План-конспект уроку.

Про матеріал
Модуль-«Легка атлетика» 11клас 1. Удосконалення бігу на 30,100 м 2. Удосконалення техніки стрибка в довжину з місця. 3. Розвиток м’язів стопи та стегон. 4. Розвиток координації. Місце проведення: спортивна зала або спортивний майданчик.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

Модуль-«Легка атлетика» 11клас

Завдання уроку:

  1. Удосконалення бігу на 30,100 м
  2. Удосконалення техніки стрибка в довжину з місця.
  3. Розвиток  м’язів стопи та стегон.
  4. Розвиток координації.

Місце проведення: спортивна зала або спортивний майданчик.

 

Частини уроку

Зміст уроку

Дозування

ОМВ

Підготовча частина

1

Шикування в одну шеренгу, привітання. Ознайомлення із завданням уроку.

2-3 хвилини

Перевірка спортивної форми

 

2

Організаційні вправи

 

 

 

3

Ходьба :на носках ,руки на пояс,

На п'ятках  , руки за голову

З п’ятки на носок

Навприсядки, руки на пояс

Випад вперед на праву та на ліву ногу

 

 

1-2 хвилини

У колону по одному в обхід залою або майданчиком.

 

4

Комплекс ЗРВ у русі та на місці

1.В.п- кисті до плечей. 1-4- колові обертання вперед. 5-8- назад

4-8 р.

 Ривки енергійні. Стежити за дотримуванням дистанції.

 

 

2.В.п.- ліву руку в гору, праву вниз.1-2 два ривки лівою рукою. 3-4- два ривки правою.

3. В .п.- стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми. 1-2- два ривки назад зігнутими руками. 3-4- повороти ліворуч з ривками прямими руками назад. 5-8- в  іншу сторону.

 

4-8 р.

Ривки енергійні. Стежити за дотримуванням дистанції. Слідкувати за диханням.

 

 

4.В.п.-стійка ноги нарізно ,ліву руку на пояс ,праву в гору.1-2- два нахили ліворуч. 3-4- два нахили праворуч.

4-8 р.

Спина пряма ,ноги не згинати ,плечі опущені, нахили якомога нижче.

 

 

5.В.п- стійка ноги нарізно. 1- руки вгору. 2-3- два нахили вперед. 4- в. п.- о. с.

4-8 р.

Ноги не згинати.

 

 

6.В.п.- о с. Присідання.

10-15 р.

Спина пряма, ноги від підлоги не відривати.

 

 

7.В.п.- широка стійка, ліва нога вперед.1-2- два випади на лівій нозі. 3-4- два випади на правій нозі.

4-8 р.

Глибокі пружні випади.

 

 

8.В.п.- руки на пояс. 1-2- два стрибки на правій нозі. 3-4- два стрибки на лівій нозі. 5-7- три стрибки ноги разом. 8- стрибок, коліна до грудей.

10-15р.

 Відновити дихання після вправи ходьбою на місці.

Основна частина

1

Бігові та стрибкові вправи,

Біг приставними кроками правим та лівим плечем уперед,

  • біг із закиданням гомілок назад,

-біг із відведенням прямих ніг уперед,

-біг із високим підніманням стегон,

-почергові стрибки на правій і лівій ногах із просуванням вперед,

-дріботливий біг,

- біг спиною вперед,

-біг із прискоренням до 10 м,,

-вистрибування з присіду

 

 

 

Виконувати вправи по діагоналі майданчика або зали. Дозування на розгляд учителя.

 

2

Біг 30 м

-старт

-проходження дистанції,

-фінішування.

 

5-8 р.

Слідкувати за роботою рук та ніг. Після фінішування зупинятись по інерції повільно.

 

3

Біг 100 м

-стартовий розбіг,

-проходження дистанції,

-фінішування.

5-8 р.

Слідкувати за постановкою ніг .Стартувати в повну силу.

 

4

Стрибок у довжину з місця.

-положення рук та ніг перед стрибком,

-відштовхування та стрибок,

-приземлення.

3-6 р

Приземлення тільки на зігнуті в колінах ноги.

 

5

Вправи для зміцнення м’язів стопи та стегна.

-піднімання та опускання на стопі на щаблях гімнастичної стінки.

-присідання на одній нозі з опорою на гімнастичну стінку.

-стрибки зі зміною ноги на щаблі гімнастичної стінки( руками триматись за щаблі на рівні талії)

3 *15р кожну вправу

Слідкувати за поставою. Вистрибувати вгору.

Заключна частина 

1

Розвиток координації

  1. Права рука описує коло перед тулубом, ліва вертикальну лінію. Виконувати на два рахунки.1- руки вверх, 2- руки вниз.
  2. Ходьба на місці. Крок лівою ногою- змах лівою рукою. Крок правою ногою- змах правою ногою..

5-7 хв

Слідкувати за диханням.

Виконувати вправи в повільному темпі.

 

2

Підбиття підсумків.

1-2 хв

 

 

3

Виставлення оцінок за урок

1-2 хв

 

 

4

Домашнє завдання

1-2 хв

 

Працюючі у сучасному світі на уроках фізичної культури я використовую наступні  методи:

-індивідуальний підхід до кожного учня,

-створення комфортного психологічного клімату,

-диференційний підхід,

-робота в парах та групах з різним фізичним навантаженням.

Також впроваджую на уроках фізичної культури  інноваційні види спорту:

-пілатес

-силові вправи з гантелями

-вправи з фітболами

-бадмінтон

-пітанг

-флорбол

-силові вправи на тренажерах

-вправи з елементами йоги

-статичні вправи

 

На дистанційному навчанні з’явилась чудова змога надати учням інформацію про ЗСЖ та важливу інформацію що до здоров’язберігаючих технологій

-збалансоване харчування(БЖВ)

-шкідливий вплив цукру та перероблених харчових продуктів на організм людини

-шкідливий вплив фаст-фуду та газованих напоїв

-корисні властивості овочів  та фруктів

-питний режим(розрахунок споживання питної води згідно формули 30* (власну вагу)

-поняття про циркадні ритми

-фізична активність вдома

-фізкультурні паузи та вправи для очей

-вправи для розслаблення м’язів

-вправи для дихання.

При оцінюванні учнів використовую такі методи:

-зростання власного результату порівняно з минулим

-підвищення оцінки у разі відвідування будь якої спортивної  секції або танцювального колективу

-самостійних занять вдома будь якими фізичними активностями

-старанне виконання завдань учителя  на уроці

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку