План-конспект уроку фізичної культури
з елементами футболу для учнів 6 класу
Мета уроку:
1. Виховувати морально і фізично здорову особистість із почуттям відповідальності за своє здоров’я.
2. Навчити основних елементів техніки гри у футбол.
3.Тренувати основні фізичні якості школярів.
4. Профілактика травматизму на уроках футболу.
5. Активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.
Завдання уроку:
1.Повторити ведення м’яча різними способами.
2. Навчити техніці передачі та зупинки м’яча на місці та в русі з подоланням перешкод.
3.Закріпити технічні елементи в навчальній грі.
Інвентар: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, фішки, манішки, обручі, бар’єри, конуси.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
Підготовча частина |
15хв. |
|
|
1. Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.
2. Бесіда про запобігання травматизму на уроках футболу.
3. Вступне слово: Футбол підкорив серця багатьох людей своєю доступністю і простотою, тому що в футбол може грати кожний. Кожний 25-й житель Землі активно грає в футбол — це 240 млн. людей, із них 20 млн. — жінки. До речі, в Китаї жінки грали в футбол вже 2 тис. років тому. Футбол — це буря емоцій від захоплення до повного розчарування. Інтерес до футболу настільки високий, що люди придумують все нові й нові види цієї гри. У деяких країнах створили навіть свій особливий футбол — американський, австралійський. Проводиться навіть чемпіонат світу з футболу для роботів. Є багато знаменитих футбольних клубів, гра яких захоплює болільників. — Які європейські футбольні клуби ви знаєте? А хто знає футбольні клуби України? (Футболісти, які демонструють найвищу техніку, відмінну фізичну підготовку, стають національними героями. — Яких відомих футболістів ви знаєте?! А зараз проведемо розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне навантаження — Які це м'язи і частини тіла?
4. Вправи з м'ячем стоячи на місці -стрибки на м'яч; -перекочування м'яча внутрішньою частиною стопи 5. Біг: - звичайний з м'ячем (ведення) та виконанням завдань вчителя (сіти на м’яч, торкнутися коліном, п’ятою, чи головою);
Загальнорозвивальні вправи з застосуванням координаційної драбини: - біг наступаючи в кожну клітинку; - біг з подвійним наступанням в клітинку ; - дріботливий біг; - біг через одну сходинку; - біг лівим, правим боком (lateral); - стрибки на одній нозі; - стрибки на одній нозі через одну сходинку; - комбіновані стрибки;
Основна частина
- передача м'яча один одному внутрішньою стороною стопи з наступним переміщенням через перешкоди (обручі, бар’єри), гравець що отримав м’яч виконує обіграш фішок;
- передача м'яча один одному зовнішньою стороною стопи з наступним переміщенням через перешкоди (обручі, бар’єри) гравець що отримав м’яч виконує обіграш фішок;;
- передача м’яча партнеру з переміщенням до іншого зі здоланням перешкоди (перестрибування гравця що перекочується);
- передача м’яча партнеру з переміщенням до іншого зі здоланням перешкоди (прорізання між ногами в партнера);
- передача м’яча партнеру з переміщенням до іншого зі здоланням перешкоди (перестрибування гравця що зігнувся в поясі);
- передача м’яча партнеру з переміщенням до іншого зі здоланням перешкоди (перестрибування гравця що зігнувся в поясі);
Заключна частина
1. Шикування
2. Вправи на відновлення дихання
3. Підведення підсумків уроку
- Які техніки ведення м’яча в футбол ми вивчили? - Чим подобається вам футбол?
5. Домашнє завдання
|
1хв.
2 хв.
1хв.
1хв.
5хв.
5хв.
25хв.
2хв.
2хв.
3хв.
3хв.
3хв.
3хв.
2хв.
2хв.
5хв.
5хв.
30с.
30с.
3хв.
30с.
30с.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів Нагадати про небезпеки під час виконання вправ
Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя
Один м’яч на кожного учня. Чітке виконання вправ.
Темп повільний. Чітке виконання вправ.
Дистанція 2-3 кроки,темп середній
Слідкувати за правильністю виконання вправ;
Слідкувати за правильністю виконання вправ; Темп повільний.
Слідкувати за правильністю виконання вправ; Темп повільний.
Слідкувати за правильністю виконання вправи 2 гравці з м’ячем 2 по середині переміщуються.
Слідкувати за правильністю виконання вправи 2 гравці з м’ячем 2 по середині переміщуються.
Слідкувати за правильністю виконання вправи 2 гравці з м’ячем 2 по середині переміщуються.
Слідкувати за правильністю виконання вправи 2 гравці з м’ячем 2 по середині переміщуються.
Один м’яч на кожного учня;
Квадрат 5/3
Дотримуватися правил гри; чотири команди по два учні, дотримуватися правил гри у міні-футбол. 2 команди грають а інші дві виконують жонглювання.
Звернути увагу на самопочуття учнів
Визначити кращих учнів.
|