План-конспект уроку математики у 2 класі "Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач".

Про матеріал
Матеріал розроблен до уроку математики у 2 класі за підручником Н.Листопад, але може бути використаний автономно від підручника.Подані у файлі завдання вдосконалять та закріплять знання дітей з таблиці множення на 3; вдосконалять вміння обчислювання виразів на дві дії; ознайомленно торкнуться поняття "збільшення у кілька разів"; розвинуть уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; підтримують цікавість до вивчення математики.
Перегляд файлу

22 січня

Класна робота

Открытки мультяшные учитель и дети (48 фото) » Красивые картинки и открытки  с поздравлениями, пожеланиями и статусами - Lubok.club

Вітаю вас, мої любі учні!

Рада вас бачити. Сьогодні на уроці ми закріпимо наші знання таблички множення на 3. Будемо вправлятися в обчисленні виразів на 2 дії, розв’язувати задачки.

Я впевнена, що у нас все получиться, тому що ви… розумні, думаючі, кмітливі і вмієте уважно слухати.

Давайте спочатку трішечки «розімнемося».

Відшукайте вирази з однаковим значенням.

 До виразу з лівого стовпчика добери вираз з таким самим значенням у правому стовпчику.

9 + 8

8 + 4

14 – 5

19 – 11

19 – 7

11 + 3

13 - 5

18 – 9

7 + 7

20 - 3

Прочитайте приклади з відповіддю 50

20 + 30

80 - 40

20 + 20

70 - 20

10 + 40

90 - 30

60 - 20

40 + 10

30 + 20

70 - 30

40 + 20

90 - 40

60 - 10

30 + 30

60 + 10

80 - 30

Діти, зараз ви перетворитесь на вчителів. Перевірте роботу Петрика Пяточкина. Знайдіть приклади, в яких хлопчик припустився помилки, напишіть їх правильно у зошиті.

Петрик П”яточкін | Катерина Крутій. Kateryna Kruty

3 х 1 = 3

10 х 3 = 31

7 х 2 = 13

2 х 3 = 7

3 х 6 = 17

8 х 2 = 14

3 х 4 = 13

8 х 3 = 23

9 х 2 = 19

5 х 3 = 17

2 х 2 = 4

3 х 9 = 28

 

- Ви просто розумнички!

 

-Які приклади ви зараз обчислювали? На яку дію?

 

- Яких чисел?

 

Значить мета нашого уроку: закріпити табличку множення на 2 і на 3. Давайте тепер попрацюємо із задачками.

Підручник с.97, № 583

Розв’язання

 

 

 

 

Відповідь:

 

Розумнички!

 

- Про що йдеться в задачі?

- Що нам відомо?

- Що мусимо дізнатися?

- Можемо одразу відповісти на питання задачі?

- Що треба дізнатися спочатку?

- Якою дією завжди шукаємо залишок ?

Запишіть розв’язання і відповідь у зошиті.

 

 

Пригадайте пам’ятку

Математика 2 клас Гісь. "Збільшення числа в кілька разів" - YouTube

Ми з’ясували, що « у 2 рази більше» , то треба помножити на 2, а якщо буде «у 3 рази більше», що це означає?

Розв’яжемо ще одну задачку…

 

У 2 –А класі 24 дитини: 6 дівчаток, а хлопчиків у 3 рази більше. Скільки хлопчиків у класі?

Открытки мультяшные учитель и дети (48 фото) » Красивые картинки и открытки  с поздравлениями, пожеланиями и статусами - Lubok.club

- Про що йдеться в задачі?

- Що нам відомо?

- Що мусимо дізнатися?

- Можемо одразу відповісти на питання задачі?

- Що треба дізнатися спочатку?

- Якою дією шукаємо «у 3 рази більше ?»

Запишіть розв’язання і відповідь у зошиті.

 

Розв’язання

 

Відповідь:

Друзі, ви просто неймовірні! Я впевнена, що ми впораємось з ще одним завданням. Тільки мені здається, що перед початком нам треба пригадати одне правило, хто здогадався яке?

 

 

Підручник с. 97, № 584

Обчисліть вирази, й перевіримо результат.

Щоб нам закінчити урок давайте назвемо результати таблички множення на 3. Готові?..

Таблица умножения. Круто!                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 січня
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку