План-конспект уроку для учнів 9 класу з волейболу

Про матеріал
1) Вдосконалити прийом та передачу двома руками зверху та знизу; 2) Навчити передачі двома руками зверху у стрибку; 3) Повторити взаємодію гравців першої лінії.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

для учнів 9 класу з волейболу

Дата:_______________

Завдання уроку:

І. Освітні:

  1.     Вдосконалити прийом та передачу двома руками зверху та знизу;
  2.     Навчити передачі двома руками зверху у стрибку;
  3.     Повторити взаємодію гравців першої лінії.

ІІ. Оздоровчі:

  1.     Розвиток рухових якостей: силових, швидкісно-силових, координації.

ІІІ. Виховні:

  1.     Виховувати дисциплінованість, активність, самостійність, колективізм.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: волейбольні м’ячі, волейбольна сітка, свисток.

№ п\п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

1.

 

2.

3.

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

І. Підготовча частина

10-12 хв.

1 хв. 30''

 

30''

30''

1 хв.

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

2 хв.

1 коло

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

8 хв.

4-5 р.

 

4-5 р.

 

 

4-5 р.

 

 

 

4-5 р.

 

 

 

 

4-5 р.

 

 

 

4-5 р.

 

 

 

4-5 р.

 

 

4-5 р.

 

 

 

 

4-5 р.

 

 

3-4 р.

30''

Фронтальний метод.

Звернути увагу на спортивний одяг та взуття.

До 100 уд.\60с. Звернути увагу на самопочуття

Дистанція два кроки

Руки прямі

 

Спина пряма

 

 

Дистанція два кроки

Слідкувати за диханням

 

 

 

Фронтальний метод

Очі не заплющувати

 

Руки в ліктях не згинати

 

Виконувати під рахунок

 

Повороти виконувати в одну сторону

 

Нахили виконувати в одну сторону

 

Слідкувати за правильним виконанням

 

Ноги в колінах не згинати

 

Темп виконання середній

 

 

Тулуб тримати паралельно підлозі

 

Шикування. Рапорт. Техніка безпеки під час занять волейболом. Повідомлення задач уроку.

Вимірювання ЧСС за 15 с.

Стройові вправи на місці: повороти вліво, право, кругом.

Різновиди ходьби:

-          На носках, руки вгору;

-          На п’ятках, руки за голову;

-          На зовнішній стороні стопи, руки на поясі;

-          Перекатом з п’ятки на носок, руки на поясі;

-          З підскоком, руки на поясі.

Різновиди бігу:

-          Звичайний біг;

-          З високим підніманням бедра;

-          Із захлестом гомілки назад;

-          Приставним кроком правим (лівим) боком

ЗРВ на місці.

  1.      В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. Нахили голови: 1 – вперед; 2 – назад; 3 – вправо; 4 – вліво.
  2.      В.п. – ноги нарізно, права рука вгорі, ліва знизу: 1-2 – відведення прямих рук назад;

3-4 – зміна положення рук.

  1.      В.п. – ноги нарізно, руки зігнуті до плечей, кругові оберти в плечовому суглобі:

1-4 – вперед;

5-8 – назад.

  1.      В.п. – ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми: 1-2 – відведення зігнутих рук назад;

3-4 – відведення прямих рук назад з поворотом тулуба в сторону;

5-8 – те саме в іншу сторону.

  1.      В.п. – ноги нарізно, руки на поясі, нахили тулуба: 1 – вправо, ліва рука вгору;

2 – в. п.;

3-4 – те саме в іншу сторону.

  1.      В.п. – ноги нарізно, руки на поясі: 1 – нахил тулуба назад, руки вгору; 2 – нахил вперед, доторкнутись долонями підлоги; 3 – присід, руки вперед; 4 – в.п.
  2.      В.п. – ноги нарізно, руки на поясі:
    1. – перейти в упор лежачи;

5-8 – вернутись у в.п.

  1.      В.п. – ноги разом, руки на поясі:

1 – упор присів;

2 – упор лежачи;

3 – упор присів;

4 – в.п.

  1.      В.п. – упор присів:

1 – упор лежачи; 2 – зігнути руки; 3 – розігнути руки; 4 – в.п.

  1. Вправи на відновлення дихання.

Вимірювання ЧСС за 15с.

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

ІІ. Основна частина.

30 хв.

8 хв.

 

8-10 р.

8-10 р.

8-10 р.

 

12-15 хв.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

 

3-4 р.

8-10 р.

 

8-10 р.

 

8-10 р.

 

10 хв.

1 хв.

 

 

 

5-6 р.

6 хв.

Змінний метод

Звернути увагу на всі характерні помилки

Слідкувати за положенням рук

Вихід під м'яч

 

 

Словесний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод

Звернути увагу на роботу рук та ніг

 

Змінний метод

 

Звернути увагу на висоту передачі

 

Вихід під м'яч

 

 

Друга передача гравця у зону 3

Прийом та передача м'яча двома руками зверху та знизу (робота в парах).

  1.      Прийом та передача м'яча двома руками зверху.
  2.      Прийом та передача м'яча двома руками знизу.
  3.      Прийом та передача м'яча двома руками зверху та знизу біля стіни.

Передача м'яча двома руками зверху у стрибку.

  1.      Ознайомлення з технікою виконання передачі у стрибку.

    Прийом-передача – технічна дія спрямована на взаємодію гравців з
метою прийому м’яча і доведення його до зв’язуючого чи нападаючого для
проведення атакуючих дій.

    Виконуючи цю передачу гравець повинен
своєчасно і точно вийти під м’яч у зручну позицію для цієї дії – ноги зігнуті в
колінах, на ширині плечей, руки зігнуті в ліктях та виставлені вперед, кисті
відведені назад, в положенні одна до одної, пальці рівномірно розчепірені і
напружені, утримуються на рівні голови.

    Виконання передачі починається з послідовного відштовхуванням від підлоги, виконавши стрибок вгору, тулуба
та рук, що дозволяє дещо пом’якшити швидкість польоту м’яча і
спрямування його у потрібному напрямі. Тобто, для вдалого виконання
передачі у стрибку необхідна узгоджена взаємодія ніг, тулуба і рук.

  1.      Навчання стрибку. Виконати стрибок вперед, в сторони.
  2.      Виконати стрибок з імітацією передачі.
  3.      У парах: виконати передачу у стрибку після накиду партнера.
  4.      Виконати передачу у стрибку після власного накиду.
  5.      Один виконує передачу двома руками зверху з основної стійки, інший виконує у стрибку .

Взаємодія гравців першої лінії.

  1.      Повторити зони на ігровому майданчику.

 

 

 

 

  1.      Обігравання м'яча через зону 3.
  2.      Навчальна гра з використанням вивчених технічних елементів.

 

 

1.

2.

3.

4.

ІІІ. Заключна частина.

3-4 хв.

1 хв.

30''

1-2 хв.

30''

Фронтальний метод

 

До 100 уд.\60с.

Відмітити найкращих учнів

 

Шикування.

Вимірювання ЧСС за 15с.

Підведення підсумків уроку.

Організаційний вихід із залу.

 

 

 

docx
Додано
19 листопада 2023
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку