22 січня
Класна робота
|
Вітаю вас, мої любі учні! Рада вас бачити. Сьогодні на уроці ми закріпимо наші знання таблички множення на 3. Будемо вправлятися в обчисленні виразів на 2 дії, розв’язувати задачки. Я впевнена, що у нас все получиться, тому що ви… розумні, думаючі, кмітливі і вмієте уважно слухати. |
Давайте спочатку трішечки «розімнемося».
Відшукайте вирази з однаковим значенням.
До виразу з лівого стовпчика добери вираз з таким самим значенням у правому стовпчику.
9 + 8 |
8 + 4 |
14 – 5 |
19 – 11 |
19 – 7 |
11 + 3 |
13 - 5 |
18 – 9 |
7 + 7 |
20 - 3 |
Прочитайте приклади з відповіддю 50
20 + 30 |
80 - 40 |
20 + 20 |
70 - 20 |
10 + 40 |
90 - 30 |
60 - 20 |
40 + 10 |
30 + 20 |
70 - 30 |
40 + 20 |
90 - 40 |
60 - 10 |
30 + 30 |
60 + 10 |
80 - 30 |
Діти, зараз ви перетворитесь на вчителів. Перевірте роботу Петрика Пяточкина. Знайдіть приклади, в яких хлопчик припустився помилки, напишіть їх правильно у зошиті.
|
3 х 1 = 3 |
10 х 3 = 31 |
7 х 2 = 13 |
2 х 3 = 7 |
3 х 6 = 17 |
8 х 2 = 14 |
|
3 х 4 = 13 |
8 х 3 = 23 |
9 х 2 = 19 |
|
5 х 3 = 17 |
2 х 2 = 4 |
3 х 9 = 28 |
|
- Ви просто розумнички!
-Які приклади ви зараз обчислювали? На яку дію?
- Яких чисел?
|
Значить мета нашого уроку: закріпити табличку множення на 2 і на 3. Давайте тепер попрацюємо із задачками.
Підручник с.97, № 583
Розв’язання
Відповідь:
Розумнички!
|
- Про що йдеться в задачі? - Що нам відомо? - Що мусимо дізнатися? - Можемо одразу відповісти на питання задачі? - Що треба дізнатися спочатку? - Якою дією завжди шукаємо залишок ? Запишіть розв’язання і відповідь у зошиті.
|
Пригадайте пам’ятку
Ми з’ясували, що « у 2 рази більше» , то треба помножити на 2, а якщо буде «у 3 рази більше», що це означає?
Розв’яжемо ще одну задачку…
У 2 –А класі 24 дитини: 6 дівчаток, а хлопчиків у 3 рази більше. Скільки хлопчиків у класі? |
|
- Про що йдеться в задачі? - Що нам відомо? - Що мусимо дізнатися? - Можемо одразу відповісти на питання задачі? - Що треба дізнатися спочатку? - Якою дією шукаємо «у 3 рази більше ?» Запишіть розв’язання і відповідь у зошиті.
|
Розв’язання
Відповідь: |
|
Друзі, ви просто неймовірні! Я впевнена, що ми впораємось з ще одним завданням. Тільки мені здається, що перед початком нам треба пригадати одне правило, хто здогадався яке?
|
Підручник с. 97, № 584
Обчисліть вирази, й перевіримо результат.
Щоб нам закінчити урок давайте назвемо результати таблички множення на 3. Готові?..