речення першого і другого типу

Про матеріал
Розробка уроку для учнів 10 класу. Мета уроку - повторення набутих раніше знань про умовні речення та введення поняття про умовні речення другого типу.
Перегляд файлу

1

 

План-конспект уроку англійської мови, 10 клас

Тема: NATIONAL CUISINE. Граматика. Умовні речення першого і другого типу.

Мета:

практична: повторити лексичні одиниці з теми; удосконалювати навички граматичної структури: умовні речення II типу в усному мовленні на рівні фрази; тренувати учнів у письмі; розвивати навички монологічного мовлення;

освітня: сформувати уявлення учнів про нове граматичне явище умовні речення II типу

розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати здатність до мовного самоконтролю; розвивати уяву учнів в умовах гри.

виховна: виховувати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати самостійність.

Обладнання: підручник з англійської мови для 10 класу за О.Д.Карп'юк, робочий зошит, роздатковий матеріал.

Тип уроку: комбінований.

PROCEDURE

  1. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу.

Today we are going to learn a new grammar material – 1st Conditional sentences, 1st 2st Conditional sentences – and practice it in exercises.

T: Let’s start our lesson. Pupils who can from you name:

  •                  one red fruit?
  •                  one yellow fruit?
  •                  one green fruit?
  •                  two things that a strict vegetarian doesn’t eat?
  •                  three kinds of food which are made from milk?
  •                  four things people have for breakfast?
  •                  five things people eat between  meals?
  •                  six vegetables you can put in a salad?
  1. Grammar point. Робота з таблицею.

Перший тип умовних речень, або реальні умовні речення (the Real Conditional Sentences), виражають цілком реальне припущення, яке може бути здійснене в теперішньому або в майбутньому часі, або могло бути здійснене в минулому.

First Conditional (умовне речення 1-го типу) – умовне речення, що виражає реальну або дуже ймовірну ситуацію в теперішньому або майбутньому часі. 

В умовних реченнях 1-го типу в підрядній частині завжди використовується час Present Simple, а в головній частині, в залежності від ситуації, може використовуватися Future Simple, спонукальний спосіб або ж модальні дієслова can, must, may тощо з інфінітивом без частки to.

Присудок в обох реченнях (головному й підрядному) виражається дієслівними формами дійсного способу:

If + Present Simple, S + will/can/may

If I have time, I go to the library. – Якщо у мене є час, я йду в бібліотеку.

If I have time, I shall go to the library. – Якщо у мене буде час, то я піду в бібліотеку.

Коли припущення стосується теперішнього або майбутнього часу, в підрядному реченні вживається the Present Simple Tense, а в головному – the Present Simple or the Future Simple Tense.

If the children are not at school today they are at the concert now. – Якщо діти не в школі сьогодні, вони зараз на концерті.

If I get this book, I shall read it. – Якщо я дістану цю книгу, я прочитаю її.

Замість if можуть використовуватися інші сполучники: when, after, before, until, while, unless, etc.

Речення зі сполучником unless (поки не) будується двома способами: за допомогою if із запереченням або за допомогою самого unless:

Якщо ви не покладете цукру до кави, вона буде гірка.

If you don’t put sugar into your coffee, it will be bitter.

Unless you put sugar into your coffee, it will be bitter.

  1. Writing.

Write sentences beginning with if. Choose from the boxes.

 

 

 

If +

you don’t hurry

you pass the exam

you fail the exam

you don’t want this magazine

you want those pictures

you’re busy now

you’re hungry

you need money

 

 

 

+

we can have lunch now

you can have them

I can lend you some

you’ll get a certificate

you’ll be late

I’ll throw it away

we can talk later

you can do it again

If you don’t hurry, you’ll be late.

4.Presenting Grammar. Подання граматичного матеріалу: умовні речення другого типу. Опрацювання таблиці с.94 підручника.

Бесіда з учнями.

T: Will you look at the «Grammar Point» section on page 59? Read the information about Conditional sentences and answer my questions, please.

  • What are 2nd Conditional sentences? Give an example of a Conditional sentence.
  • When do we use 2nd Conditional sentences?
  • How are 2nd Conditional sentences formed?
  • How is the verb to be expressed in 2nd Conditional sentences? Give an example of a 2nd Conditional sentence that expresses...

— things which are very unlikely or impossible;

— imaginary actions for unsatisfied conditions in the present.

Second Conditional (умовне речення 2-го типу) – умовне речення, що передає нереальну ситуацію в теперішньому часі. Підрядне речення передає уявну ситуацію, що суперечить фактам в теперішньому часі, тому така ситуація неможлива або маловірогідна в теперішньому або майбутньому часі. 

В умовних реченнях 2-го типу в підрядній частині завжди використовується Past Simple, причому дієслово were (а не was) використовується для всіх осіб. В головній частині таких речень використовуються модальні дієслова would, could, might з інфінітивом дієслова без частки to. В таких реченнях не можна заміняти сполучник if на when.

Would = Intention – намір
Could = Possibilty – можливість

Кома в умовних реченнях. В умовних реченнях, якщо підрядне if-речення стоїть після головної частини, то кома між ними не ставиться.

I will buy this balloon for you if you behave well. – Я куплю тобі цю кульку, якщо ти будеш добре себе поводити.

Якщо підрядна частина стоїть перед головною, то вони відокремлюються одна від одної комою.

If you hold an ice cube in your hand, it melts. – Якщо потримати кубик льоду в долоні, він розтане.

5.Тренувальні вправи 1,2, с.95.

  1. Homework. Вивчити правило – с.94. Пройти тест по темі на сайті «На Урок».

 

 

 

doc
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
2267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку