План-конспект уроку на тему "ОБ'ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ГРУПИ ЗА ПЕВНОЮ ОЗНАКОЮ. ЛІЧБА ПРЕДМЕТІВ"

Про матеріал
Тема. ОБ'ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ГРУПИ ЗА ПЕВНОЮ ОЗНАКОЮ. ЛІЧБА ПРЕДМЕТІВ Мета: вчити учнів об'єднувати предмети у групи за спільною ознакою; вправляти їх у лічбі предметів; розвивати увагу, вміння слухати; вправляти у написанні паличок; виховувати інтерес до вивчення математики. Обладнання: - індивідуальне: кружечки певного кольору - демонстраційне: мультимедійна презентація, картки з цифрами, казкові герої, палички для лічби, вирізана ромашка. - підручник: Листопад Наталія «Математика 1 клас» 2018р.
Перегляд файлу

План -конспект уроку

Підготовчий (дочисловий) період

Тема.  ОБ'ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ГРУПИ ЗА ПЕВНОЮ ОЗНАКОЮ. ЛІЧБА ПРЕДМЕТІВ

Мета: вчити учнів об'єднувати предмети у групи за спільною ознакою; вправляти їх у лічбі предметів; розвивати увагу, вміння слухати; вправляти у написанні паличок; виховувати інтерес до вивчення математики.

Обладнання:

- індивідуальне: кружечки певного кольору

- демонстраційне: мультимедійна презентація, картки з цифрами, казкові герої, палички для лічби, вирізана ромашка.

- підручник: Листопад Наталія «Математика 1 клас» 2018р.

 

Хід уроку

І. Контроль, корекція ЗУН та досвіду

1. Організаційний момент

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок математики починаймо.

 

Спочатку на своє місце сідають ті, у кого на парті лежать жовті кружечки, далі ті, в кого червоні, а потім ті, в кого зелені.

 

2. Актуалізація опорних знань

1. Весела лічба (вірш видно на презентації, вивішую на дошці героїв)

Добрий лікар Айболить

Склавши руки не сидить.

Черга вже на лікування:

«Я за вами», «Хто останній?»

Всі приходять — два шпаки,

Три корови, два вовки,

І ведмідь, і черв’ячок,

І поранений жучок.

Добрий лікар Айболить

Хворих вилікує вмить.

— Скільки тварин прийшло лікуватися до лікаря? (10) Назвіть їх.

— Хто прийшов першим? Хто — останнім?

2. Гра «Скільки?»

Учитель показує ромашку. Ставить мітку на одній з пелюсток. Діти починають лічбу.

— Скільки пелюсток? (10)

Учитель ставить мітку на іншій пелюстці. Діти продовжують лічбу.

— Скільки пелюсток? (10)

Учитель відриває по 1 пелюстці. Діти рахують.

— Скільки пелюсток? (10)

— А у кого вийшло менше? Чому?

— Наступного разу будьте уважнішими.

 

Підготовка учнів до продуктивного уроку

 

Аналіз знань учнями кольорів

 

 

 

 

 

 

 

Повторення понять «перший», «останній», повторення лічби в межах десяти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток логічного мислення. Повторення лічби в межах 10.

 

 

ІІ. Вичвчення нового матеріалу

Відкрийте підручники на сторінці 6.

Вправа 1

Вправа 2

Вправа 3

Вправа 4

— Намалюйте стільки квадратів, скільки предметів у третій вправі. Розфарбуйте їх в улюблений колір. Обведіть найгарніший, на вашу думку, квадрат.

                                

 

 

 

Фізкультхвилинка (відео)

 

 

 

 

Лічба в межах 10. Поняття «однакові».

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміння об'єднувати предмети у групи за спільною ознакою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміння об'єднувати предмети у групи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток інтересу до математики через почуття дитини.

 

 

 

 

Відпочинок дитини. Скидування напруги та втоми.

ІІІ.  Узагальнення, систематизація та закріплення

1. Робота з матеріалом для лічби

Учитель виставляє різну кількість предметів і запитує: «Скільки..?».

Діти викладають на парті відповідну кількість паличок.

2. Робота в зошиті

1) Вправи в написанні елементів цифр.

  Незабаром у зошитах ми будемо писати цифри, записувати приклади і задачі. Виконаємо тренувальні вправи.

Учитель пише на дошці.

— Напишіть 1 паличку (/).

— Відступіть 2 клітинки і напишіть 2 палички (//).

— Відступіть 2 клітинки і напишіть 3 палички, і так — до кінця ряду.

2) Графічний диктант.

— 2 клітинки вгору, 2 праворуч, 1 вниз, 2 ліворуч. Вийде прапорець.

3. Підсумок уроку. Рефлексія

— На уроці ми вчилися порівнювати предмети, рахувати, спробували трошки писати.

— Що сподобалося на уроці?

 

Використання лічби за допомогою спеціального матеріалу. Розуміння питання «скільки?»

 

 

Тренування в написанні елемента цифри. Лічба клітинок.

 

 

 

 

 

Розуміння поняття «вгору», «праворуч», «вниз», «ліворуч».

 

Підведення підсумків вивченого.

 

docx
Додав(-ла)
Оладько Ульяна
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
1539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку