План-конспект уроку № 6 фізичної культури НУШ для учнів 6 класу.

Про матеріал
План-конспект уроку № 6 фізичної культури НУШ для учнів 6 класу. Тема уроку: Вивчити техніку зупинок м`яча у футболі. Завдання уроку: 1. Футбол - виконання зупинок м'яча: грудьми, стегном, підошвою. 2. Дитяча легка атлетика - біг за сигналом. Човниковий біг 4х9 м. 3. Петанк - повторити техніку кидка з різною траєкторією.
Перегляд файлу

Вчитель ліцею №-9: Микилюк С.О.

 

План-конспект уроку № 6 фізичної культури НУШ для учнів  6  класу.

 

Тема уроку: Вивчити техніку зупинок м`яча у футболі.

Завдання уроку: 1. Футбол - виконання зупинок м'яча: грудьми, стегном, підошвою.

                          2. Дитяча легка атлетика - біг за сигналом. Човниковий біг 4х9 м.                               

                       3. Петанк - повторити техніку кидка з  різною траєкторією.

 

Тип уроку: навчально-ігровий.

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, набір для петанку, кубики для човникового бігу .

Місце проведення: спортивний майданчик.

Тривалість уроку: 45хвилин.

 

№ пор.

зміст уроку

дозування

організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (10 - 11 хв.)

1

Шикування, привітання, рапорт, повідомлення завдань уроку.  Правила безпеки на ігровому майданчику. Пояснення завдань на урок.

Вимірювання чсс ( 10 сек.).

1 хв.

У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд.

 

Якщо чсс в когось за 100 уд/хв цю дитину відсторонити від занять.

2

1. Стройові прийоми.

     Повороти направо, наліво, кругом.

2.  Різновиди ходьби:

на носках, руки на поясі;

на п’ятах, руки за головою;

перекатним кроком з п’ятки на носок;

3.  Біг:

      рівномірний біг;

зі зміною напряму;

змійкою;

дозований біг з ходьбою;

4.   Бігові вправи по діагоналі:

      приставним кроком;

       з високим підніманням колін;

       із закиданням гомілок;

       з прискоренням;

       біг спиною уперед..

5 хв.

 

 

В обхід, у колону по одному, з м'ячем у руках. Руки прямі, дис­танція один крок один від одного.

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів та дистанції.

робити вдих носом – на три видих ротом.

 

Дотримання дистанції та правильної постави під час ходьби та бігу .

 

3

Перешикування зоднієї колони в колону по чотири поворотом в русі.

1. В.П.- О.С.

   1. Нахил голови вперед.

   2. В.П.

   3. Нахил голови назад.

   4. В.П.

2. В.П.- О.С.

   1. Нахил голови праворуч.

   2. В.П.

   3. Нахил голови ліворуч.

   4. В.П.

3. В.П.- О.С.

   1. Руки в сторони.

   2. Руки догори.

   3. Руки вперед.

   4. В.П.

4. В.П.-О.С.

   1. Руки за голову.

   2. Руки догори.

   3. Дугою всередину праву   всторону.

   4. Дугою всередину ліву всторону.

   5. Дугою донизу праву догори.

   6. Дугою донизу ліву догори.

   7-8. Дугами назовні руки донизу.

5. В.П.- О.С.

   1. Руки перед собою

   2. Дугами донизу руки нарізно.

   3-4.Дугами всередину, кругом руками, руки перед собою.

   5. Дугами донизу руки в сторони.

   6.-8.Дугами внутр, кругом руками, руки вниз.

6. В.П.- стійка ноги нарізно, руки на пояс.

   1. Поворот тулуба праворуч,

      руки в сторони.

   2. В.П.

   3. Поворот тулуба ліворуч руки в сторони.

   4.В.П.

7 .   Стійка ноги нарізно, руки на пояс.

   1. Поворот тулуба праворуч, руки в сторони.

   2. В.П.

   3. Поворот тулуба ліворуч руки в сторони.

   4.В.П.

8 . Стійка ноги нарізно, руки на пояс.

   1.Нахил тулуба праворуч, ліва рука вгору.

   2.В.П.

   3.Нахил тулуба ліворуч, права рука вгору.

   4.В.П.

9.  Основна стійка-руки на пояс.

    1. Присід руки в сторони.

    2. В.П.

    3.Присід руки вперед

    4. В.П.

10.  Широка стійка ноги нарізно-поширше, руки на пояс.

    1. Напівприсід на праву, руки   

        в сторони.

    2. В.П.

    3. Напівприсід на ліву, руки в сторони.

    4. В.П.

11.  В.П.- руки на пояс.

     1. Стрибок ноги нарізно правою.

     2. Стрибок ноги нарізно лівою.

     3. Стрибок ноги нарізно.

    4. В.П.

12.  Ходьба на місті.

5 хв.

 

 

Не можна робити різких рухів головою.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за чітким положенням рук.

 

 

 

руки працюють в боковій площині, робити повне коло.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звертати увагу на положення рук і тулуба.

 

 

 

 

 

При повороті не згинати ноги і не робити нахил тулуба.

 

 

 

 

 

Слідкувати за положенням руки при нахилі.

 

 

 

 

 

На присідах вперед не нахилятись, спину тримати рівно.

 

 

Дивитись за руками і положенням спини.

 

 

 

 

 

Стрибки виконуютья на носках, ноги в колінних суглобах не згинати.

 

 

В повільному темпі.

ІІ. Основна частина (29 – 30  хв.)

1

Техніка виконання виконання зупинок м'яча: грудьми, стегном, підошвою.

 1.  Виконання зупинок м'яча грудьми: Учень повертається обличчям до м'яча  ноги на ширині пліч, груди подаються вперед, руки злегка зігнуті. При наближенні м'яча тулуб відводиться назад, плечі і руки – вперед.

 2.  Виконання зупинок м'яча стегном:

 Необхідно розташувати стегно під прямим кутом до м'яча, що летить. М'яч стикається із середньою частиною стегна. Поступальний рух проводиться вниз-назад.

 3.  Виконання зупинок м'яча підошвою:

При наближенні м'яча нога виноситься вперед. Носок піднятий вгору під кутом 30–40°.  Поступальний рух назад незначний.

12 хв.

Учні працюють в парах  

https://studfile.net/html/2706/1161/html_DI7gMlj4ib.x3JU/img-Ms61LU.png

 

 

C:\Users\User\Desktop\img-zwESi033.png

 

C:\Users\User\Desktop\img-zwESi01.jpg

2

Дитяча легка  - Техніка виконання  атлетика - Човниковий біг 4х9 м. :  

 Підвідні вправи:

1. Дріботливий біг з переходом на швидкий.

2. Біг з прискоренням.

3. Біг з фінішуванням.

4. Біг з розворотом на 180° по сигналу.

Човниковий біг 4х9 м - Старт - стоїмо, одна нога вперед, центр ваги тіла на ній. Рука відведена назад і готова допомагати на старті, переносячи масу тіла ще далі вперед. Тіло нахиляється вперед, поштовхова нога робить крок, а друга готується швидко прийняти естафету.

    По команді «Руш!» ви повинні добігти кінця відрізка, торкнутися лінії або будь-якого іншого предмета і повернутися до лінії старту. Поворот на 180°. Коли пройшли останній розворот і побігли на останній відрізок, ви повинні подолати його з максимальною швидкістю, перетинаючи лінію старту.

7 хв.

 

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою.

  • C:\Users\User\Desktop\завантаження.jpg
  • Рекомендуюється дихати - 2 кроки на вдиху і 2 кроки на видиху.

C:\Users\User\Desktop\001.jpg Запобігати фальстарту.

 

3

Петанк - повторити техніку кидків з       

                 різною траєкторією.

1. Кидок з низькою параболою (soft-lob -  

 являє собою кидок кулі трохи вище, куля повинна описати деяку криву в повітрі і приземлитися на половині шляху між кругом метою. Чим вище кинета кулю, тим меншу відстань вона буде котитися після приземлення.

2. Кидок з високою параболою(high-lob)-

являє собою високе підкидання кулі в повітря, в результаті якого куля падає практично вертикально, менш ніж за два метри до мети. Це досить складний спосіб і вимагає хорошого окоміру і чіткої координації.

3. Кидок з підкочування (roll) - цей спосіб являє собою просто кидок, при якому точка приземлення кулі знаходиться на відстані менше трьох метрів від кола, з якого кидають кулю.  Після приземлення, куля котиться по землі до тих пір, поки не зупиниться біля цілі.

14-15 хв.

 

 

Необхідно враховувати, що за законами фізики.

C:\Users\User\Desktop\1.jpg

 

Тільки в цьому випадку ви зможе виграти очко.

C:\Users\User\Desktop\Безымянный2.jpg

 

Учень намагається розмістити кулі якнайближче до кошонету.

C:\Users\User\Desktop\Безымянный3.jpg

 

 

ІІІ. Заключна частина (4-5 хв.)

1

Шикування в одну шеренгу.

 

 

2

 

 

Учні виконують  дихальні вправи:

  1. ходьба  місці з дотриманням ритму дихання 
  2. піднімання на носочки  руки в гору вдих опускання на стопу видих

 

2-хв.

 

3-4 кроки вдих  2-3 кроки видих.

 

на рахунок 1 вдих на 2 видих промовляючи.

3

Підведення підсумку уроку.

 

 

Домашнє завдання .

 

1-1.5

  хв.

Обговорити з дітьми допущенні помилки

оцінювання з роз’ясненням.

Повторити зупинки м'яча.

4

Організаційний вихід зі спортивного залу.

1-хв.

 

 


 

 

 

docx
Додано
19 січня
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку