План конспект уроку"Козацько-селянські повстання 20-30 х рр. ХУІІ ст."

Про матеріал
Мета: встановити причини козацько-селянських повстань, реакцію польської влади на ці події, визначити наслідки повстань; розвивати ключові історичні компетентності, стимулювати учнів до науково-дослідницької діяльності; виховувати в учнів національні морально-етичні цінності.
Перегляд файлу

План міні-конспект уроку

Тема: Козацько-селянські повстання 20-30 х рр.. ХУІІ ст..

Мета: встановити причини козацько-селянських повстань, реакцію польської  влади на ці події, визначити наслідки повстань;

розвивати ключові історичні компетентності, стимулювати учнів до науково-дослідницької діяльності;

виховувати в учнів національні морально-етичні цінності.

Тип уроку: комбінований

                   Козацько-селянські повстання 1637—1638 років під проводом П. Бута  (Павлюка), Я. Острянина (Остряниці), Д. Гуні | Історія | Про Україну

                                                     Хід уроку

І. Оргмомент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.  Перевірка д/з.

 Колективна робота. Фронтальна бесіда за питаннями підручника с.90.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми та мети уроку.

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

А. Козацько-польський збройний конфлікт. Куруківська угода.

Пояснення вчителя.

Практичне завдання. Робота з текстом с.96-97. Визначити головні вимоги «Куруківської угоди».

  •   
  •   
  •    

Почергово озвучити.

Б. «Тарасова ніч»

Пояснення вчителя.

Практичне завдання. Робота з текстом с.97-98. Визначити головні вимоги «Переяславської угоди».

  •   
  •     
  •       
  •  

Почергово озвучити.

В. Реакція польської влади на козацько-селянські повстання.

Практитчне завдання. Індивідуальна робота.

 Використовуючи текст підручника с. 98-99 та документ с.99. визначити реакцію польської влади.

Озвучують бажаючі учні. Почергово.

Г. Національно-визвольне повстання 1637-1638 рр.

Практичне завдання. Робота з хронологічною лінією с. 99-101.

Встановити хронологію подій повстання. Схематизувати.

Озвучують бажаючі учні. Почергово.

У. Закріплення вивченого матеріалу.

Самостійна робота з документом с.100. Систематизувати та узагальнити нові знання, виконавши вправу с.100

Озвучують учні за викликом учителя. Вправа «Ввімкнений мікрофон»

УІ. Підсумки уроку. Рефлексія.

Самооцінювання роботи учнів за критеріями:

Усна робота на уроці -

Виконання практичних завдань –

Рівень засвоєння матеріалу уроку –

Вирахувати середнє арифметичне, це і буде самооцінка за урок.

УІІ. Домашнє завдання. Підготовка до К/р. повторити тему.

Терміни і поняття за конспектом.

docx
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку