План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для учнів 8-го класу.

Про матеріал

План-конспект уроку фізичної культури

з елементами футболу

для учнів 8-го класу.

Модуль:Футбол

Тема уроку: Технічна підготовка футболіста.

Мета: 1.Навчити учнів виконанню технічних прийомів гри у футбол.

2.Ознайомити учнів з кращими футболістами Рівненської обл.

Перегляд файлу

План-конспект уроку  фізичної культури

з елементами футболу

для учнів 8-го класу.

Модуль:  Футбол

Тема уроку: Технічна підготовка футболіста.

Мета:   1.Навчити учнів виконанню технічних прийомів гри у футбол.

 2.Ознайомити учнів з кращими футболістами Рівненської обл.

Завдання уроку: - навчальні

- вдосконалити техніку зупинки та передач м'яча раніше                                                      .  вивченими способами в  різних ігрових ситуаціях.

- повторити техніку удару м'яча головою на місці та в русі.

- закріпити технічні прийоми (зупинки, передачі, ведення) .                        .                                 під час виконання ігрових вправ .

                              - оздоровчі

- сприяти розвитку гнучкості,спритності,уваги.

                              - виховні

- виховувати в учнів патріотизм та повагу до друзів.

Тип уроку: навчально-ігровий.

Інвентар: футбольні м’ячі, ворота (нестандартні), фішки,прапорці, секундомір, комплект  карток для судді (на кожного учня), два комплекти форми, свисток.

Місце проведення: спортивна площадка..

Тривалість уроку: 45 хвилин.

 

№ пор

зміст уроку

дозування

організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (15 хв.)

1

Шикування, привітання, рапорт.             

 1 хв.

У шеренгу, звернути увагу

2

 

Оголошення теми, завдань уроку.                   

 

 30 с

 

на інтервал у шерензі та зовнішній вигляд.

3

Техніка безпеки на уроці.

30с      

Ознайомити з т/б на уроці.

4

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 10 с.

 

20с

Норма 10-12 ударів за 10 с, виділити  спеціальними наліпками учнів із збільшеним пульсом.

5

Вікторина спортивних новин.

— Які європейські футбольні клуби ви знаєте? А хто знає футбольні клуби України?

— Яких відомих футболістів рівненщини ви знаєте?!

А зараз проведемо розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне наван­таження

— Які це м'язи і частини тіла?

4хв

На початку бесіди ділю клас на дві команди і роздаю наліпки. Діти відповіда­ють на запитання вчителя ,використовуючи карточки (жовту і червону)                     Відзначати наліпками учнів ,які дали правильну відповідь,а також на протязі уроку наліпками відзначаються учні ,які першими підняли карточку ,яка однакового кольору з карточкою вчителя.

 

6

Різновиди бігу:

- повільний біг

- приставними кроками правим боком

- приставними кроками лівим боком

- спиною вперед

- чергуючи біг спиною вперед із звичайним бігом

2 хв

Вправи виконуються в колону по одному по периметру спортивного майданчика

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальнорозвивальні вправи на місці:

-в.п. - ноги на ширині плечей, руки на поясі нахили голови :                                                              1- вперед; 2- в.п.; 3- назад; 4- в.п.

-в.п. - ноги на ширині плечей: 

колові оберти руками на 4 рахунки вперед і на 4 рахунки назад.

-в.п. -о.с: колові оберти нижньою частиною тулуба на 4 рахунки в праву сторону,те саме в ліву сторону.

-в.п.- ноги зігнуті в колінах ,руки на колінах, колові оберти колінами на 4 рахунки в праву та 4 рахунки в ліву сторони.

-в.п.- руки прямі перед грудьми :                     діставання рук ногами  ,не згинаючі їх в колінах на 1- правою ногою лівої руки , на -2 в. п.,на 3- лівою ногою правої руки, на – 4в.п.

-в.п.- випад правою ногою в сторону:                на 1- перенесення ваги тіла на ліву ногу, на 2- на праву ногу, 3-ліву ногу, 4-праву ногу.

-в.п. –  випад правою ногою вперед  ,руки на коліні:                                                                  на -1-2- пружні прогини ,-3- 4-поміняти ногу.

-в.п.- схресно правою ногою :                         нахили тулуба вперед на -4- рахунки  ,те саме  схресно лівою ногою.

4хв

Вправи виконуються в шеренгу по одному з інтервалом два кроки.

 

 

з великою амплітудою.

 

 

 

 

 

 

руки на рівні голови.

 

 

 

 

як найнижче над землею.

 

 

 

 

 

ноги в колінах не згинати

8

 

 

 

Спеціальні бігові вправи :

- біг з високим підніманням стегна;

- біг із закиданням гомілки;

- біг широким кроком (бар'єрний біг);

- біг з викиданням прямих ніг;

- біг з імітацією удару м'яча головою;

- човниковий біг ( вперед-звичайним на місце спиною вперед).

 

 

2хв

Індивідуальний підхід до навантаження учнів (за станом здоров'я та статтю). Стежити за технікою, частотою, амплітудою виконання рухів.                     По першому свистку на місті по другому в русі.

9

Вправи на відновлення дихання

- 1-2-  руки в гору (вдих);

- 3-4- руки в низ із напівнахилом (видих)

20с

 

10

Вимірювання ЧСС за 10с

20с

Норма 20-25 за 10с

                                                   ІІ - Основна частина (26хв)

1

 

Перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два. Другі  номери беруть м'ячі.

30с

Відстань між учнями в шерензі 3-м.

2

Вдосконалення техніки передачі і прийому м'яча:

- гравець А передає м'яч гравцеві Б внутрішньою стороною стопи, гравець Б зупиняє м'яч раніше вивченими способами з переведенням м'яча для наступної передачі, гравець А робить аналогічні дії;

- гра в один дотик,щоб гравці не стояли , чекаючи на м'яч,рекомендовано рухатися на місці;

- передачі і зупинка м'яча  в русі:гравець А(спиною в перед) в парі з гравцем В (звичайним бігом) рухається  в протилежну сторону футбольного поля на  відстані -4-5м. Гравець Б робить передачу гравцю А ,гравець А зупиняє м'яча ,а сам продовжує рухатись, гравець Б набігає і  робить передачу. Потім гравці роблять аналогічні дії. Добігши  в протилежну сторону футбольного поля виконують в зворотному  порядку.

- передачі і зупинка м'яча із зміною дистанції: гравець А рухається на носках на місці, гравець Б робить передачу гравцеві А і в повільному темпі рухається по сантиметрах  вперед ,чекає наступної передачі. Гра в один дотик. Наступним рухається гравець Б  на місці. А гравець А – вперед.

- передачі м'яча в четвірках зі зміною місць:одночасними є передачі А на А1 і Б на Б1 , після передач гравці А і Б міняються місцями приставними кроками. Те саме виконують гравці А1 і Б1.

- передача м'яча після виконання „фінта “ : гравці А і А1,рухаючись на зустріч один одному ,роблять обманний рух переносячи ліву ногу через м'яч відходом в право і роблять передачу гравцям Б і Б1, а самі стають на їх місця . Гравці Б і Б1роблять теж саме віддаючи передачу гравцям А і А1.

8хв

Хлопці роблять зупинку і   передачу у-2- дотики до м'яча. Дівчата без обмеження дотиків.

Дистанція 6-7 м.

 

 

Хлопці виконують почергово лівою та правою ногами . дів. правою ногою.

Дівчата добігають до середини футбольного поля.

Хлопці роблять передачі чергуючи  правою , лівою ногою.

 

 

 

 

 

 

Дистанція 8-10 м. спочатку передачі низом , а потім висотою.

 

 

 

Вдосконалюється навичка виходу на вільне місце. Постійний рух на носках.

 

 

Дівчата. роблять передачу після виконання обманних рухів на місці.

3

Повторити техніку ударів м'яча головою.

- гравець А підкидає м'яч і наносить удар по м'ячу серединою лоба в руки гравцю Б.             Гравець  Б робить аналогічно.

- удар м'яча головою на місці в парах: гравець А підкидає м'яча гравцю Б ,а гравець Б робить удар головою (серединою лоба) в руки гравцю А і навпаки.

- удар м'яча головою в русі: гравець А (спиною вперед) в парі з гравцем Б (звичайним бігом) рухаються в протилежну  сторону футбольного поля на відстані -2- 3 м, гравець А підкидає м'яч ,який б'є головою гравець Б набігаючи. Далі роблять аналогічні дії . Повертаючись у в. п., вправу виконують у зворотному порядку.

 

9хв

Дистанція 3-4- м

 

 

Гравці роблять по 10 ударів хлопці  роблять передачі в стрибку.

 

 

Дівчата добігають до середини футбольного поля. Звернути увагу на техніку, точність удару.

4

Вимірювання ЧСС за 10с

30с

Норма 20-25 за 10с

5

Гра „ Рухомий квадрат “.

Гравці(4) ,рухаючись кожен по своїй стороні квадрата  роблять передачі, зупинки м'яча , „фінти “ між собою. Гравцю, який знаходиться в середині квадрата ,завдання відібрати м'яча , якщо він це зробив ,то міняється місцями з гравцем у кого він відібрав м'яча.

4хв

Хлопці грають з активним опором у два дотики до м'яча(потім почергово один три) .                                Дівчата грають з пасивним опором без обмеження дотиків до м'яча.

6

Гра у футдаблбол.

Гра у футдаблболі проводиться по діючим правилам гри у футбол .Є лише декілька відмінностей в правилах:           

- немає положення поза грою;

- гра проводиться двома м'ячами ( бажано різного кольору);

- гру обслуговують два арбітри ;

- якщо призначається пенальті в одні й ті самі ворота ,то 11- метровий виконують почергово.

 

4хв

 

В якості суддів, призначаю учнів , які отримали найбільшу кількість наліпок. Використовуються нестандартні ворота. При володінні дівчат м'ячем , хлопці активно атакують їх при відскоку м'яча більше як на -1м.

 

 

ІІІ. Заключна частина (4 хв.)

1

Шикування в одну шеренгу.

30с

 

2

 

Вправи на відновлення дихання

- 1-2-  руки в гору (вдих);

- 3-4- руки в низ із напівнахилом (видих)

1хв

 

3

Вимірювання ЧСС за 10с

30с

Норма 11- 12 ударів за 10 с.

4

Підведення підсумку уроку, аналіз помилок, відмічаю кращих учнів .

1хв

Нагородження команди переможця та учнів які краще виконували технічні прийоми гри у футбол.

5

Домашнє завдання.

1хв

Виконувати прийом та передачі м'яча.

Повторити основні правила гри у футбол.

 


 

 

doc
Додано
3 січня 2019
Переглядів
2729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку