Архітектоніка уроку
Навчальний предмет |
Інтегрований курс «Мистецтво» |
Клас |
2 клас |
Тема уроку |
Зимові захоплення і спорт |
Тип уроку |
комбінований
|
Вид уроку |
інтегрований
|
Обладнання та засоби для проведення уроку |
Мультимедійна система; запис В. Косенко «Скакалка», В. Сороки, Р. Обшрської «Спортивна зима»;картини «Зимовий спорт»; папір, гуаш, пластилін. |
Компетентності |
|
Предметні |
1. Музична 2. Образотворча 3. Екранна |
Ключові |
1.Здатність спілкуватися рідною мовою 2. Обізнаність та здатність до самовираження у сфері культури 3. Копметентність в галузі природничих наук |
Цілепокладання |
|
Мета: сприяти формуванню ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; сприяти розвитку математичної компетентності за допомогою відчуття ритму; розвивати вміння усно висловлювати свої враження від творів мистецтва; сприяти розвитку музичного слуху та голосу; сприяти розвитку екологічної компетентності (дослідження і відтворення явищ природи засобами мистецтва);сприяти вихованню громадянської відповідальності; сприят вихованню інтересу і любові до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики; виховання пошани до вітчизняної та зарубіжної мистецької спадщини.
|
|
Очікувані результати |
|
Учні |
-- сприймають твір мистецтва та висловлюють враження, добираючи із запропонованих слова, співзвучні з власними емоціями; -порівнюють музичні та візуальні образи; -відтворюють емоційні враження від твору образотворчого мистецтва лініями і кольорами; - співають дитячу пісню, чітко виконуючи ритмічний рисунок; -- дотримуються правил співу; -презентують результати власної творчості; - діляться враженнями від творів музичного та образотворчого мистецтва; - аналізують власні роботи.
|
Зміст уроку
І Етап орієнтації та мотивації діяльності
ІІ Етап цілепокладання
Слухання твору В. Косенко « Скакалочка»;
ІІІ Етап цілереалізації
1. Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу.
IV Етап рефлексійно-оцінювальний
1. Підбиття підсумків уроку.
2. Рефлексія.
1) Презентування творчої роботи;
2) Вербальне оцінювання учнів.