План-конспект уроку №25 фізичної культури Тижня №9 для учнів 1-х класів НУШ

Про матеріал
Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». Первинний інструктаж. 1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (на носках, на п’ятах), бігу (рівномірний), стрибків (на місці на одній, двох ногах). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи («Руки в боки, вгору, вниз…»). 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухлива гра «По гриби» (І варіант).
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів НУШ

 

Тиждень №9 «Ігри»    Урок №25    Час: 30хв.    Дата:    Щільність уроку: 70%      

Інвентар: 1 кегля, наочність, м’ячі (за кількістю учнів ×3) 

Місце проведення: спортивний зал

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

Первинний інструктаж. 1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (на носках, на п’ятах), бігу (рівномірний), стрибків (на місці на одній, двох ногах). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи («Руки в боки, вгору, вниз…»). 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухлива гра «По гриби» (І варіант).

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; звіроаеробіка: різновиди ходьби (на носках, на п’ятах), бігу (рівномірний), стрибків (на місці на одній, двох ногах); РОЗУЧИТИ: загальнорозвивальні вправи: у русі; логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи («Руки в боки, вгору, вниз…»); рухливу гру «По гриби»; ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; гру на формування уваги «Літає – не літає»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: спілкуватися з учителем та однокласниками; підтримувати та приймати інших; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; діяти відповідно до узгоджених правил; бажання бути здоровим: користь від рухливих ігор; вчитися розрізняти різні способи використання часу (навчання, гра, відпочинок); грати в рухливі ігри; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

12хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Учитель: Треба разом привітатись!

Учні: Добрий день!

Учитель: Дружно, голосно сказати…

Учні: Добрий день!

Учитель: Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться!

Учні: Добрий день!

Учитель: І зі мною привітайтесь!

Учні: Добрий день!

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють привітання, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Первинний інструктаж.

30с

метод використання слова

5.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

5.1.Тема тижня: «Ігри».

5.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

6.Очікувані результати:

6.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

6.2.Рефлексія:

– Чи любите ви грати в ігри? Які ігри бувають? Чому ви любите бавитися в різні ігри? Чи є у вас улюблена гра? Назвіть її.                                                                                                    6.3.Гра «Грибок, пеньок, дерево».

Завдання: за командою «грибок» поставити руки в сторони, за командою «пеньок» – присісти, за командою «дерево» – руки вгору.

2хв+1хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтерактивна технологія кооперативного навчання: метод «Мікрофон»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна, природнича галузі

7.Організовуючі вправи «Математична естафета» (шикування, стійки, команди, розподіл, перешикування):

- команди (праворуч, ліворуч, кругом);

- розподіл (І номер – «зайчик», ІІ номер – «білочка»);

- перешикування («зайчики»: 1 стрибок вперед, «білочки»: 3 кроки вперед).

3хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

8. Логоаеробіка: комплекс фізкультурної паузи: «Руки в боки, вгору, вниз...»:

Руки в боки, вгору, вниз (виконання вправ),

раз (голову нахилити вперед), два (голову нахилити назад), три (голову нахилити вперед),

не по-ми-лись (повороти голови вправо-вліво на кожний склад слів),

ручками – хлоп, хлоп, хлоп (плескання над головою),

ніжками – топ, топ, топ (руки на поясі, топання ногами),

як годинничок оттак – тік-так, тік-так (подивитись очима направо-наліво на кожний склад слів),

в різ-ні бо-ки на-хи-лись (нахили тулуба вправо-вліво на кожний склад),

і як дзиґа покрутись (оберти навколо своєї осі).

2хв

чітко виконувати вправи, вірш знати на пам’ять

психолого-педагогічна технологія мнемотехніка: метод «Перетворення», прийом «Стенографіст»

інтеграція: мовно-літературна галузь     

II.Основна частина уроку.

13хв

 

1.Розминка:

7хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- звіроаеробіка: різновиди ходьби (на носках «як жирафи», на п’ятах «як хом’ячки»), бігу (рівномірний «як собачки»), стрибків (на місці на одній, двох ногах «як зайчики»);

2хв

виправляти помилки словесно, показом, хвалити

поточний метод організації діяльності учнів

інтеграція: природнича галузь

- загальнорозвивальні вправи: у русі;

3хв

виправляти помилки словесно, показом, хвалити

поточний метод організації діяльності учнів

- гра на формування уваги «Літає – не літає» (дивись урок №15);

1хв

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

 

 

 

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухлива гра «По гриби»:

6хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: природнича галузь

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- бесіда:                                                                                                                        – Які гриби знаєте? Чим вони корисні? Чим небезпечні?;                                                                                       - правила гри:                                                                                             Діти шикуються біля лінії. На відстані 10 м навпроти кожного учня розкладають по 3 «гриби» (м’яча). За сигналом діти повинні перенести «гриби» по одному до своєї лінії;

2хв

чітко дотримуватися правил гри

- гра:

3хв

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Рухливі ігри – це… .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м

 

Використана література:

1.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали //авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017р.  

2.Рухливі ігри у 1-2 класах (за новим Держстандартом) Для школи ... dmitrivskazoch.at.ua/load/z_dosvidu_roboti...l_s/.../13-1-0-94

 

 

 

 

docx
Додано
22 липня 2021
Переглядів
1717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку