План-конспект уроку
Модуль-«Легка атлетика» 11клас
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивна зала або спортивний майданчик.
Частини уроку |
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
ОМВ |
Підготовча частина |
1 |
Шикування в одну шеренгу, привітання. Ознайомлення із завданням уроку. |
2-3 хвилини |
Перевірка спортивної форми |
|
2 |
Організаційні вправи |
|
|
|
3 |
Ходьба :на носках ,руки на пояс, На п'ятках , руки за голову З п’ятки на носок Навприсядки, руки на пояс Випад вперед на праву та на ліву ногу
|
1-2 хвилини |
У колону по одному в обхід залою або майданчиком. |
|
4 |
Комплекс ЗРВ у русі та на місці 1.В.п- кисті до плечей. 1-4- колові обертання вперед. 5-8- назад |
4-8 р. |
Ривки енергійні. Стежити за дотримуванням дистанції. |
|
|
2.В.п.- ліву руку в гору, праву вниз.1-2 два ривки лівою рукою. 3-4- два ривки правою. 3. В .п.- стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми. 1-2- два ривки назад зігнутими руками. 3-4- повороти ліворуч з ривками прямими руками назад. 5-8- в іншу сторону.
|
4-8 р. |
Ривки енергійні. Стежити за дотримуванням дистанції. Слідкувати за диханням. |
|
|
4.В.п.-стійка ноги нарізно ,ліву руку на пояс ,праву в гору.1-2- два нахили ліворуч. 3-4- два нахили праворуч. |
4-8 р. |
Спина пряма ,ноги не згинати ,плечі опущені, нахили якомога нижче. |
|
|
5.В.п- стійка ноги нарізно. 1- руки вгору. 2-3- два нахили вперед. 4- в. п.- о. с. |
4-8 р. |
Ноги не згинати. |
|
|
6.В.п.- о с. Присідання. |
10-15 р. |
Спина пряма, ноги від підлоги не відривати. |
|
|
7.В.п.- широка стійка, ліва нога вперед.1-2- два випади на лівій нозі. 3-4- два випади на правій нозі. |
4-8 р. |
Глибокі пружні випади. |
|
|
8.В.п.- руки на пояс. 1-2- два стрибки на правій нозі. 3-4- два стрибки на лівій нозі. 5-7- три стрибки ноги разом. 8- стрибок, коліна до грудей. |
10-15р. |
Відновити дихання після вправи ходьбою на місці. |
Основна частина |
1 |
Бігові та стрибкові вправи, Біг приставними кроками правим та лівим плечем уперед,
-біг із відведенням прямих ніг уперед, -біг із високим підніманням стегон, -почергові стрибки на правій і лівій ногах із просуванням вперед, -дріботливий біг, - біг спиною вперед, -біг із прискоренням до 10 м,, -вистрибування з присіду
|
|
Виконувати вправи по діагоналі майданчика або зали. Дозування на розгляд учителя. |
|
2 |
Біг 30 м -старт -проходження дистанції, -фінішування.
|
5-8 р. |
Слідкувати за роботою рук та ніг. Після фінішування зупинятись по інерції повільно. |
|
3 |
Біг 100 м -стартовий розбіг, -проходження дистанції, -фінішування. |
5-8 р. |
Слідкувати за постановкою ніг .Стартувати в повну силу. |
|
4 |
Стрибок у довжину з місця. -положення рук та ніг перед стрибком, -відштовхування та стрибок, -приземлення. |
3-6 р |
Приземлення тільки на зігнуті в колінах ноги. |
|
5 |
Вправи для зміцнення м’язів стопи та стегна. -піднімання та опускання на стопі на щаблях гімнастичної стінки. -присідання на одній нозі з опорою на гімнастичну стінку. -стрибки зі зміною ноги на щаблі гімнастичної стінки( руками триматись за щаблі на рівні талії) |
3 *15р кожну вправу |
Слідкувати за поставою. Вистрибувати вгору. |
Заключна частина |
1 |
Розвиток координації
|
5-7 хв |
Слідкувати за диханням. Виконувати вправи в повільному темпі. |
|
2 |
Підбиття підсумків. |
1-2 хв |
|
|
3 |
Виставлення оцінок за урок |
1-2 хв |
|
|
4 |
Домашнє завдання |
1-2 хв |
|
Працюючі у сучасному світі на уроках фізичної культури я використовую наступні методи:
-індивідуальний підхід до кожного учня,
-створення комфортного психологічного клімату,
-диференційний підхід,
-робота в парах та групах з різним фізичним навантаженням.
Також впроваджую на уроках фізичної культури інноваційні види спорту:
-пілатес
-силові вправи з гантелями
-вправи з фітболами
-бадмінтон
-пітанг
-флорбол
-силові вправи на тренажерах
-вправи з елементами йоги
-статичні вправи
На дистанційному навчанні з’явилась чудова змога надати учням інформацію про ЗСЖ та важливу інформацію що до здоров’язберігаючих технологій
-збалансоване харчування(БЖВ)
-шкідливий вплив цукру та перероблених харчових продуктів на організм людини
-шкідливий вплив фаст-фуду та газованих напоїв
-корисні властивості овочів та фруктів
-питний режим(розрахунок споживання питної води згідно формули 30* (власну вагу)
-поняття про циркадні ритми
-фізична активність вдома
-фізкультурні паузи та вправи для очей
-вправи для розслаблення м’язів
-вправи для дихання.
При оцінюванні учнів використовую такі методи:
-зростання власного результату порівняно з минулим
-підвищення оцінки у разі відвідування будь якої спортивної секції або танцювального колективу
-самостійних занять вдома будь якими фізичними активностями
-старанне виконання завдань учителя на уроці