План-конспект з елементами бадмінтону - 6 клас НУШ

Про матеріал
План - конспект уроку з елементами бадмінтону - 6 клас НУШ.ВЧИТЕЛЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕРЕПЕЧИНА РУСЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА Верхньодніпровського ліцею №1 Дніпр.обл.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

                               ПЛАН-КОНСПЕКТ 

ІННОВАЦІЙНОГО УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

6 клас

Модуль:  бадмінтон

 

 

 

 

 

                                                               Підготувала:

                                                 Перепечина Руслана Володимирівна

                                 вчитель фізичної культури,

                                                              старший вчитель, спеціаліст вищої категорії

                                                           ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №1

                                                              ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

                                                    

 

 

 

 

 

 

                                                     2024

 

 

Тема : Оволодіння технічними прийомами з бадмінтону.

 

Мета:

-                     оволодіння технічними прийомами бадмінтону;

-                     розвиток спритності, координації рухів і витривалості;

-                     виховання колективізму, почуття взаємоповаги і взаємодопомоги, уваги, витримки.

Завдання:

-                     Навчити техніки жонглювання воланом.

-                     Ознайомити з низькою подачею волана зовнішньою та внутрішньою стороною ракетки у бадмінтоні.

 -  Сприяти розвитку спритності, координації і витривалості за допомогою естафет з елементами бадмінтону та рухливої гри в  «Снайпер» з елементами бадмінтону.

 - Розвивати інтерес до гри в бадмінтон.

Обладнання: ракетки для бадмінтону, волани, повітряні кульки, маленькі пластикові м’ячі, секундомір, аудіосистема.

Місце проведення: спортивна зала.

 

Наскрізні лінії :

Змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» (НЛ-1)                       націлена на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

Реалізація змістової лінії «Громадянська відповідальність» (НЛ-2)                           сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства.

     Питання, що належать до змістової лінії «Здоров'я і безпека»    (НЛ-3)                         прагнуть сформувати учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного    члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і формувати безпечне життєве середовище.

     Змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»    (НЛ-4) націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування…)

 

                                                         Хід уроку

з/п

               Зміст уроку

Наванта- ження

Організаційно-методичні                                    вказівки

   I

                                         Підготовча частина  (15 хв)

        1.

                                                Шикування, привітання.

30 сек.       

Перевірити наявність учнів і готовність до уроку (наявність спорт.форми та самопочуття.)

2.

Теоретична частина:

основні правила гри;      інструктаж з Т.Б.

     

 1хв. 30сек.

 

Ознайомить учнів з основними правилами гри у бадмінтон. Повторити з учнями правила техніки безпеки на уроці. Не повинно бути: гачків, пряжок, ґудзиків, каблучок, медальйонів, сережок, окулярів. Не порушувати дисципліну під час гри, не штовхати в спину, не ставити підніжки, виконувати правила рухливих ігор. Оволодіння правильною технікою гри – є запорукою профілактики травм кістково-зв’язувального апарату та м’язів.  (Н.Л.-2,3.)                                                                                                                                                                

 3.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 30 сек.

Звернути увагу на учнів з ЧСС  більше, ніж 100 уд./хв. Задати режим роботи для учнів медичних груп(120-130 та 140-150 уд./хв.)    (Н.Л.-4)             

  4.

 

Різновиди ходьби:

на носках;

на п’ятах;

з п’ятки на носок;

  2хв.

Організувати і розімкнути

учнів у строю на безпечну

відстань.

В обхід залу. Темп середній

Руки на пояс. Спину тримати рівно.                          (Н.Л.-3)             

 

  5.

Різноманітний біг:

легкий біг;

приставними кроками лівим та правим боком;

   2 хв.

Поступово прискорювати темп руху. Дистанція – 2-3 кроки.                       

Темп виконання повільний. 

(Н.Л.-3)                                                                                                                                                               

  6.

Ходьба з одночасним виконанням відновлюючих дихальних вправ.

 30 сек.

Темп виконання повільний.

                                    (Н.Л.-3)                                                                                                                                                                

 

   7.

Загально-розвиваючі вправи з ракеткою:

   7хв.

 

 

 

                                                                                                                                      

 

Вправа №1

В.п. - ноги нарізно, ракетка знизу в прямих руках, нахили голови вперед на 1-4 , назад на 5-8.

 

 

 

6-8 раз.

Спину тримати рівно, максимальна амплітуда виконання вправи.

Руки прямі в ліктях не згибати.  Стежити за диханням та  рахунком.Темп повільний.

