ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
3 КЛАС
105 годин
(3 години на тиждень)
За типовими навчальними програми для початкової школи затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. За типовою освітнєю програмою, що розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.
№ з/п |
Тема уроку
|
Дата за планом. |
Фактична дата. |
Примітка |
І семестр (48 год) |
|
|||
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА. ІРИ ДЛЯ АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ(5 ГОД) |
|
|||
1
|
ТМЗ. Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури. Бесіда: «Історія виникнення Олімпійських ігор. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор.». Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність». Підготовчі вправи: основна стійка, стійка - ноги нарізно. Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Рухлива гра. |
|
|
|
2
|
ТМЗ. Бесіда: «Вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів.». Підготовчі вправи: стійка широка, виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». ЗРВ. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, згинання та розгинання верхніх кінцівок. Рухлива гра . |
|
|
|
3
|
ТМЗ. Бесіда: «Спортивний інвентар для різних видів спорту». Підготовчі вправи: шикування, виконання стройових завдань: «Кроком руш!», «Клас, стій!». ЗРВ. Колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині. Рухлива гра. |
|
|
|
4
|
ОВ. ТМЗ. Бесіда: «Дихання під час виконання фізичних вправ». Підготовчі вправи: шикування, команди «У колону по одному — ставай!», «У коло — ставай», «Відставити!». ЗРВ на місці без предметів. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Біг з високого старту до З0 м Рухлива гра . |
|
|
|
5
|
ОВ. ТМЗ. «Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень». Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Загально-розвивальні вправи на місці без предметів. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту до З0 м ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра. |
|
|
|
|
вправи для оволодіння навичками пересувань. стрибкові вправи. (17 год). |
|
|
|
6
|
ТМЗ. «Основні правила загартування». Організовуючі вправи: розмикання і змикання, повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» (стрибком). Загально-розвивальні вправи на місці. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту до З0 м. Рухлива гра. |
|
|
|
7
|
ТМЗ: Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). Загально-розвивальні вправи без предметів (імітаційного характеру). Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: комплекс для формування правильної постави. Чергування ходьби та бігу до 1200 м. Рухлива гра. |
|
|
|
8
|
ТМЗ. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). Загально-розвивальні вправи без предметів (імітаційного характеру). Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: комплекс для формування правильної постави. Чергування ходьби та бігу до 1200 м. Рухлива гра. |
|
|
|
9
|
ТМЗ: розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зігнувши ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Чергування ходьби та бігу до 1200 м. Рухлива гра. |
|
|
|
10
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: присідання, виси. Рівномірний біг до 900 м. Стрибки “по купинах”.
Рухлива гра. |
|
|
|
11
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: присідання, виси. Рівномірний біг до 900 м. Стрибки “по купинах”. Рухлива гра. |
|
|
|
12
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: присідання, виси. Рівномірний біг до 900 м. Стрибки “по купинах”. Рухлива гра. |
|
|
|
13
|
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Рухлива гра. |
|
|
|
14
|
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Рухлива гра. |
|
|
|
15
|
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Рухлива гра. |
|
|
|
16
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Біг з низького старту до З0 м. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра . |
|
|
|
17
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Біг з низького старту до З0 м. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра . |
|
|
|
18
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Біг з низького старту до З0 м. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра . |
|
|
|
19
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра . |
|
|
|
20
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра. |
|
|
|
21
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра. |
|
|
|
22
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком. Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра. |
|
|
|
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Вправи для оволодіння навичками пересувань. Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. (26 год.). |
|
|||
23
|
О.В. ТМЗ: «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).» ЗРВ в русі. ЗФП. Ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). Рухлива гра. |
|
|
|
24
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. ЗФП: ходьба на носках, п'ятах, ходьба з високим підніманням стегна. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок галопу. Положення тіла у просторі: сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухлива гра. |
|
|
|
25
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Загально-розвивальні вправи в русі. ЗФП: ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
26
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі лежачи). Рухливі ігри та естафети |
|
|
|
27
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
28
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
29
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем. ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
З0
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем. ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
31
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
32
|
О.В. ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність».Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
33
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
34
|
О.В. ТМЗ «Правила безпеки під час занять баскетболом». Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Ведення м'яча на місці двома руками. Перелазання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
35
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Ведення м'яча на місці двома руками. Перелазання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
36
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Ведення м'яча на місці двома руками. Перелазання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
37
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи зі обручем. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
38
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі обручем. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
39
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі обручем. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
40
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП. Ведення м'яча в кроці правою і лівою рукою. Ведення м'яча на місці однією рукою . Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
41
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП. Ведення м'яча в русіі правою і лівою рукою. Ведення м'яча на місці однією рукою . Рухливі ігри та естафети.. |
|
|
|
42
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП. Ведення м'яча в кроці правою і лівою рукою. Ведення м'яча на місці однією рукою . Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
43
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
44
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
45
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
46
