План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для учнів 6 класу

Про матеріал
План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для учнів 6 класу
Перегляд файлу

План-конспект  уроку  фізичної  культури

з елементами  футболу  для  учнів  6  класу

 Мета  уроку:

 1. Виховувати  морально  і  фізично  здорову  особистість  із почуттям      відповідальності  за своє здоровя.

 2. Навчити  основних  елементів  техніки  гри  у  футбол.

 3.Тренувати  основні  фізичні  якості  школярів.

 4. Профілактика  травматизму  на  уроках  футболу.

 5. Активізація  пізнавального  інтересу до уроків  фізичної  культури.

 

Завдання  уроку:

1.Повторити  ведення  м’яча  різними  способами.

2. Навчити  техніці передачі  та зупинки мяча  на місці та в русі з подоланням перешкод.

3.Закріпити  технічні  елементи  в  навчальній  грі.

Інвентар:  свисток, секундомір, футбольні  м’ячі, фішки, манішки, обручі, бар’єри, конуси.

Зміст  уроку

Дозування

Організаційно-методичні  вказівки

1

Підготовча  частина

15хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Шикування,  рапорт, привітання, повідомлення  завдань  уроку.

 

2. Бесіда  про  запобігання  травматизму  на  уроках  футболу.

 

 

3. Вступне слово: Футбол підкорив серця багатьох людей своєю доступністю і простотою, тому що в футбол може грати кожний. Кожний 25-й житель Землі активно грає в фут­бол — це 240 млн. людей, із них 20 млн. — жінки. До ре­чі, в Китаї жінки грали в футбол вже 2 тис. років тому. Футбол — це буря емоцій від захоплення до повного роз­чарування. Інтерес до футболу настільки високий, що лю­ди придумують все нові й нові види цієї гри. У деяких країнах створили навіть свій особливий футбол — амери­канський, австралійський. Проводиться навіть чемпіонат світу з футболу для роботів. Є багато знаменитих футболь­них клубів, гра яких захоплює болільників.

— Які європейські футбольні клуби ви знаєте? А хто знає футбольні клуби України? (Футболісти, які демонструють найвищу техніку, відмін­ну фізичну підготовку, стають національними героями.

— Яких відомих футболістів ви знаєте?!

А зараз проведемо розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне наван­таження

— Які це м'язи і частини тіла?

         

4. Вправи з м'ячем стоячи на місці

-стрибки на м'яч;

-перекочування м'яча внутрішньою частиною стопи

5. Біг:

- звичайний з м'ячем (ведення) та виконанням завдань вчителя (сіти на м’яч, торкнутися коліном, п’ятою, чи головою);

 

 

Загальнорозвивальні вправи з застосуванням координаційної драбини:

- біг наступаючи в кожну клітинку;

- біг з подвійним наступанням в клітинку ;

- дріботливий біг;

- біг через одну сходинку;

- біг лівим, правим боком (lateral);

- стрибки на одній нозі;

- стрибки на одній нозі через одну сходинку;

- комбіновані стрибки;

 

Основна  частина

  1. Робота в колонах:

-   передача м'яча  один  одному внутрішньою стороною стопи з наступним переміщенням через перешкоди (обручі, бар’єри), гравець що отримав м’яч виконує обіграш фішок;

 

- передача м'яча  один  одному зовнішньою  стороною стопи з наступним переміщенням через перешкоди (обручі, бар’єри) гравець що отримав м’яч виконує обіграш фішок;;

 

 

  1. Робота в четвірках:

- передача м’яча партнеру з переміщенням до іншого зі здоланням перешкоди (перестрибування гравця що перекочується);

 

 

 

 

- передача м’яча партнеру з переміщенням до іншого зі здоланням перешкоди (прорізання між ногами в партнера);

 

 

 

- передача м’яча партнеру з переміщенням до іншого зі здоланням перешкоди (перестрибування гравця що зігнувся в поясі);

 

 

 

- передача м’яча партнеру з переміщенням до іншого зі здоланням перешкоди (перестрибування гравця що зігнувся в поясі);

 

 

 

 

 

  1. Удари по умовних воротах на влучність;

 

 

  1. Навчальна гра «Квадрат»;

 

 

  1. Двохстороння  гра із  застосуванням  вивчених  елементів.

 

 

 

Заключна  частина

 

1. Шикування

 

2. Вправи  на  відновлення  дихання

 

3. Підведення  підсумків  уроку


Підбиття підсумків уроку: «Отже, діти, сьогодні на уроці ми були з вами футболістами.
 

- Які техніки ведення м’яча в  футбол ми вивчили?

- Чим подобається вам футбол?

 

5. Домашнє  завдання

 

 

      1хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    1хв.

   

    1хв.

 

 

    5хв.

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    25хв.

 

2хв.

 

 

 

 

    

 

       2хв.

 

    

 

 

 

     3хв.

 

 

 

 

 

 

 

     3хв.

 

 

 

 

      3хв.

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

    

 

      2хв.

 

 

     5хв.

 

 

 

 

      5хв.

 

30с.

 

30с.

 

3хв.

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

     30с.

 

 

 

 

Звернути  увагу  на  зовнішній  вигляд  учнів

Нагадати   про  небезпеки  під  час  виконання  вправ

 

Протягом бесіди діти відповіда­ють на запитання вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Один м’яч на кожного учня.

Чітке виконання вправ.

 

Темп  повільний.

Чітке виконання вправ.

 

 

 

 

Дистанція  2-3  кроки,темп середній

 

 

 

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправ;

 

 

 

 

 

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправ;

Темп повільний.

 

 

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправ;

Темп повільний.

 

 

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправи

2 гравці з м’ячем 2 по середині переміщуються.

 

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправи

2 гравці з м’ячем 2 по середині переміщуються.

 

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправи

2 гравці з м’ячем 2 по середині переміщуються.

 

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправи

2 гравці з м’ячем 2 по середині переміщуються.

 

 

 

Один м’яч на кожного учня;

 

 

Квадрат 5/3

 

 

Дотримуватися правил гри;

чотири команди по два учні, дотримуватися правил гри у міні-футбол. 2 команди грають а інші дві виконують жонглювання.

 

 

Звернути  увагу  на  самопочуття  учнів

 

Визначити  кращих  учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
525
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку