План-конспект уроку для учнів 2-х класів. Виконання вправ з предметами

Про матеріал
• формувати потребу в особистому фізичному вдосконаленні на основі розвитку стійкої зацікавленості у фізичній культурі; • сприяти розвитку рівноваги, координації в просторі та укріпленню м'язового корсету через загальнорозвивальні вправи; • розвивати швидкість і спритність в рухливій грі; • виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість.
Перегляд файлу

1

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ № 26

 З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 2-х КЛАСІВ

Вправа з м'ячем. Укріплюємо м'язи. - YouTubeТема урок:  Виконання вправ з предметами

Мета уроку:

  • формувати потребу в особистому фізичному вдосконаленні на основі розвитку стійкої зацікавленості у фізичній культурі;
  • сприяти розвитку рівноваги, координації в просторі та укріпленню м'язового корсету через загальнорозвивальні вправи;
  • розвивати швидкість і спритність в рухливій грі;
  • виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість.

Задачі уроку :

1.Закріпити техніку виконання стройових вправ.

2. Закріпити комплекс вправ з гімнастичними палицями

3. навчити дітей правильно передавати та приймати (м’яч, іграшка)

3. Сприяти вихованню фізичних якостей ( швидкості)

 Тип уроку: Комбінований

 Місце проведення: Спортзал НРЦ

Інвентар та обладнання:  М’ячі, іграшки, гімнастична палиця, фішки

 

Зміст уроку

Зміст

Дозування

Організаційно методичні вказівки

1

2

3

4

 

1.Підготовча частина

(6-8 хв)

 

1.

Організація класу шикування

"В одну шеренгу СТАВАЙ!"

 

-"РІВНЯЙСЬ!"

-"ВІДСТАВИТИ!"

-"РІВНЯЙСЬ!"

-"СТРУНКО!"

 

-привітання

-« Добрий день!»

-повідомлення задач уроку

-"ВІЛЬНО!"

Сьогодні на уроці ми закріпимо техніку виконання стройових вправ, виконання комплексу вправ з гімнастичною палицею будемо виховувати фізичні якості. Для того щоб на сьогоднішньому уроці все було добре і ніхто не травмувався вам треба уважно мене слухати  виконувати все - все, що я буду говорити. А також пограємо в гру «Вовк і гуси!», Крім того ми з вами проведемо , хто буде виконувати усе на уроці , не шуміти, не кричати і виконувати усі завдання і старанно працювати. Цей конкурс на приз який скажу потім тому хто переможе, якщо будете усі старатись приз буде усім.

45с -1 хв

ГЛАВА 2. СТРОЕВЫЕ УПРАЖНЕНИЯУсі учні повинні швидко стати за зростом ліворуч від учителя на одній лінії і прийняти стройову стійку.

Усі учні, крім правофлан­гового, повинні повернути голову праворуч, трохи підняти підборіддя і вирівнятись у шерензі.

Слід припинити вико­нання дії і прийняти попереднє положення.

Треба чітко повернути голову вперед або підвести її та прийняти стройову стійку.

Можна розслабити в колін ліву або праву ногу, не сходячи з місця.

Звертається увага на техніку безпеки, для запобігання будь – яких неприємних інцидентів.

 

2.

Стройові вправи.

- « Ліворуч!»

- «Раз!», «Два!»

- « Праворуч!»

- «Раз!», «Два!»

 

1 хв

4-5 раз

4-5 раз

Поворот виконується на п'яті лівої ноги й носку правої в бік лівого плеча. Роби це в такому порядку: на рахунок «раз» повернись ліворуч на лівій п'яті, а на рахунок «два» праву ногу пристав до лівої. Під час повороту руки притисни до тулуба.

3.

Ходьба і її різновиди.

  • звичайна.
  • « Кроком руш !»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- навшпиньках

-«Піднялись на носки!»

