План-конспект уроку №___ з фізичної культури для 10 - го класу.
Дата:
Місце проведення: спортзал.
Тема: Загальна фізична підготовка.
Мета: Формування усвідомленої індивідуальної установки на необхідність розвивати свої
фізичні якості.
Завдання: 1. Повторити комплекс стрибкових вправ з використанням гімнастичних лав.
2. Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей та загальної витривалості.
3. Оздоровлення учнів підвищенням рухової активності, запобігти розвитку
плоскостопості та порушень постави.
Інвентар: свисток, секундомір, легкоатлетичні бар’єри, гімнастичні лави, малі бар’єри.
№ |
Зміст уроку |
Організаційно-методичні вказівки |
Дозування |
||||
1. П і д г о т о в ч а ч а с т и н а 12 – 15 хв. |
|||||||
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 |
Шикування, привітання. Повідомлення завдань уроку. ТБ на уроці. Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС). Стройові прийоми на місті: праворуч; ліворуч; кругом
Ходьба та її різновиди:
а) ходьба на носках – руки на пояс;
б) ходьба на носках – руки вгору; в) ходьба на п’ятках – руки на затилок;
г) ходьба на зовнішній стороні стопи – руки на пояс;
д) ходьба на внутрішній стороні стопи – руки на пояс
Біг - у рівномірному темпі.
Загально розвиваючі вправи в русі:
Ходьба. Вправи на відновлення дихання в русі:
1 – 2 руки догори; 3 – 4 руки вниз.
а) В. п. – руки перед грудьми, 1-8 розведення рук в сторони.
б) В. п. – одна рука в горі, друга в низу; 1-8 відведення рук назад.
г) В. п. – руки зігнуті до плечей; 1-4 кола вперед, 5-8 – назад.
д) В. п. – о. с.; - на кожен крок, повороти тулуба в сторони.
е) В. п. – о. с. - на кожен крок, ходьба випадами.
є) В. п. – о. с. - два кроки, два нахили вперед |
В шеренгу по одному. Згідно плану уроку. За 10сек. Слідкувати за правильним виконанням вправ.
В обхід по залу ліворуч. Звернути увагу на утримання дистанції.
Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ .
б) в)
Темп не високий і виконується в колоні по 1.
Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ та за амплітудою рухів.
Вдих. Видих.
є)
|
0,5 – 1 хв. 0,5 хв. 0,5 хв. 1 хв.
2 хв.
5 хв.
2 – 3 хв.
1 хв.
по 18м.
|
||||
|
2. О с н о в н а ч а с т и н а 25 - 30 хв. |
||||||
1
2
3
4
5
6
7
8 |
Спеціально-бігові вправи:
а) біг приставним кроком правим та лівим боком,
б) біг з високим підніманням колін.
в) біг з закиданням гомілки назад,
г) біг на прямих ногах,
д) біг з підскоками на кожний крок в гору.
Ходьба. Вправи на відновлення дихання в русі:
1 – 2 руки догори; 3 – 4 руки вниз.
Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС).
Комплекс стрибкових вправ з використанням гімнастичних лав, малих бар’єрів і легкоатлетичних бар’єрів.
1. Стрибки на двох ногах рухаючись вперед вздовж лавочок.
2. В. п. – о. с., гімнастична лава з правого боку, стрибки правим-лівим боком через лаву.
3. В. п. – стійка ноги нарізно, настрибування двома ногами на лаву з просуванням вперед.
4. В. п. – стійка ноги нарізно, стрибки на двох ногах підтягуючи коліна до грудей, не стаючи на лавки
нога на лаві, стрибки з права на ліво, змінюючи ногу.
Після кожної стрибкової вправи через гімнастичні лави, стрибки на двох ногах через малі бар’єри:
Після кожної стрибкової вправи через малі бар’єри, швидкий біг боком по середині легкоатлетичних бар’єрів:
Розподіл на 3- 4 команди.
Спортивна гра “Баскетбол”
|
В колону по одному. Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ та за амплітудою рухів.
коліно піднімати високо.
п’ятки торкаються до сідниць.
ноги в колінах старатися не згинати.
махи колінами робити по вище.
Вдих. Видих.
1) Стрибки виконувати на рівних ногах, відштовхуючись стопами на висоту лавочки. 2) 3)
4 коліна підтягнуть, а стопа торкається до стопи над лавкою.
5) 6)
Використання в ігрових умовах вивчених прийомів. |
2-3хв.
по 18м.
1 хв.
0,5 хв.
8 –1 0 хв.
1хв.
10хв |
||||
3. З а к л ю ч н а ч а с т и н а ( 3 – 5 хв. ) |
|||||||
1 2
3
4 |
Шикування. Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС).
Підведення підсумків уроку.
Домашнє завдання. |
В шеренгу по одному. Наприкінці уроку ЧСС повинна перевищувати початкову на 10-15 %. Оцінювання учнів.
Виконувати швидкісно-силові вправи. |
0,5 –1хв. 0,5 хв.
1 –1,5хв.
0,5 хв. |
||||