                                    (Н.Л.-3) 

 

Вправа №2                                                  В.п.-ноги нарізно, ракетка знизу в прямих руках, піднімання та опускання по черзі правого та лівого плеча.

 

6-8 раз.

Спину тримати рівно, максимальна амплітуда виконання вправи.  Стежити за диханням та  рахунком.

 Темп повільний.

                                  (Н.Л.-3)  

 

Вправа №3                                                     В.п. - ноги нарізно, ракетка в обох руках, піднімання рук до грудей, вгору, до грудей, до низу.

 

6-8 раз.

Спину тримати рівно, максимальна амплітуда виконання вправи.

Руки прямі в ліктях не згибати.  Стежити за диханням та  рахунком. Темп повільний.

                                    (Н.Л.-3)  

 

Вправа №4                                                    В.п. - ноги нарізно, ракетка у правій руці, нахили тулуба ліворуч з передачею ракетки у вліву руку на 1-4 та навпаки.

 

6-8 раз.

                                           Максимальна амплітуда виконання вправи.  Стежити за диханням та  рахунком.  Стежити за диханням та  рахунком.

Темп повільний.       (Н.Л.-3)  

 

Вправа №5                                         В.п. - ноги нарізно, ракетка у витягнутих перед грудьми руках, повороти тулуба ліворуч, праворуч на 1-2.

 

6-8 раз.

Спину тримати рівно, максимальна амплітуда виконання вправи.

Руки прямі в ліктях не згибати. Темп повільний.  Стежити за диханням та  рахунком.

                                 (Н.Л.-3)

 

Вправа №6                                                      В.п. - ноги нарізно, ракетка у витягнутих руках, кругові оберти прямими руками ліворуч на 1-2, праворуч на 3-4.

 

6-8 раз.

Спину тримати рівно, максимальна амплітуда виконання вправи.

Руки прямі в ліктях не згибати. Темп повільний. Стежити за диханням та  рахунком.

                                   (Н.Л.-3)  

 

Вправа №7                                                     В.п. - ноги нарізно, ракетка у витягнутих руках перед грудьми, піднімання зігнутих у колінах ніг до ракетки: на 1-2 лівою ногою, на 3-4 правою ногою.

 

6-8 раз.

Спину тримати рівно, максимальна амплітуда виконання вправи.

Руки прямі в ліктях не згибати. Темп повільний. Стежити за диханням та  рахунком.                   

                                   (Н.Л.-3)    

 

Вправа №8                                                          В.п. - ноги нарізно, ракетка у лівій руці, кругові оберти ракеткою з одночасним підніманням зігнутої у коліні лівої ноги на 1-2 та ракетка у правій руці, кругові оберти ракеткою з одночасним підніманням зігнутої у коліні правої ноги на 3-4.

 

6-8 раз.

 

                                                                 Спину тримати рівно.                                                            Темп повільний. Стежити за диханням та рахунком.

                                 (Н.Л.-3)  

 

 

Вправа №9                                                          В.п. - ноги нарізно, ракетка у витягнутих перед грудьми руках, згинання ніг у колінах в повний присід та назад  на 1-2.

 

6-8 раз.

 

Спину тримати рівно, максимальна амплітуда виконання вправи.

Руки прямі в ліктях не згибати. Темп повільний. Стежити за диханням та рахунком.                 (Н.Л.-3)  

 

 

Вправа №10                                                            В.п. - ноги нарізно, ракетка у витягнутих перед грудьми руках, стрибкові вправи з поворотом тулуба ліворуч та праворуч на   1-2.

 

6-8 раз.

 

Спину тримати рівно, максимальна амплітуда виконання вправи.

Руки прямі в ліктях не згибати. Темп повільний. Стежити за диханням  та рахунком.               (Н.Л.-3)  

 

 

8.

Вправа на відновлення дихання:

1-2 руки вгору вдих, ракетка в гору, 3-4 руки до низу, ракетка вниз.

 

 

 

30 сек.

     

 

Стежити за диханням  та рахунком.              

Темп повільний.      

                                   (Н.Л.-3)

         9.

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

30 сек.

  Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.   (Н.Л.-4)                  

 II

                                           Основна частина   (25 хв)

 1.

Навчити техніки жонглювання воланом.

  

Ознайомити учнів з технікою жонглювання воланом.                       Опрацювати підвідні вправи.

Вчитель роздає кожному учню повітряні кульки та маленькі пластикові м’ячі.   

 

 Вправа№1:

-жонглювання повітряною кулькою  внутрішньою та зовнішньою сторонами  ракетки у русі;

 

   2хв.

 

Жонглювання здійснюється набиванням ракеткою кульки над собою внутрішньою та зовнішньою сторонами ракетки в русі.           (Н.Л.-3)

 

Вправа №2:                                             -жонглювання малим пластиковим м’ячем  внутрішньою та зовнішньою сторонами  ракетки на місці;

  2хв.

 

Жонглювання здійснюється набиванням ракеткою малого пластикового м’яча перед собою внутрішньою та зовнішньою сторонами ракетки на місці.        (Н.Л.-3)

 

Вправа №3:                                     - Низька подача зовнішньою та внутрішньої стороною ракетки малого пластикового м’яча.

 

  3хв.

 

Подача здійснюється малим пластиковим м’ячем  зовнішньою та внутрішньої стороною ракетки у парах на відстані до 3м.           (Н.Л.-3)

 2.

Жонглювання  воланом   внутрішньою та зовнішньою сторонами ракетки на місці.

 

  3 хв.

 

Жонглювання здійснюється набиванням ракеткою волана перед собою внутрішньою та зовнішньою сторонами ракетки на місці.        (Н.Л.-3) 

 3.

Низька подача волана зовнішньою та внутрішньої стороною ракетки.

 

  3 хв.

 

Подача здійснюється воланом зовнішньою та внутрішньої стороною ракетки у парах на відстані до 3м. Волан тримаємо вказівним та великим пальцями за головку волана(головкою вниз), або тими ж пальцями за крильця волана зверху.            (Н.Л.-3)  

 4.

Естафета №1 з елементами бадмінтону:

за командою вчителя перші учасники команд кладуть волан на ракетку і біжать «змійкою» через фішки до позначеного місця, беруть волан і виконують удар ракеткою по цілі( висячий на стіні обруч), підбирають волан, кладуть його на ракетку та біжать у зворотному напрямку для передачі волана зі своєї ракетки на ракетку учасника №2 і так далі.

 

   3 хв.

   

Естафета виконується двома командами. Звертати увагу на швидкість та точність виконання вправ на дистанції.                                             

                                 (Н.Л.-2,3)                  

 5.

Естафета №2 з елементами бадмінтону: за командою вчителя учасники двох команд під №1 кладуть  волан на ракетку і долають два бар'єри, далі біжать «змійкою» через фішки у зворотному напрямку для передачі волана на ракетку учаснику під №2 і так далі.

 

   3 хв.

    

Естафета виконується двома командами. Звертати увагу на швидкість та  правильне подолання перешкод на дистанції.                                                        

                                 (Н.Л.-2,3)                     

 6.

Естафета №3 з елементами бадмінтону:

за командою вчителя перші учасники команд рухаються до позначеного місця, виконують верхню та нижню подачі ракеткою по повітряної кульки і повертаються до лінії старту де передають естафету наступному учаснику.

 

 

   3хв.

 

 

Естафета виконується двома командами. Звертати увагу на швидкість та точність виконання вправ на дистанції.                 (Н.Л.-2,3)                                    

 

 

 

 

 

                                       

 7.

Рухлива гра «Снайпер» з елементами бадмінтону:  кожній команді вчитель дає по 2 волана, учасники команди яким дали волани намагаються кинути волан в учасників гри, що тікають. Гравець у якого потрапив волан стає «снайпером».

   3 хв.

 

Вчитель об’єднує у команди та обирає 2 «снайперів» яким видає волани, пояснює правила гри і починає гру за командою. Після певного часу, вчитель об'єднує дві в одну команду і гра проходить з  4 «снайперами».

                                 (Н.Л.-2,3)

III

                                           Заключна частина   ( 5хв )

 1.

Шикування в одну шеренгу, візуальний контроль учнів,

Вимірювання ЧСС за 10сек.

 

  30сек.

Звернути увагу на учнів з підвищеної ЧСС.

                                 (Н.Л.-3,4)

 2.

 Відновлення дихання в русі.

 

 

  2 хв.

1-3 зробити повільний глибокий вдих, затримати – руки підняти вгору;

2-3 зробити короткий і сильний видих, опустити руки через сторони.  (Н.Л.-3)

 3.

Домашнє завдання.

  30сек.

Знати основні правила бадмінтону.             (Н.Л.-2,3)

 4.

Підведення підсумків уроку.

  1 хв.

 

Визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки.

 5.

Організований вихід зі спортивної зали.

  1 хв.

Вихід звичайним кроком, дотримуючись дистанції.

 

 

docx
Додано
2 квітня
Переглядів
342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку