ПЛАН – КОНСПЕКТ
уроку № 63 вправи для опанування навичками володіння м’ячем
(елементи баскетболу)для учнів 3 класу Пристанційної школи на 24.02.20.
Тип уроку: комбінований
Завдання уроку:1. Повторити ведення м’яча.
2. Повторити передачу та ловіння м’яча двома руками.
3. Розвивати швидкість,спритність.
4. Виховувати почуття взаємодопомоги.
Місце проведення : спортзал школи.
Інвентар: м’ячі,свисток,кубики,скакалки.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організація та методика |
|||||||||||
основна |
підготов |
|||||||||||||
12 -14 хв.
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
|
Шикування. Оголошення завдань уроку. Наказ виконувати правила безпеки життєдіяльності. Пульсометрія. Різновиди ходьби: звичайна;на носках;на п’ятках; на зовнішньому боці ступні; на внутрішньому боці ступні; приставним правим,лівим боком; в напівприсіді; випадами; спортивна;
Біг: повільний
Відновлення дихання,розслаблення
ЗРВ на місці: 1.В.п.- о.с. кругові рухи голови: 1-4 - вправо 2 В.п.- о.с. кругові рухи голови: 1-4 - вліво 3.В.п. – руки до плечей,кругові рухи 1-4 - вперед 4. В.п. – руки до плечей,кругові рухи 1-4 - назад 5.В.п.- о.с., присідання на 4 рахунки: 1- нахил назад руки вгору; 2- нахил вперед; 3- присід руки вперед; 4- в.п. 6.В.п.-ноги нарізно на ширині пле-чей, руки на поясі: кругові рухи ту- луба: 1-4 - вправо 7. В.п.- теж, кругові рухи тулуба: 1-4 - вліво 8.Згинання та розгинання рук в упорі лежачі 9.Стрибки через скакалку
СВБ: 1. В.п.- стійка ноги нарізно,руки зігнуті в ліктях напроти грудей,кисті в замок: кругові рухи кистей: 1-4 - вправо 2. В.п.- стійка ноги нарізно,руки зігнуті в ліктях напроти грудей,кисті в замок: кругові рухи кистів рук: 1-4 - вліво 3В.п.- теж: 1- руки вперед; 2- в.п.; 3- руки вгору; 4-в.п. 4.Імітація ведення м’яча,правою, лівою рукою. 5. Імітація передачі від грудей двома руками. 6. Імітація ловіння двома руками |
1,5-2хв.
30 с до2хв. 25-30м 8-10 м 8-10 м 10-15 м 8-12 м
15-20м
до1,5хв. 100 м
30-40 с
4-5хв.
6-8р.
6-8р.
6-8р.
6-8р. 8-10р.
6-8р.
6-8р.
10 -12 р. 30-40р.
4-5хв.
6-8р.
6-8р. 6-8р.
3-4р.
4-6р.
4-6р. |
1,5-2хв.
30 с до 1,5хв. 20-25м 8-10 м 8-10 м 10-15 м не вик.
10-15м
до 1хв. 60 м
30-40 с
3-4 хв.
6-8р.
6-8р.
6-8р.
6-8р. 4-6р.
6-8р.
6-8р.
4 -6 р. 10-20р.
3-4хв.
6-8р.
6-8р. 4-6р.
3-4р.
3-4р.
3-4р.
|
учні заходять до спортзалу шикуються в 1 шеренгу
70-90 ударів наліво в обхід по колу зала руки вгору, за голову руки на поясі спина рівно руки на поясі позадустояча нога пря рухи рук та ніг
по кругу зала
перешикувати в 3 шеренги активно виконувати
лікті вгору
правильно виконувати
активно виконувати
тулуб прямий
лікті повністю розгинати
активні рухи кистями
робота рук,ніг
кроком вперед,робота кистей рук кроком назад |
||||||||||
21-23 хв.
О
С
Н
О
В
Н
А |
1. Ведення м’яча : - по прямій, із зміною напрямку руху
- змійкою
Пульсометрія
2. Передача та ловіння м’яча дво- ма руками : - у парах на місці
3. Естафети: ведення м’яча: із зміною напрямку руху,змійкою
Гра: «Хто швидче за капітана?»
Човниковий біг 4Х9 м
|
5-6хв.
по 2 р.
по 2 р.
30 сек.
2-3хв.
до 20 р.
по 2 р.
2-3 р.
2р.
|
4-5хв.
по 1-2 р. .
по 1 р.
30 сек.
до 3 хв.
до 15 р.
по мож-ливості, 1 раз
2-3 р.
1 р. по мож-ливості, 1 раз
|
стійка,плавна робота рук
не пропускати ворота
ЧСС 120-140
при передачі крок впе- ред, при ловінні крок назад
поділ на команди,шикува- ння по півколам,обрати капітана,придумати назву команді;команда,яка ви- грає у спробі отримує 2 очка,програвша – 1; виграє команда,яка набере більше очок
команда,яка виграє у спробі отримує 2 очка, програвша – 1; виграє команда,яка набере більше очок
шикування по півколам
|
||||||||||
1-3хв. З А К Л Ю Ч Н А |
Шикування.
Вправи на відновлення та розслаблення.
Пульсометрія.
Підведення підсумків уроку.
Домашнє завдання.
|
30-45с
до 1хв. |
30-45с
до 1хв. |
в коло
на місці
ЧСС 90-110 |
Вчитель фізкультури Пристанційної ЗОШ І-ІІ ступенів В.А.Дорошенко
ПЛАН – КОНСПЕКТ
уроку № 57 з волейболу для учнів 6 класу
Пристанційної школи на 07.02.2020.
Модуль:волейбол
Тип уроку: комбінований
Завдання уроку: 1.Закріпити верхню передачу.
2.Закріпити нижню передачу.
3.Повторити подачу м’яча.
4.Розвивати спритність.
5.Застосовувати технічні прийоми в ігровій вправі.
6. Правила гри волейбол: перехід.
Місце проведення : спортзал школи
Інвентар: м’ячі,сітка,свисток,скакалки,кубики,телевізор,ноутбук,відеозапис.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організація та методика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
основна |
підготов |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 -17 хв.
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
|
Шикування. Рапорт чергового. Оголошення завдань уроку. Наказ виконувати правила безпеки життєдіяльності. Пульсометрія. Різновиди ходьби: звичайна;на носках;на п’ятках;
на зовнішньому боці ступні; на внутрішньому боці ступні; приставним правим,лівим боком; в напівприсіді; випадами; спортивна;
Біг: повільний;
Відновлення дихання,розслаблення
ЗРВ – фітнес розминка
СВВ:
1.Кругові рухи кистей,кисті в замок 1-4 вправо, 5- 8вліво 2.В.п.-руки зігнуті в ліктях,кисті в замок: 1- руки вперед; 2- в.п.; 3- руки вгору; 4-в.п. 3.Імітація верхньої передачі 4. Імітація нижньої передачі 5.Згинання та розгинання рук з опорою на пальці до стінки 6.Вистрибувння із упора присівши біля сітки
Пульсометрія
|
1,5-2хв.
30 с 2хв. 25-30м
8-10 м 8-10 м 10-15 м
8-12 м 15-20м 15-20м
до1,5хв. 120 м
30-40 с
5-6 хв.
4-5хв.
10-12р. 10-12р.
8-10р.
8-10р. 8-10р.
10-12р.
6-10р.
30с |
1,5-2хв.
30 с 2хв. 20-25м
8-10 м 8-10 м 10-15 м
не вик. 10-15м 10-15м
до 1хв. 80 м
30-40 с
4-5 хв.
3-4хв.
6-8р. 6-8р.
6-8р.
6-8р. 6-8р.
8-10р.
2-3р. по можлив. не вик.
30с
|
учні заходять до спортзалу шикую-ться в 1 шеренгу
70-90 ударів наліво в обхід по ко- лу зала руки вгору, за голову руки на поясі спина рівно руки на поясі спина рівно,
позадустояча нога пряма рухи рук та ніг
по кругу зала
перешикувати в 3 шеренги дивитися відео і виконувати стежити за правиль- ністю виконання в 3 шеренги,
пальці переплетені
до повного випрямлення ліктів
на місці,вперед, назад натискати на фаланги пальців
на максимальну висоту
ЧСС 120-140
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
24-28 хв.
О
С
Н
О
В
Н
А |
1.Верхня передача:
- верхня передача у парах
- верхня передача у колонах із зміною місць
- верхня передача у зустрічних колонах
2. Нижня передача:
- нижня передача у стінку
- нижня передача у парах
3. Подача м’яча: - нижня пряма або верхня пряма подача
4.Човниковий біг 4Х9 м
Поділ класу на 2 команди
5.Ігрова вправа:
6.Правила гри:перехід гравців
|
7-9хв.
3-4хв.
2-3хв.
2-3хв.
5-7хв.
2-3хв.
3-4хв.
8-10р-дів. 10-12р-хл.
2рази
по 5-6р. |
6-7хв.
3-4хв.
2-3хв.
-
5-6хв.
до 3хв.
до 3хв.
6-8р.
по мож-ливості, 1 раз
по 3-4р. |
стійка,робота рук, ніг
зміна місць у своїй колоні
зміна місць у зустрічну колону
стійка,робота рук, ніг
стійка,робота рук, ніг,правильність та послідовність рухів, удар долонею або кулаком нижче центра м’яча
шикування по півколам
передача у зону 3 із зони 2,розбіг,верхня передача у стрибку через сітку
перехід гравців,за годинниковою стріл- кою: із зони 1 в зону 6, із 6 в 5, із 5 в 4, із 4 в з 3, із 3 в 2, із 2 в зону 1 на подачу м’яча |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-3хв. З А К Л Ю Ч Н А |
Шикування.
Вправи на відновлення та розслаблення.
Пульсометрія.
Підведення підсумків уроку.
Домашнє завдання.
|
30-45с
до 1хв. |
30-45с
до 1хв. |
в 1 шеренгу
на місці
ЧСС 90-110 |
Вчитель фізкультури Пристанційної ЗОШ І-ІІ ступенів В.А.Дорошенко
ПЛАН – КОНСПЕКТ
уроку № з гімнастики для учнів 8 класу
Пристанційної школи на
Тип уроку: комплексний
Завдання уроку: 1. Повторити стройові вправи.
2.Закріпити акробатичні вправи.
Ознайомити з акробатичною комбінацією.
3. Закріпити вправи на перекладині - хлопці.
Закріпити вправи з рівноваги - дівчата.
4. Розвивати силу, координацію.
5. Виховувати почуття взаємодопомоги,
морально-вольові якості.
Місце проведення : спортзал школи.
Інвентар: гімнастичні мати, гімнастичні стінка, лави, висока та низька перекладина, канат,телевізор,комп’ютер,відеозаписи,картки.
ХІД УРОКУ:
Частин уроку |
Зміст |
Дозування |
Організація та методика |
|
основна |
піддгот. |
|||
12-15 хв.
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
|
Шикування. Рапорт чергового. Оголошення завдань уроку. Наказ виконувати правила безпеки життєдіяльності. Пульсометрія. Різновиди ходьби: - звичайна; - на носках; - на п’ятках; - на зовнішньому боці ступні; - на внутрішньому боці ступні; - приставним правим,лівим боком - випадами - спортивна
1.Стройові вправи: - повороти на місці, - перешикування(із 1 шеренги в 2 і навпаки; із колони по 1 в колону по 2 і навпаки). - стройовий крок
Біг повільний Відновлення дихання,розслаблення
ЗРВ у русі: 1.В.п. – руки на поясі,нахили голови: 1- вперед, 2 – назад, 3- вправо, 4- вліво 2.В.п.- руки вгору,кругові оберти руками: 1-4 – уперед, 5-8 – назад 3.В.п. – руки в замок перед грудьми,повороти тулуба: 1- крок лівою,поворот тулуба вліво, 2- крок правою,поворот тулуба вправо 3-4 - теж 4.В.п. – руки вниз,нахили тулуба: 1 - нахил до лівої ноги, 2 - нахил до правої ноги 3-4 - теж 5.В.п. – руки на поясі,ходьба у напівприсіді 6.В.п. – руки на поясі,ходьба у присіді 7.В.п. – руки на коліна, стрибки у присіді
ЗРВ біля та на гімнастичній стінці: 1. В.п. – стати обличчям до стінки: лазіння по стінці вгору-вниз 2. В.п. – стати боком до стінки,поставити ногу зігнуту в коліні на 5-7жердину: нахили вниз, руки до стопи,голова до коліна 3. В.п. – стати на 3 знизу жердину,ноги наріз- но,руки прямі на рівні грудей: пружинячі нахили тулубом вниз-вгору 4. В.п. – вис спиною до стінки на 3 жердині зверху:піднімання ніг до положення кут(хл.), ноги зігнуті в колінах,коліна догрудей(дів.)
Відновлення дихання,розслаблення Пульсометрія |
1,5 - 2хв.
до 2хв. 8-10 м 8-10 м 8-10 м 4-6 м 4-6 м 10-12 м 8-10 м до 100 м
2 - 2,5хв. 30 с 6-8 р
50-60 м
до 100 м 15-20 с
2-4 хв. 7-8 р.
3-4 р.
7-8 р.
10-12 р.
20-30 м 10-20 м 5-10 м
3-4 хв. 3-4 р.
10-12 р.
10-12 р. 6-8 р.
15-20 с 30 с |
1,5 -2хв.
до 2хв. 8-10 м 8-10 м 8-10 м 4-6 м 4-6 м 10-12 м 8-10 м до 80 м
2 -2,5хв. 30 с 6-8 р
30-40 м
до 80 м 15-20 с
2-3 хв. 5-6 р.
3-4 р.
5-6 р.
8-10 р.
10-20 м 5-10 м не вико-нують
3-4 хв. 2-3 р.
8-10 р.
8-10 р. 3-4 р. по мож- ливості 15-20 с 30 с
|
в 1 шеренгу
ЧСС 70-100 наліво в обхід руки вгору руки за голову руки на поясі руки на поясі спина рівно руки на поясі рухи рук,ніг правильність виконання
рухи рук,ніг, ступня на всю підошву
спина рівно
прямими рука- ми,виконувати з максимальною амплітудою чіткі повороти
долонями до полу
спина рівно
приземлення м’яке
наступати через одну жердину правим боком,по- тім лівим,руки до пола виконувати плавно ноги не згинати
відтягнути носки
110-130 ударів
|
25-30 хв.
О
С
Н
О
В
Н
А
|
Шикування,розподіл по групам, вихід груп до місць занять. Хлопці 1 група: 1.Акробатичні вправи: - перекид вперед стійка на лопатках - стійка на лопатках,міст, - перекид вперед в стійку на лопатках, - перекид назад у стійку ноги нарізно, - стійка на голові і руках, - ознайомлення з комбінацією
2.Вправи на високій перекладині: - підтягування у висі, - підіймання прямих ніг до перекладини
3. Канат: - лазіння по канату - згинання та розгинання рук в упорі лежачи
Хлопці 2 група: 1.Акробатичні вправи: - перекид вперед стійка на лопатках - стійка на лопатках,міст, - перекид вперед в стійку на лопатках, - перекид назад у стійку ноги нарізно, - стійка на голові і руках, - ознайомлення з комбінацією,виконання
2. Канат: - лазіння по канату - згинання та розгинання рук в упорі лежачи
3. Вправи на високій перекладині: - підтягування у висі, - підіймання прямих ніг до перекладини
Дівчата: 1. Вправи з рівноваги: - ходьба, повороти,ходьба зі змахами ніг, крок польки, - випад,стійка на коліні,встати,поворот,зіскок, - комбінація
2. Акробатичні вправи: - перекид вперед,стійка на лопатках, - міст із допомогою і положення стоячи ноги нарізно, - перекид назад у напівшпагат,стійка на коліні, - ознайомлення з комбінацією,виконання
3.Низька перекладина(жердина): - підтягування у висі лежачи, - згинання та розгинання рук в упорі лежачи - піднімання тулуба із положення лежачи на спині,руки за головою |
1-2хв.
12-15 хв. 2-3 р. 2-3 р. 2-3 р. 2-3 р. 2-3 р. 2-4 р.
6-7 хв. 2х5-6 р. 2х6-8 р.
6-7 хв. 2-3 р. 2х15-20 р
12-15 хв. 2-3 р. 2-3 р. 2-3 р. 2-3 р. 2-3 р. 2-4 р.
6-7 хв. 2-3 р. 2х15-20 р 6-7 хв. 2х5-6 р. 2х6-8 р.
6-7 хв.
2-3 р. 2-3 р. 3-5 р.
12-15 хв. 2-3 р. 2-3 р. 2-3 р 2-4 р.
6-7 хв. 3х8 р. 2х8-10 р. до 25 р.
|
1-2хв.
по мож- ливості 1-2 р. 1-2 р. 1-2 р. 1-2 р. - 1-2 р.
6-7 хв. 2х1-2 р. 2х2-3 р.
6-7 хв. 1-2 р. 10-15 р.
по мож- ливості 1-2 р. 1-2 р. 1-2 р. 1-2 р. - 1-2 р.
6-7 хв. 2х1-2 р. 2х8-10 р. 6-7 хв. 2х1-2 р. 2х2-3 р.
6-7 хв.
1-2 р. 1-2 р. 2-3 р.
по можл 1-2 р. 1-2 р. 1-2 р. 1-2 р.
6-7 хв. 2х6 р. 8-10 р. до15 р.
|
назначити старших груп спеціальні вправи, розминка рівно ноги плавно на прямі ноги страховка дивитись відео, картку,розучувати комбінацію правильність виконання
правильність виконання
спеціальні вправи, розминка рівно ноги плавно на прямі ноги страховка дивитись відео, картку,розучувати комбінацію
правильність виконання
правильність виконання
прямі ноги,чіткі повороти,тримати рівновагу,м’яке приземлення виконувати комбінацію
спеціальні вправи в стійці рівно ноги страховка випрямити тулуб дивитись відео, картку,розучувати комбінацію
правильність виконання
|
3-5 хв. З А К Л Ю Ч Н А |
Фітнес – відновлення Пульсометрія. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання.
|
3-4 хв. 30-45с до 1хв
|
3-4 хв. 30-45с до 1хв |
ЧСС 100-110 |
Вчитель фізкультури Пристанційної ЗОШ І-ІІ ступенів В.А.Дорошенко АКРОБАТИКА 8 клас
Орієнтовна комбінація
Хлопці:
в.п.- о.с. – стійка на голові і руках(з допомогою) – упор присівши – перекид уперед у стійку на лопатках – перекат вперед в упор присів-
ши – стрибок з поворотом на 180* – довгий перекид вперед – пере-
кид назад у стійку ноги нарізно – стрибком в о.с.
АКРОБАТИКА 8 клас
Орієнтовна комбінація
Дівчата:
в.п.- о.с. – два перекиди вперед – перекатом назад стійка на лопат-
ках – перекатом уперед упор присівши – перекид назад у напівшпа-
гат,руки в сторони – стійка на коліні – стрибком в упор присівши – встати,стійка ноги нарізно – міст(з допомогою) – лягти на спину,
групування – упор присівши – встати,стрибок прогнувшись – о.с.
Вправи на високій перекладині:
основна підготовча
- підтягування у висі: 2х5-6 р. 2х1-2 р.
- підіймання прямих ніг до перекладини: 2х6-8 р. 2х2-3 р.
Канат: основна підготовча
- лазіння по канату: 2-3 р. 1-2 р.
- згинання та розгинання рук
в упорі лежачи: 2х15-20 р. 2х8-10 р.
Вправи з рівноваги:
- ходьба, повороти,ходьба зі змахами ніг, крок польки,
- випад – напівшпагат – стійка на коліні,
- випад,стійка на коліні,встати,поворот,зіскок,
- комбінація
Орієнтовна комбінація:
О.с.- 3-4 кроки зі змахами ніг,руки в сторони - 3-4 кроки зі змахами ніг та хлопками під ногами – поворот кругом праворуч(ліворуч) –
крок польки – випад – напівшпагат – стійка на коліні – встати –
поворот ліворуч – зіскок прогнувшись
Низька перекладина(жердина): основна підготовча
- підтягування у висі лежачи: 3х8 р. 2х6 р.
- згинання та розгинання рук в упорі лежачи: 2х8-10 р. 2х6 р.
- піднімання тулуба із положення лежачи
на спині руки за головою: до 25 р. до15 р.
ПЛАН – КОНСПЕКТ
уроку № 29 з футболу для учнів 6 класу
Пристанційної школи на 21.11.2019.
Модуль:футбол
Тип уроку: комбінований
Завдання уроку:1.Закріпити обведення захисника.
2.Закріпити зупинку, передачу(удар) м’яча у русі .
3.Підготувати до виконання нормативу - удари по воротам
на точність з місця.
4.Розвивати швидкісно – силові якості.
5.Застосовувати технічні прийоми у навчальній грі.
Вчити правила гри футзал.
6.Виховувати інтерес до футболу,почуття колективізму.
Місце проведення : спортзал школи
Інвентар: м’ячі,ворота,фішки,свисток,футболки – майки різного кольору,
скакалки,правила гри фут зал
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організація та методика |
|||||||
основна |
підготов |
|||||||||
14 -17 хв.
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
|
Шикування. Рапорт чергового. Оголошення завдань уроку. Наказ виконувати правила безпеки життєдіяльності. Пульсометрія. Різновиди ходьби: звичайна;на носках;на п’ятках; на зовнішньому боці ступні; на внутрішньому боці ступні; приставним правим,лівим боком; в напівприсіді; випадами; спортивна;
Біг: повільний;
з високим підніманням колін;
із захльостуванням гомілки;
стрибками;
прискорення по діагоналі
Відновлення дихання,розслаб.
ЗРВ на місці: 1.В.п. – о.с.,руки на поясі,кругові рухи голови: вправо,вліво
2. В.п. – о.с.,руки на поясі, кругові рухи тулуба: вправо; вліво 3. В.п. – о.с.,присідання на 4 рахунки: 1- нахил назад,прямі руки вгору; 2- нахил вперед,руки до пола; 3- присід,руки вперед; 4- В.п. 4.В.п. – випад вправо, перекати: вліво;вправо 5.В.п. – упор лежачи,згинання рук в упорі лежачи 6. Стрибки на місці вгору Спеціальні футбольні впр.: 1.В.п. – о.с.,руки на поясі, права нога на носку,кругові рухи ступнею: вправо, вліво 2. В.п. – о.с.,руки на поясі,ліва нога на носку,кругові рухи ступнею:вправо,вліво 3. В.п. – о.с.,ноги зігнуті в колінах,коліна разом,кругові рухи колінами: вправо, вліво 4. В.п. – стійка на правій нозі, зігнути ліву ногу в коліні і потягнути рукою за носок 5. В.п. – стійка на лівій нозі, зігнути праву ногу в коліні і потягнути рукою за носок 6. В.п. – о.с.,стрибки вгору, коліна до грудей 7. В.п. – о.с., стрибки 1- вгору права пряма нога вперед,ліва назад у польоті, 2- приземлення на дві ноги разом, 3- вгору ліва пряма нога вперед,права назад у польоті, 4- приземлення на дві ноги разом Пульсометрія |
1,5-2хв.
30 с 2хв. 25-30м 8-10 м 8-10 м 10-15 м
8-12 м
15-20м
до 3хв. 120 м
10-15м
10-15м
8-10 м
3-4 рази
30-40 с
5-6 хв.
6 - 8р.
6 - 8р.
8-10р.
8-10р.
14-16р.
15-20р.
3-4хв. 6-8р.
6-8р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
6-8р.
30с |
1,5-2хв.
30 с 2хв. 20-25м 8-10 м 8-10 м 10-15 м
не вик.
10-15м
до 3хв. 80 м
5-15м
10-15м
4-6 м
1-2р.,по можлив. 30-40 с
5-6 хв.
6 - 8р.
6 - 8р.
8-10р.
4-6р.
8-10р.
10-12р.
2-3хв. 6-8р.
6-8р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
2-3р. по можлив., не вик.
30с |
учні заходять до спортзалу шикуються в 1 шеренгу
70-90 ударів наліво в обхід по колу зала руки вгору, за голову руки на поясі спина рівно руки на поясі спина рівно, позадуст. нога пряма рухи рук та ніг
перешикувати в 1 шеренгу звернути увагу на піднімання колін гомілка доторкується до сідниці вище коліно, активне відштовхування перешикувати в колону по 1,по кругу зала дистанція 4-5 кр.
шикування в 1 шеренгу,виконати ЗРВ,стежити за правильністю виконання вправ активно тулубом ноги прямі
не піднімати тулуб не нахиляти голову, тулуб та ноги прямі плавне приземлення
активні рухи стопою
стежити за правильністю виконання вправ
тягти за носок до больових відчуттів у стегні
м’яке приземлення розніжка
ЧСС 120-140
|
||||||
24-28 хв.
О
С
Н
О
В
Н
А |
1.Обведення захисника: робота у парах
2. Передача(удар), зупинка м’яча у русі: передача м’яча внутрішньою частиною ступні,зупинка внутрішньою стороною ступні правою, лівою ногою у парах у русі
3.Удар по воротам на точність: внутрішньою частиною ступні правою,лівою ногою з місця з відстані 7 м:
4. Стрибок у довжину з місця. Стрибки через скакалку.
5- 6.Футзал: застосовувати технічні прийоми у навчальній грі, вчити правила гри футзал.
|
5-6хв. 10-12 р.
3-4 хв.
3-4 р.
5-6хв.
10-12 р.
6 р.
до 50 р.
8-10 хв.
|
5-6хв. 6-10 р.
3-4 хв.
3-4 р.
5-6хв.
6-8 р.
3 р.
до 30 р.
по мож-ливості |
перешикуватись, стати в пари,відстань 5-6 м,друг від друга по довжині залу
обвести партнера
перешикуватись у колону по 2
наступні починають коли попередня пара підійде до другої лінії
5-6 ударів правою, 5-6 ударів лівою ногою,рахувати попадання
м’яке приземлення
висота стрибка до 20 см розподіл на 3 коман-ди,дві команди гра-ють, команда,що не грає учні вчать правила гри футзал
|
||||||
1-3хв. З А К Л Ю Ч Н А |
Шикування.
Вправи на відновлення та розслаблення. Пульсометрія.
Підведення підсумків уроку.
Домашнє завдання.
|
30-45с
до 1хв. |
30-45с
до 1хв. |
в 1 шеренгу
на місці
ЧСС 100-110 |
Вчитель фізкультури Пристанційної ЗОШ І-ІІ ступенів В.А.Дорошенко
САМОАНАЛІЗ
уроку№ з фізичної культури для учнів 6 класу 21.11.2019.
Модуль:футбол.
Тип уроку: комбінований
Відповідно до плану уроку були поставлені завдання:
1.Закріпити обведення захисника.
2.Закріпити зупинку, передачу(удар) м’яча у русі .
3.Підготувати до виконання нормативу - удари по воротам на точність з місця.
4.Розвивати швидкісно – силові якості.
5.Застосовувати технічні прийоми у навчальній грі. Вчити правила гри футзал.
6.Виховувати інтерес до футболу,почуття колективізму.
Місце проведення : спортзал школи.
Інвентар: м’ячі,ворота,фішки,свисток,футболки – майки різного кольору,скакалки,
правила гри футзал
Урок проводився у 6 класі, були присутні 10 учнів,1 відсутній. Конспект уроку відповідає календарно - тематичному плану і програмовим вимогам даного віку. Учні прибули на урок у спортивному одязі та взутті. Спортзал школи підготовлений до проведення, потрібний інвентар у наявності підготовлений для кожного учня.
Урок було розпочато з шикування. Ясно і чітко були об’явлені завдання уроку,був зроблений наголос на те,що завдання уроку пов’язані з раніше вивченим матеріалом,пріоритетне завдання: підготуватися до виконання навчального нормативу - удари по воротам на точність з місця. Загальнорозвивальні вправи проводилися на місці потім спеціальні вправи футболіста в процесі виконання яких були задіяні всі групи м’язів потрібних для роботи.
З першої хвилини уроку всі учні добре працювали виконували завдання уроку.
Підготовча частина продовжувалась 14-17 хвилин. У підготовчій частині учні виконували загальнорозвивальні та спеціальні вправи, підготувались до виконання першого завдання уроку. З підготовчої частини плавно перейшли основної частини уроку.
Основна частина – 24-28 хвилин. Виконали поставлені завдання. Використано методи:
розповіді,показу,фронтальний,почерговий,індивідуальний,тренувальний,змагальний та інші.
Закріпили обведення захисника у парах; зупинку, передачу(удар) м’яча у русі в парах; підготувались до виконання нормативу - удари по воротам на точність з місця; розвивали
швидкісно – силові якості; показали вміння застосовувати технічні прийоми у навчальній грі. де виховували інтерес до футболу,почуття колективізму,вчили правила гри футзал.
Заключна частина – 2-3 хвилини. В заключній частині уроку використовувались вправи на відновлення дихання та розслаблення. Були підведені підсумки уроку з аналізом виконання поставлених завдань.
Побудова уроку відповідала дидактичній меті (від простого до складного).
Індивідуальна робота через візуальний контроль по попередженню та виправленню помилок.
У змісті уроку застосовувалась достатня кількість вправ за допомогою яких було вирішено поставлені завдання.
Пульсометрію проведено три рази. ЧСС учнів на початку,в середині та кінці уроку відповідала нормі.
Щільність уроку достатня. Учні проявили себе, як дисциплінований колектив, всі старалися і продемонстрували непогані результати,задоволені уроком.
Схема спостереження та аналіз проведення уроку фізичної культури №
ЗНЗ Клас Дата
Тема уроку:
Задачі уроку:
1.
2.
3.
№ п/п |
Критерії та показники спостереження за уроками ФК |
рейтинг від1 до 5 |
1 |
Наявність вірно складеного конспекту уроку |
5 |
2 |
Підготовка спортивного майданчика (зала) до уроку |
5 |
3 |
Спортивна форма та зовнішній вигляд вчителя |
5 |
4 |
Спортивна форма та зовнішній вигляд учнів |
5 |
5 |
Підготовка та розташування спортивного інвентарю та атрибутів |
5 |
6 |
Виконання вимог техніки безпеки та гігієнічних вимог |
4 |
7 |
Здійснення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів |
5 |
8 |
Виконання команд та розпоряджень учнями |
5 |
9 |
Показ вчителя, страховка |
5 |
10 |
Вірність послідовності проведення загальнорозвиваючих вправ |
5 |
11 |
Чи вірно вибрані методи навчання та виконання вправ |
5 |
12 |
Чи дотримується вчитель часу, відведеного для кожної частини уроку |
4 |
13 |
Дозування навантаження (див. фізіологічну криву уроку) |
5 |
14 |
Методичні вказівки |
4 |
15 |
Чи вірно підібрані вправи |
5 |
16 |
Чи вірно пояснено техніку (порядок, умови) виконання вправ |
5 |
17 |
Розташування учнів під час пояснення їм техніки (завдання) |
5 |
18 |
Методичні зауваження та виправлення помилок під час виконання вправ |
5 |
19 |
Підведення підсумку після виконання завдання |
5 |
20 |
Чи виконані завдання кожної частини уроку (підготовчої, основної, заключної) |
5 |
21 |
Підведення підсумку уроку |
5 |
РАЗОМ: |
102 |
Хронометражні спостереження
Показник моторної (рухової) щільності уроку: МЩУ* = Тр х 100% : 45
Де Тр – це сума часу (хв.), витрачена однією дитиною на виконання різних рухів.
*Показник моторної щільності має становити не менше 60%.
Наприклад: 30 х 100% : 45 = 66 %
Фізіологічна крива навантаження на уроці (до п. 13 схеми спостереження)**
ЧСС |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
150 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
5 |
10 |
15 |
20 |
25 |
30 |
35 |
45 хв. |
** Норма: 141-160 уд./хв.
Схема спостереження та аналіз проведення уроку фізичної культури №
ЗНЗ Клас Дата
Тема уроку:
Задачі уроку:
1.
2.
3.
№ п/п |
Критерії та показники спостереження за уроками ФК |
рейтинг від1 до 5 |
1 |
Наявність вірно складеного конспекту уроку |
|
2 |
Підготовка спортивного майданчика (зала) до уроку |
|
3 |
Спортивна форма та зовнішній вигляд вчителя |
|
4 |
Спортивна форма та зовнішній вигляд учнів |
|
5 |
Підготовка та розташування спортивного інвентарю та атрибутів |
|
6 |
Виконання вимог техніки безпеки та гігієнічних вимог |
|
7 |
Здійснення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів |
|
8 |
Виконання команд та розпоряджень учнями |
|
9 |
Показ вчителя, страховка |
|
10 |
Вірність послідовності проведення загальнорозвиваючих вправ |
|
11 |
Чи вірно вибрані методи навчання та виконання вправ |
|
12 |
Чи дотримується вчитель часу, відведеного для кожної частини уроку |
|
13 |
Дозування навантаження (див. фізіологічну криву уроку) |
|
14 |
Методичні вказівки |
|
15 |
Чи вірно підібрані вправи |
|
16 |
Чи вірно пояснено техніку (порядок, умови) виконання вправ |
|
17 |
Розташування учнів під час пояснення їм техніки (завдання) |
|
18 |
Методичні зауваження та виправлення помилок під час виконання вправ |
|
19 |
Підведення підсумку після виконання завдання |
|
20 |
Чи виконані завдання кожної частини уроку (підготовчої, основної, заключної) |
|
21 |
Підведення підсумку уроку |
|
РАЗОМ: |
|
Хронометражні спостереження
Показник моторної (рухової) щільності уроку: МЩУ* = Тр х 100% : 45
Де Тр – це сума часу (хв.), витрачена однією дитиною на виконання різних рухів.
*Показник моторної щільності має становити не менше 60%.
Наприклад: 30 х 100% : 45 = 66 %
Фізіологічна крива навантаження на уроці (до п. 13 схеми спостереження)**
ЧСС |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
150 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
5 |
10 |
15 |
20 |
25 |
30 |
35 |
45 хв. |
** Норма: 141-160 уд./хв.
ПЛАН – КОНСПЕКТ
уроку № 41 з волейболу для учнів 8 класу
Пристанційної школи на
Тип уроку:повторення та закріплення
Завдання уроку: 1.Повторити передачі м’яча в сторону та за спину.
2.Закріпити приймання м’яча.
3. Закріпити подачу.
4.Розвивати силу.
5.Виховувати інтерес до волейболу,
морально-вольові якості,
почуття колективізму.
Місце проведення : спортзал школи
Інвентар: м’ячі,сітка,свисток
ХІД УРОКУ:
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організація та методика |
||||||||||||||||||||||||
12-15 хв.
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
|
Шикування. Рапорт чергового. Оголошення завдань уроку. Наказ викону-вати правила безпеки життєдіяльності. Пульсометрія. Різновиди ходьби: спортивна; звичайна; на носках; на п’ятках; на зовнішньому боці ступні; на внутрішньому боці ступні; в напівприсиді приставним правим,лівим боком випадами Біг: повільний Відновлення дихання,розслаблення ЗРВ у русі:
1. Нахили до попереду стоячої ноги: 1- до лівої; 2- до правої
2.В.п. – руки зігнуті в ліктях,кисті в замок, повороти тулуба 1- вліво; 2- вправо 3.Кругові рухи прямих рук вперед 4.Кругові рухи прямих рук назад 5.Нахили голови: 1- вперед; 2- назад
СВВ:
1.Кругові рухи кистей,кисті в замок вправо,вліво 2.В.п.-руки зігнуті в ліктях,кисті в замок: 1- руки вперед; 2- в.п.; 3- руки вгору; 4-в.п. 3.Імітація верхньої передачі 4. Імітація нижньої передачі 5.Вистрибувння із упора присівши
|
1,5 - 2 хв.
до 2хв. 8-10 м 8-10 м 8-10 м 8-10 м 4-6 м 4-6 м 4-6 м 10-12 м 8-10 м до 200 м 15-20 с 4 - 6 хв.
10 - 12р.
10 - 12р.
10 - 12р. 10 -12р. 4 - 6 р.
до 3 хв.
10 - 12р.
10 - 12р.
6-8р. 6-8р. 6-10р. |
в 1 шеренгу
70-90 ударів наліво в обхід по колу зала під рахунок руки вгору руки за голову руки на поясі руки на поясі спина рівно руки на поясі
правильно виконувати дистанція 2 кроки попередустояча пряма короткий крок
повороти до упора
тулуб прямий тулуб прямий руки на поясі
в 1 шеренгу, на витягнуті руки пальці переплетені
до повного випрямлення ліктів
на місці,вперед, назад на максимальну висоту
|
||||||||||||||||||||||||
28-32хв.
О
С
Н
О
В
Н
А
|
1.Верхня передача у парах,трійках:
- пряма передача;
- вправо, вліво; - спиною вперед
2. Нижня передача у парах,трійках: - пряма передача;
- з поворотом вправо, вліво; - спиною вперед
3. Подача м’яча: нижня пряма або верхня пряма
Пульсометрія
4.Згинання та розгинання рук в упорі лежачі
Поділ класу на 2 команди
Навчальна гра
|
2-3хв.
8-10р.
10-12р. 8-10р.
8-10р.
10-12р. 8-10р.
8-10р.
12-15р-дів. 15-20р-хл.
3-4хв. |
стійка,робота рук, ніг
прогинання вправо,вліво прогинання назад стійка,робота рук, ніг
стійка,робота рук, ніг
прогинання вправо,вліво прогинання назад
стійка,робота рук, ніг,правильність та послідовність рухів
110-130 ударів
правильність виконання
привітання
у 3 дотики, гра у зоні 3, 2 передача у зони 2;4 або 6 |
||||||||||||||||||||||||
1-2хв. З А К Л Ю Ч Н А |
Шикування. Вправи на відновлення та розслаблення. Пульсометрія. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання.
|
30-45с
до 1хв. |
в 1 шеренгу
100-120 ударів виставлення оцінок |
Вчитель фізкультури: В.А.Дорошенко
ПЛАН – КОНСПЕКТ
уроку № 43 школа активного відпочинку для учнів 3 класу
Пристанційної школи на 15.12.2014.
Тип уроку: повторення та закріплення
Завдання уроку: 1.Закріпити правила рухливих ігор.
2.Розвивати силу,стрибучість,
швидкість,витривалість.
3.Виховувати інтерес до рухливих ігор,
ініціативність,дисциплінованість.
Місце проведення : спортзал школи
Інвентар: свисток,скакалки, обручі
ХІД УРОКУ:
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організація та методика |
12-14 хв.
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
|
Шикування. Оголошення завдань уроку. Наказ виконувати правила безпеки життєдіяльності.
Різновиди ходьби: спортивна; звичайна; на носках; на п’ятках; перекатом з п’ятки на носок; на зовнішньому боці ступні; на внутрішньому боці ступні; приставним правим,лівим боком випадами Біг: повільний Відновлення дихання,розслаблення ЗРВ на місці:
1.В.п.- о.с. нахили голови: 1- вперед; 2- назад 2. В.п. - о.с. повороти голови 1- вліво; 2- вправо
3.В.п. – руки до плечей,кругові рухи вперед 4.Теж назад 5.В.п.- о.с., присідання на 4 рахунки: 1- нахил назад руки вгору; 2- нахил вперед;
3- присід руки вперед; 4- в.п. 6.В.п.-ноги нарізно на ширині плечей, руки на поясі: кругові рухи тулуба вправо,вліво 7.Згинання та розгинання рук в упорі лежачі
8.Стрибки через скакалку
|
2 хв.
до 4хв. 8-10 м 6-8 м 6-8 м 6-8 м 4-6 м 4-6 м 4-6 м 8-10 м 4-6 м до 100 м 15-20 с 6 - 8 хв.
6 - 8р.
6-8р.
6-8р. 6-8р. 6-8р.
12-16р.
6-10р.
до30р. |
в 1 шеренгу
наліво в обхід по колу зала під рахунок руки вгору руки за голову руки на поясі руки на поясі руки на поясі руки на поясі руки на поясі
правильно виконувати інтервал 2 кроки виконувати правильно під рахунок повороти до упора
чіткість виконання
руки прямі ноги прямі,дістати пола руки прямі
повна амплітуда рухів
ноги разом, груди майже доторкуються пола на 2 ногах |
20-23хв. О
С
Н
О
В
Н
А
|
1-2.Нагадати правила гри «Виклик номерів» Гра «Виклик номерів»
Вправа з обручем: кругові рухи
Нагадати правила гри «Веселий потяг»
Гра «Веселий потяг»
|
8-10хв.
до 3хв.
до 10хв.
|
учні згадують гру
перемагає команда, яка виграє більше забігів
на поясі вправо,вліво
учні згадують гру
біг зі зміною лідера, по 2-3рази кожний учень(«машиніст потяга»), слідкувати щоб потяг рухався без розмикання «вагонів» |
2-3хв. З А К Л Ю Ч Н А |
Шикування.
Вправи на відновлення та розслаблення.
Підведення підсумків уроку.
|
30-45с
1- 2 хв. |
в 1 шеренгу
|
Вчитель фізкультури: В.А.Дорошенко