 

 

 

- на п’ятках

- звичайна

1 хв

18 -20 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-12 м

 

 

 

18 -20 м

5-6 м

Голову тримай   прямо,   плечі   розведи   і  трохи   відведи назад, живіт підтягни, дихай вільно. Крокуючи, повністю випростуй ногу позаду після поштовху нею. Правильне рухай руками й ногами. Ідучи, став ноги паралельно або дещо носками трохи всередину і не розвертай ступні носками назовні.

Не ставайте близько один до одного, тримайте інтервал. Спини тримайте рівно.

 

4.

Біг

- звичайний

« Бігом руш!»

- правим боком вперед

-  лівим боком

 

1 хв

60-70м

 

10-15 м

10-15 м

 

Вдих – видих – стежимо за нашим диханням, утримаємо дистанцію в 1,5 кроки. Виконання фронтальне.

5.

Вправи на відновлення дихання

- звичайна ходьба  « Кроком руш!»

- звичайна з  вправами на відновлення дихання «Руки через сторони вгору - вдих . Опустити руки вниз – видих.»

45 сек

6-7 м

10-12 м

При ходьбі досягти повного відновлення дихання. Темп виконання повільний.

6.

Перешикування

- на місці

« Шикуйсь  в одну шеренгу, де стояли на початку уроку!»

-"РІВНЯЙСЬ!"

-"СТРУНКО!"

-"На перший, другий, третій РОЗПОДІ-ЛИСЬ!"

 

- «Підніміть руки 1-ий номер .- 3 кроки вперед . 2-і – 2 кроки  уперед, 3-і  3 кроки уперед.»

- в русі

«Кроком руш!»

- "Ліворуч у колону по
три РУШ!"

 

 

 

 

1 хв

30 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек

Команда  означає, що слід повернути голову ліворуч, назвати свій номер (перший або другий) тому, хто стоїть ліворуч, і одразу повернути голову вперед. Останній у шерензі, називаючи свій номер, не повертає голови Кожен чітко вигукує їй номер.

За командою колона учнів робить крок правою вперед і перші два учні — зро­бивши крок лівою ногою повертають ліворуч і рухаються вперед. За ними перешикування у колону по два виконує решта учнів. У колону по три або по чотири перешиковуються так
само.

7.

Розмикання

- "Ліворуч приставними кроками на два кроки РОЗІМ-КНИСЬ!"

- « Ліворуч!»

 

 

 

30 сек

За командою  перший у шерензі зали­шається на місці, всі інші роблять приставні кроки вбік від нього. Розмикаючись ліворуч, треба дивитися вправо, щоб не відійти від сусіда більш як на два кроки. Змикання роблять у зворотному напрямі.

8.

Комплекс вправ з гімнастичною палицею

(вправи)

  1.              ) В.п. — стійка ноги нарізно, руки і сторони.
  1. нахил голови ліворуч
  2. нахил голови праворуч.
  3.  нахил голови назад.
  4.  нахил голови вперед

 

2) В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс :

1,2- колові рухи голови вліво

3,4 – колові рухи голови вправо

 

3) Стійка ноги нарізно:

1 – руки в сторони

2 – руки вперед

3- руки вгору

4- руки через сторони

У вихідне положення

 

4) В. п. – стійка ноги нарізно:

1-4 – колові рухи вперед руками,

5-8 – Колові рухи руками назад

 

 5) В. п . – стійка ноги нарізно, руки вгору

1-3 – три нахили  пружинячі ліворуч

4- В. п.

5- 7 – три нахили пружинячі праворуч

8- В. п.

 

6) В. п. – широка стійка, руки вгору:

1-4 колові оберти тулуба ліворуч

5-8 – те саме тільки праворуч

 

7) В. п. – стійка ноги нарізно:

1- нахили ,руки в сторони;

2- В.п.

3- нахил , руки в сторони;

4- В.п.

 

8) В. п. – руки на пояс:

1-3 – випади уперед лівою

4 – зміна положення ніг

5-7 те саме правою

8- В. п.

 

9) В. п. – ноги нарізно:

1- 3 – три присідання

4- В. п.

 

9.Вправи на відновлення дихання

В.п. — стійка ноги нарізно, руки і сторони.

1,2 — дугами через сторони руки вгору навхрест, потягнутися, подивитися на руки (вдих),

3, 4 — в.п. (видих).

 

2 хв

 

3-10 разів

 

 

 

 

 

 

4- 5 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

 

 

 

 

4-5 разів

 

 

 

  1. 8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 рази

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

3- 4 рази

 

 

 

4-6 разів

 

Руки не згинати, спини вирівняли , тримаємо рівновагу. Метод організування діяльності фронтальний. Темп виконання – середній.

Лікті тримати прямо. Під час виконання вправи очей не зажмурювати. Темп виконання середній.

Середній темп виконання на раз робимо вдих , на два видих, на  три вдих на чотири видих

 

Руки в ліктях не згинати. Інтенсивне виконання вправи.

Спосіб виконання вправи  одночасний . Темп – середній. Послідовність виконання вправ – дотримується ( голова- плечі- тулуб- ноги)- зверху донизу

Темп виконання середній . Амплітуда виконання з кожним обертом збільшується.

Нахиляючись ноги не згинаємо. Темп середній Видих, вдих, видих, вдих

 

Нахиляючись ноги не згинати. Вправу робимо пружинячи з побаченням. Темп виконання середній

 

Руки не схрещувати над головою, ноги з місця не зрушувати.

Вправу виконуємо кожною ногою в повільному темпі. Руки і ноги не згинати.

 

2.Основна частина

20-28 хв.

 

 

  1. Передавання і перенесення предметів (м’ячів, іграшок):
  2. Перекати з пальців на п’яти та навпаки, стоячи серединою стопи на гімнастичній палиці
  3. Рухлива гра «Вовк і гуси»

Хід гри:
  Учасники гри вибирають вовка і господаря лічилки, інші діти - «гуси - лебеді». На одній стороні залу будинок, де живуть господар і гуси, на інший - живе вовк під горою. Господар випускає гусей в поле погуляти, зеленої травички пощипати. Гуси йдуть від будинку досить далеко. Через деякий час господар кличе гусей. Йде перекличка між господарем і гусьми:
господар: Гуси - гуси!
Гуси: Га - га - га.
господар: Є хочете?
Гуси:   так Так Так.
господар: Так летите ж додому.
Гуси: Сірий вовк під горою не пускає нас додому.
господар: Ви летите, як хочете тільки крила бережіть!
  Гуси біжать в будинок, вовк намагається їх зловити (діти бігають по всьому залу). Спіймані гуси виходять з гри. Гра закінчується, коли майже всі гуси спіймані. Останній залишився гусак, найспритніший і швидкий, стає вовком.

 

5-8 хв.

 

8-10 хв.

 

 

10-12 хв.

Перешикуватися в дві шеренги.

:

 

 

 

 

Вчити дітей чітко промовляти слова. Тренувати в спритності, швидкості реакції. Поки діти все слова не скажуть, гра не починається.
  Гуси повинні «летіти» по всьому майданчику. Вовк може ловити їх тільки після слів: «Ви летите, як хочете, тільки крила бережіть!»

 

3.Заключна частина

5 хв.

 

 

- шикування в одну шеренгу

 « В одну шеренгу шикуйсь!» Так як стояли на початку уроку станьте в спортивному залі .

- вправа на увагу

Коли я буду  давати команди і при цьому казати 1- а , тоді ви  команду виконуєте , а якщо не буду казати 1-а, тоді не виконуйте . Хто виконав не вірно виходить до мене.

  • підсумок уроку

« Рівняйсь! , струнко!»

  •  «До побачення!»
  • Організований вихід зі спортивної зали та прихід до класу!

 

команда. Звертається увага на поставу дітей.

Вчитель дає елементарні  завдання підняти руку праву, підняти ліву руку, тощо.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
20 грудня 2021
Переглядів
1421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку