Дана призентація ознайомить колег з основними завданнями, які мають вирішуваться на заняттях ритміки.
Заслуги відомого швейцарського педагога та композитора Еміля Жака Далькроза у впровадженні системи ритмічних та музично-ритмічних вправ на заняттях ритміки.
Одним із основоположників-теоретиків, що обгрунтували ритміку як метод естетичного виховання дітей був швейцарець, Еміль Жак Далькроз. Він був досить відомим композитором та педагогом 19 століття. Він впровадив систему ритмічних вправ, в якій музично-ритмічні рухи поєднувалися з ритмічними вправами з м'ячем, стрічкою та іншими іграми. Еміль Жак Далькроз був переконаний, що навчати ритміці потрібно всіх дітей.
Основні завдання, які мають вирішуватися дітьми на заняттях ритміки:1. Розвивати музикальність (відчуття настрою та характеру музики, синхронізувати рухи із характером музики;2. Навчитись визначати музичні жанри (марш, пісня, танець), види ритміки (гра, танець-гра, вправа), сучасний танець, розрізняти музичні поняття (високі і низькі звуки; швидкий, середній і повільний темп; гучна, помірно гучна, тиха музика) та інше;3. Формування гарної осанки, навчання виразним пластичним рухам у динамічних іграх, танцях. Розвиток творчих здібностей, використовуючи елементи танцювальних рухів, фізкультурних вправ).
Дитяча ритміка вирішує важливі завдання на етапі початкової хореографічної освіти:1. Зміцнює психічне і фізичне здоров'я в умовах шкільного навчання (формування правильної постави, ходи, зниження психологічної напруги засобами релаксації під музику в процесі руху та інше.).2. Підтримує і розвиває захоплення заняттями з хореографії.3. Розвиває художньо-творчі здібності.
Заняття з ритміки покликані прищепити будь-якій дитині інтерес до руху під музику. Урок ритміки повинен приносити дітям радість спілкування з музикою, товаришами, хореографом. Підтримати цей інтерес можна тільки в атмосфері доброзичливості і гарного настрою. Розгледіти в дитині його природні дані, підібрати до нього власний ключик, щоб домогтися найбільшої точності при виконанні рухів - ось до чого має прагнути педагог на занятті ритмікою.