Школа розумного руху. Розвиток координаційних здібностей
Дата: _______№______
Інвентар: Хустки по кількості учнів, фліпчарт, макет ракети, карти для йоги очей, смайлики з емоціями
ЧАСТИНА УРОКУ |
ТРИВАЛІСТЬ |
Навчальне завдання: формування в молодших школярів умінь і навичок володіння різними способами рухової діяльності, розвиток фізичних якостей; |
Виховне завдання: виховання в молодших школярів ініціативності, активності та відповідальності, вміння здобувати чесну перемогу та з гідністю сприймати поразку, контролювати свої емоції |
ЗМІСТОВНА ЛІНІЯ «Рухова діяльність» КК: математична компетентність, що передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів із застосуванням математичних відношень. громадянські та соціальні компетентності передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети |
ЗМІСТОВНА ЛІНІЯ – «Ігрова та змагальна діяльність»: КК: навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища |
||
Вступна (адаптаційна) |
2 хв
2хв |
|
З’ясування самопочуття Вимір контрольного ЧСС Пояснення умов уроку: за кожне виконане завдання учні отримують частину ракети - будуємо ракету «ПРАВИЛА ПОЛЬОТУ». Вчитель пропонує учням згадати правила техніки безпеки. Обговорити з учнями певні рухи на правила. Руки вгору – політ нормальний (треба слухати команди, гарно розім’ятися, фантазувати, допомагати); Руки навхрест на грудях – політ під загрозою (голосно кричати, ображати інших, штовхатися, ставити перепони, сумувати) Принцип: пробудження свідомості учнів Метод: продуктивно -практичний Вимоги: виконання певної вербальної інструкції педагога |
2-4 хв |
«КОСМІЧНІ СУЗІР’Я» Учні під час тексту пересуваються по залу на носках, на п’ятках, зовнішній, внутрішній стороні стопи. Як тільки в тексті лунає будь яке числове значення, треба об’єднатися в групу з тією кількістю учнів, яке було число. У темному космосі летить навколо Сонця планета Земля. Два рази вона облетіла вогняний шар. Стало їй сумно і вирішила планета знайти собі друзів. Дивиться, летить до неї три планети. Як вас зовуть? Ми Меркурій, Венера і Марс! Ура, ось я і не самотня. А давайте ще пошукаємо друзів. Полетіли вони, а на зустріч ще чотири планети- Уран, Сатурн, Юпітер і Нептун. Так товаришують вони тепер – вісім планет кружляють навколо Сонця! Метод: пояснювально-спонукальний |
|
|
Підготовча (пошукова) |
3-5 хв |
«ЛІТАЮЧА ТАРІЛКА» учні утворюють два концентричних кола. Повертаються обличчям один до одного (представники зовнішнього та внутрішнього кіл). Учитель обумовлює певну частину тулуба. Завдання пари виконати ЗРВ для цієї частини. Виконується ця запропонувати вправа з тим партнером, який стоїть навпроти у зовнішньому колі. По завершенні першого туру учні переміщують на 1 крок ліворуч. Принцип: активності та самостійності. Метод: методичної «вертушки» Вимоги: самостійне додавання певних елементів до центральної рухової дії |
|
2-4 хв |
«КОСМІЧНІ ПЕРЕГОНИ» Учні обирають собі пару і розташовуються на боковій лінії майданчика на безпечній відстані. Пара розігрується на УЄФА. Переможець замовляє спосіб пересування, програвший повторює, таким чином пара пересувається на інший бік майданчика. Там знову проходить розіграш. Принцип: активності та самостійності. Метод: дослідницький Вимоги: вирішення рухової задачі, який передбачає творче застосування умінь і навичок для вирішення обраної проблеми |
|
|
Основна (тренувальна) |
4-5 хв |
|
«ЗЛОВИ ХВІСТ КОМЕТИ» В учнів за поясом стріча або хустка. Обирається ловець комет. Його завдання зірвати хвостики в учасників гри. Принцип: активності та самостійності Метод: ігровий Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами |
10-13 хв |
«ЗАПУСТИ СВОЮ КОМЕТУ» Учні в парах розташовуються довільно по залу на безпечній відстані і виконують вправи з хустками
Принцип: пробудження свідомості учнів Метод: продуктивно-практичний , дослідницький Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами |
|
|
Заключна (мотиваційна) |
2- 3 хв |
|
«ДО ПОЛЬОТУ ГОТОВІ» На стіні малюнки траєкторії польоту ракети. Учні підходять до малюнків, очима «запускають ракету» в космос. Принцип: активності та самостійності Метод: безпосередньої наочності Вимоги: вирішення рухової задачі, заснований на копіюванні руху |
1-2 хв |
|
«У РАКЕТУ СІДАЙ» Учні обирають емоцію, яка відповідає їх настрою на уроці і приклеюють смайлик до ракети. Після того як всі учні впоралися з завданням – запуск ракети.. 3-2-1 – ПУСК! |
|
РАЗОМ: |
40 хв |
|
|