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками Рухливі ігри та естафети.Рухлива гра . |
|
|
|
47
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
48
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». Загально-розвивальні вправи на місці. Підсумковий урок за семестр. Визначення резервних можливостей учнів за видами, що визначають рівень розвитку основних фізичних якостей. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
ІІсеместр (57 год)
|
Вправи для оволодіння навичками плавання (10 год.) |
|
|
|
1 (49) |
О.В. ТМЗ: бесіда «Безпечна поведінка для себе та однокласників у воді». «Правила безпеки під час занять плаванням». ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність». Загально-розвивальні вправи на місці. Освоювання в басейні. Багаторазові видихи у воду. Рухливі ігри та естафети в воді . |
|
|
|
2 (50) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Освоювання в басейні. Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині. Рухливі ігри та естафети в воді . |
|
|
|
3 (51) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині. Рухливі ігри та естафети в воді. |
|
|
|
4 (52) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині. Рухливі ігри та естафети в воді. |
|
|
|
5 (53) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині. Рухливі ігри та естафети в воді. |
|
|
|
6 (54) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями брас на грудях та брас на спині. Рухливі ігри та естафети в воді. |
|
|
|
7 (55) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями брас на грудях та брас на спині. Рухливі ігри та естафети в воді. |
|
|
|
8 (56) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Багаторазові видихи у воду. Подолання дистанції до 15 м вивченим способом. Рухливі ігри та естафети в воді. |
|
|
|
9 (57) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Багаторазові видихи у воду. Подолання дистанції до 15 м вивченим способом. Рухливі ігри та естафети в воді. |
|
|
|
10 (58) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Багаторазові видихи у воду. Подолання дистанції до 15 м вивченим способом. Рухливі ігри та естафети в воді. |
|
|
|
|
Вправи для розвитку фізичних якостей (7 год.). |
|
|
|
11 (59) |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
12 (60) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
13 (61) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
14 (62) |
О.В. ТМЗ: Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос¬ках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
15 (63) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос¬ках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
16 (64) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос¬ках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
17 (65) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос¬ках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети.
|
|
|
|
|
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики та акробатики. (7 год.). |
|
|
|
18 (66) |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави. ЗФП. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
19 (67) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави. ЗФП. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
20 (68) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави. ЗФП. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
21 (69) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави. ЗФП. Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
22 (70) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави. ЗФП. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
23 (71) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави. ЗФП. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
24 (72) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави. ЗФП. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
|
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. (11 год.). |
|
|
|
25 (73) |
О.В.ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя. «Правила безпеки при заняттях фізичними вправами на стадіоні». Загально-розвивальні вправи для профілактики плоскостопості. ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Передача м'яча двома руками від грудей. Ведення м'яча на місці двома руками. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
26 (74) |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальнівправи для профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Передача м'яча двома руками від грудей. Ведення м'яча на місці двома руками. Ведення м'яча на місці однією рукою. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
27 (75) |
О.В.ТМЗ «Спортивний одяг баскетболістів». Загально-розвивальнівправи для профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
28 (76) |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Різновиди ходьби та бігу. Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
29 (77) |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Передача м'яча з ударом об підлогу. Ведення м'яча однією рукою під час бігу. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
30 (78) |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Передача м'яча з ударом об підлогу. Ведення м'яча однією рукою під час бігу. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
31 (79) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
32 (80) |
О.В. ТМЗ «Правила безпеки під час ігри у футбол».. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
33 (81) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. . Біг спиною вперед. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
34 (82) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
35 (83) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань. (9 год.). |
|
|
|
36 (84) |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
37 (85) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахи-ли в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
38 (86) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахи-ли в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
39 (87) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахи-ли в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Стрибки у довжину з місця. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
40 (88) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
41 (89) |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
42 (90) |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
|
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. (15 год.). |
|
|
|
43 (91) |
О.В. ТМЗ формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність». ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «з-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
44 (92) |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
45 (93) |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
46 (94) |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
47 (95) |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
48 (96) |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
49 (97) |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
50 (98) |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
51 (99) |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
52 (100) |
О.В. ТМЗ: «Загартування як засобу зміцнення здоров’я». ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
53 (101) |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
54 (102) |
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
55 (103) |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
56 (104) |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
57 (105) |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». ЗРВ в русі. Підсумковий урок за рік. Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
.