Урок фізичної культури у 3 класі

Про матеріал
Урок фізичної культури у 3 класі. Вправи на вдосконалення фізичних якостей молодших школярів.
Перегляд файлу

Конспект уроку з фізичної культури

проведеного в 3А класі

Тема: «Вправи для оволодіння навичками пересування»

Завдання уроку:

1. Освітні:

  • удосконалювати лазіння по похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, підтягування по похилій гімнастичній лаві лежачи на животі однойменним та різнойменними способами;
  • продовжувати навчати стрибкам через скакалку на двох ногах, на одній нозі.

2. Оздоровчі:

-  сприяти розвитку координації рухів, правильній поставі, силі рук, м’язів черевного пресу, гнучкості, швидкості, спритності.

3. Виховні:

- сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами.

Місце проведення: спортивний зал.

Матеріально-технічне забезпечення: похила гімнастична лава, гімнастичні мати, м’ячі, кеглі, обручі.

Хід уроку

Частина  уроку

Зміст

Дозува-ння

Організаційно-методичні вказівки

 

 

 

 

 

 

 

 

I.

Підготовча частина

15 хв.

Шикування в ширенгу, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

Повороти направо, наліво, кругом.

 

 

Ходьба з різними положенням стопи, рук.

 

 

 

 

 

Біг.

 

 

 

 

Ходьба.

 

 

Вправи на встановлення дихання

 

Комплекс загальнорозвиваючих вправ

 

В.п. – О.С.:

1 - Стійка на носках, руки в сторони;

2 - В.п.;

3 - Стійка на носках, руки через сторони уверх;

4 - В.п.

 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

1 – поворот голови вправо;

2 – В.п.;

3-4 – те саме вліво.

 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

1 – нахил голови вперед;

2 – В.п.

3 – нахил голови назад;

4 – В.п.

5 – нахил голови вправо;

6 – В.п.

7 – нахил голови вліво;

8 – В.п.

 

В.п. – стійка ноги нарізно, права рука вверх, ліва назад.

На кожен рахунок зміна положення рук.

 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки схресно вперед:

1 – повороти тулуба уліво, руки в сторони, ривок назад;

2 – В.п.

3-4 – те саме в іншу сторону.

 

В.п. – руки до плечей:

1 – права в сторону на носок, нахил вправо, руки уверх;

2 – В.п.

3-4 – те саме в іншу сторону.

 

В.п. – широка стійка, ноги нарізно:

1 – руки уверх, пригнутись;

2-3 – два пружних нахили, долонями торкнутись стоп;

4 – В.п.

 

В.п. – О.С., руки в сторони:

1 - нахил, долонями торкнутись стоп;

2 – В.п.;

3 – присід, руки вперед;

4 – В.п.

 

В.п. – випад правою уперед, руки на стегна:

1-3 – три пружних прогойдування;

4 – В.п. стрибком змінивши положення ніг;

5-8 – те саме.

 

В.п. – вузька стійка-ноги нарізно, руки в сторони – вперед:

1 – змах правою до лівої руки;

2 – В.п.;

3 – змах лівою до правої руки;

4 – В.п.

 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони:

1 – стрибком ноги разом, руки вверх;

2 – стрибком В.п.

 

Ходьба на місці.

До 1 хв

 

 

 

До 30 сек.

 

 

 

До 1 хв

 

 

 

 

 

 

До 2 хв

 

 

 

 

До 10 сек.

 

 

До 20 сек.

 

 

До 8 хв

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

6 – 8 р.

 

 

 

 

 

 

6 – 8 р.

 

 

 

 

 

6 – 8 р.

 

 

 

 

 

 

6 – 8 р.

 

 

 

 

 

 

4 – 6 р.

 

 

 

 

 

 

 

8 – 10 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 – 12 р.

Команда «Клас. В шеренгу ставай! Рівняйсь! Струнко!». Звернути увагу на рівняння, на зовнішній вигляд учнів.

 

Підтримувати правильну поставу, чітке виконання. За командами: «Напра-во, раз-два! Налі-во! Раз-два! Кру-гом, раз-два!»

 

Команди: «Клас. В обхід ліворуч кроком-руш!», «Руки за голову став, навшпиньках-руш!», «Кроком-руш!», «Руки за спину став, на п’ятах-руш!», «Кроком-руш!». Звернути увагу на поставу, дистанцію, рівняння в строю, чітке визначення в кутів.

 

Команда: «Бігом-руш!». Підтримувати дистанцію, біг з носка, паралельна постановка стопи, правильна робота рук.

 

Темп ходьби поступово знизити. Команда: «Кроком-руш!».

 

Рівномірне дихання. Самостійне виконання.

Показ вправ, стежити за поставою. Команда: «В.П. приймай! Вправу за мною починай!»

 

 

 

Підтримувати поставу, правильне положення рук.

 

 

 

 

 

 

Виконувати плавно, підтримувати поставу.

 

 

 

 

 

Виконувати плавно, підтримувати поставу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати плавно, підтримувати поставу.

 

 

 

 

Виконувати енергійно, стопи не рушити, коліна не згинати, руки тримати на рівні плечей, підтримувати поставу.

 

 

 

 

Коліна не згинати, вперед не нахилятись, підтримувати поставу.

 

 

 

 

Виконувати енергійно, коліна не згинати, підтримувати поставу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою, підтримувати поставу.

 

 

 

 

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою, підтримувати поставу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Темп ходьби поступово знизити.

 

 

 

II.

Основна частина

25 хв.

Робота в двох групах:

Лазіння по похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах.

 

Підтягування по похилій гімнастичній лаві у положенні лежачи на животі:

-однойменним способом;

-різнойменним способом.

 

Стрибки  через скакалку на двох ногах, на одній нозі.

 

Піднімання тулуба із положення лежачи в парах із м’ячем.

 

Подолання смуги перешкод:

- пробігання «драбинки» з високим підніманням стегна

- оббігання кегель, що стоять на різній відстані одна від одної

- пролізання через обруч.

 

Рухлива гра «Хто швидше пролізе через обруч».

 

Естафети в колоні по одному:

- передача м’яча  двома руками зверху над головою;

- передача м’яча двома руками знизу;.

 

До 5 хв

 

 

 

До 5 хв

 

 

 

 

 

 

До 3 хв

 

 

 

 

По 20 р.

 

 

 

До 5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 5 хв

 

 

До 5 хв

 

Стежити за правильним виконанням. Страхувати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за самопочуттям учнів.

 

 

 

 

Слідкувати за правильним виконанням (постановка дихання, торкатись лопатками гімнастичних мат)

 

Фронтальний спосіб

організації Середній темп виконання, правильність виконання, дотримуватись дистанції.

 

 

 

 

 

 

Змагальний метод.

 

 

Слідкувати за дотриманням правил.

 

 

III.

Заключна частина

4 хв.

Ходьба, врави на відновлення.

 

Підведення підсумків уроку.

 

Організований вихід до класної кімнати.

До 1 хв.

 

 

До 1 хв

 

 

До 2 хв

В обхід по залу, повільний темп.

 

 

Шикування за зростом, перевіряю самопочуття. Вербальне оцінювання роботи учнів на уроці, 

 

docx
Додано
20 травня 2020
Переглядів
6341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку