Тема. Лічба в межах 20. Складання і розв’язування задач різних видів за короткими записами.
Номер слайду 3
Мета. Створити сприятливі умови для формування в учнів навички лічби в межах 20; розрізнення двоцифрових та одноцифрових чисел; вдосконалювати вміння складати і розв’язувати задачі різних видів за короткими записами;розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять, уважність;виховувати акуратність, працьовитість, повагу один до одного.
Номер слайду 4
Девіз уроку: Будем працювати гарно, швидко, весело і вправно!
Номер слайду 5
Усний рахунок
Номер слайду 6
МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКАНАЗВІТЬ ЧИСЛА 2 ДЕСЯТКА;НАЗВІТЬ ЧИСЛА, МЕНШІ ЗА 14;НАЗВІТЬ ПОПЕРЕДНЄ ДО ЧИСЛА 16;НАЗВІТЬ СУСІДІВ ЧИСЛА 18;ПРОДОВЖІТЬ ЛІЧБУ 11, 12, …20– рахуємо від 1 до 20; (ланцюжком)– У зворотньому напрямку від 20-1;
Номер слайду 7
Назви числа від 5 до 15; від 4 до 16; від 7 до 20; від 20 до 10. Порівняй 5 і 1дес.5од. Яке число більше ? Чому?
Номер слайду 8
Гра «Ланцюжок»
Номер слайду 9
Скільки десятків та одиниць у числі 18, 20, 16, 13, 11? У якому із цих чисел найбільше одиниць; найменше?
Номер слайду 10
Каліграфічна хвилинка. Плава лебідь по воді, Вигинає шийку Й так нагадує тоді Цифру два чи двійку!
Завдання 3 Скільки рослин росте на підвіконні? Яке фото «зайве»?Завдання 4 Задача. Посадили 9 цибулин тюльпанів, а проросло 4. На скільки менше проросло цибулин, ніж посадили?Зміни 6 на 9, 4 на 3. Чи зміниться вибір дії в розв’язанні?
Номер слайду 14
Завдання 5 Склади задачі за схемами про кімнатні рослини
Задача на кмітливість. На березі три товсті гілки, на кожній товстій гілці – по три тоненькі гілочки. На кожній тоненькій гілочці – по одному яблуку. Скільки всього яблук?