План -конспект уроку
Підготовчий (дочисловий) період
Тема. ОБ'ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ГРУПИ ЗА ПЕВНОЮ ОЗНАКОЮ. ЛІЧБА ПРЕДМЕТІВ
Мета: вчити учнів об'єднувати предмети у групи за спільною ознакою; вправляти їх у лічбі предметів; розвивати увагу, вміння слухати; вправляти у написанні паличок; виховувати інтерес до вивчення математики.
Обладнання:
- індивідуальне: кружечки певного кольору
- демонстраційне: мультимедійна презентація, картки з цифрами, казкові герої, палички для лічби, вирізана ромашка.
- підручник: Листопад Наталія «Математика 1 клас» 2018р.
Хід уроку
І. Контроль, корекція ЗУН та досвіду 1. Організаційний момент Ось дзвінок нам дав сигнал, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Урок математики починаймо.
Спочатку на своє місце сідають ті, у кого на парті лежать жовті кружечки, далі ті, в кого червоні, а потім ті, в кого зелені.
2. Актуалізація опорних знань 1. Весела лічба (вірш видно на презентації, вивішую на дошці героїв) Добрий лікар Айболить Склавши руки не сидить. Черга вже на лікування: «Я за вами», «Хто останній?» Всі приходять — два шпаки, Три корови, два вовки, І ведмідь, і черв’ячок, І поранений жучок. Добрий лікар Айболить Хворих вилікує вмить. — Скільки тварин прийшло лікуватися до лікаря? (10) Назвіть їх. — Хто прийшов першим? Хто — останнім? 2. Гра «Скільки?» Учитель показує ромашку. Ставить мітку на одній з пелюсток. Діти починають лічбу. — Скільки пелюсток? (10) Учитель ставить мітку на іншій пелюстці. Діти продовжують лічбу. — Скільки пелюсток? (10) Учитель відриває по 1 пелюстці. Діти рахують. — Скільки пелюсток? (10) — А у кого вийшло менше? Чому? — Наступного разу будьте уважнішими. |
Підготовка учнів до продуктивного уроку
Аналіз знань учнями кольорів
Повторення понять «перший», «останній», повторення лічби в межах десяти.
Розвиток логічного мислення. Повторення лічби в межах 10.
|
ІІ. Вичвчення нового матеріалу Відкрийте підручники на сторінці 6. Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4 — Намалюйте стільки квадратів, скільки предметів у третій вправі. Розфарбуйте їх в улюблений колір. Обведіть найгарніший, на вашу думку, квадрат.
Фізкультхвилинка (відео)
|
Лічба в межах 10. Поняття «однакові».
Вміння об'єднувати предмети у групи за спільною ознакою.
Вміння об'єднувати предмети у групи.
Розвиток інтересу до математики через почуття дитини.
Відпочинок дитини. Скидування напруги та втоми. |
ІІІ. Узагальнення, систематизація та закріплення 1. Робота з матеріалом для лічби Учитель виставляє різну кількість предметів і запитує: «Скільки..?». Діти викладають на парті відповідну кількість паличок. 2. Робота в зошиті 1) Вправи в написанні елементів цифр. — Незабаром у зошитах ми будемо писати цифри, записувати приклади і задачі. Виконаємо тренувальні вправи. Учитель пише на дошці. — Напишіть 1 паличку (/). — Відступіть 2 клітинки і напишіть 2 палички (//). — Відступіть 2 клітинки і напишіть 3 палички, і так — до кінця ряду. 2) Графічний диктант. — 2 клітинки вгору, 2 праворуч, 1 вниз, 2 ліворуч. Вийде прапорець. 3. Підсумок уроку. Рефлексія — На уроці ми вчилися порівнювати предмети, рахувати, спробували трошки писати. — Що сподобалося на уроці? |
Використання лічби за допомогою спеціального матеріалу. Розуміння питання «скільки?»
Тренування в написанні елемента цифри. Лічба клітинок.
Розуміння поняття «вгору», «праворуч», «вниз», «ліворуч».
Підведення підсумків вивченого. |