План-конспект уроку Подорож у космос

Про матеріал
Урок проходить напередодні свята «Дня космонавтики». Зал прикрашений зображеннями космічних світил, сонячної системи, ракет. Шикування, вітання. Запрошення пограти в космонавтів, помандрувати в космос. Діти називають прізвища космонавтів.
Перегляд файлу

 

КОНСПЕКТ

уроку з фізичної культури  для учнів  7-го класу

 «Подорож у космос»

 

Мета: Сприяти підвищенню психомоторних функцій організму;

Завдання:

  1. розвивати рухові якості;
  2. тренувати увагу, пам'ять, мовний апарат;
  3. проводити профілактику відхилень у розвитку постави;
  4. виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги.

Міжпредметні зв’язки: математика, розвиток мовлення, людина і світ, музика.

Обладнання:  ноутбук, гімнастичні лави ( 4 шт.), гімнастичні мати ( 20 шт.), кольорові показники планет, м’ячі ( 3 шт.), букви синього, червоного, чорного кольору.

Місце проведення: спортивний зал.

 п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно- методичні вказівки

І. ПІДГОТОВЧА  ЧАСТИНА

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

Урок проходить напередодні  свята «Дня космонавти».

Зал прикрашений зображеннями космічних світил, сонячної системи, ракет.

Шикування, вітання. Запрошення пограти в космонавтів, помандрувати в космос. Діти називають прізвища космонавтів.

Вчитель: А чи хотіли б ви полетіти в космос? Які планети сонячної системи ви знаєте? Діти називають планети.

Вчитель: Зараз ми полетимо у космос, до далеких планет, але спочатку треба натренувати наші м’язи.

 

Перешикування, стройові вправи.

Гра : « Виклик номерів»

 

 

Різновиди ходьби:

на носках,

на п’ятках,

« гусячим кроком»

спиною вперед,

на внутрішній та зовнішній стороні стопи.

 

Стрибки: на двох ногах, на одній  по черзі, на одній, з поштовхом іншої.

 

Біг по колу; з закидом гомілки;з високим підніманням стегна; лижний біг.

Вчитель: Треба потренувати м’язи ніг, тому що космонавту треба багато ходити по інших планетах.

 

Виконання комплексу вправ ранкової гімнастики з плесканням в долоні ( додаток №1)

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

Діти стоять у стійці « вільно»

 

В шерензі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 шеренги в колону

 

 

 

Руки за головою

 

Руки на поясі, ноги зігнуті в колінах

 

 

 

Підстрибнути вище

 

 

 

Руки на поясі, спина пряма, бігати доки грає музика.

 

 

 

 

 

Вправи виконують фронтально

 

 

 

 

ІІ . ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

Вчитель: Ми сідаємо у ракети, щоб летіти на планети.

Перешикування у три колони.

Вчитель: Зараз ми перевіримо, які ви швидкі. Хто швидше передасть прапорець нашої планети на іншу планету.

 

Проведення естафети з бігом та передаванням прапорця.

Вчитель: А зараз визначимо, які ви дружні, чи зможете виручити один одного у космосі?

 

Проведення естафети ( починати естафету необхідно після слів лічилки: « Ми летіть не боїмось, аж на Місяць подамось»

Вчитель: Які ви швидкі, стрибучі! Тепер подивимось, які ви спритні. Залишилось подолати смугу перешкод, а тоді можна летіти.!

 

Подолання смуги перешкод

 ( тренування сили космонавтів).

Діти разом з вчителем:

Перешкоди подолаємо – на планетах побуваємо!

На гімнастичних лавах виконується:

  • ходьба на носках, руки в сторони
  • підтягування на лаві на руках, лежачи животом на лаві
  • перестрибування через лаву на двох ногах, руки на поясі ( подолання перешкод виконується по колу)

Вчитель: Перешкоди подолали, силу, спритність показали. Раз, два, три – полетимо у космос ми!

10

 

 

 

 

 

 

 

2 р.

 

 

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 р.

 

2 р.

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати

за швидкістю виконання команд

 

 

 

 

 

В колонах

 

 

 

 

 

 

Слідкувати,

щоб колона не розривалась.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тихо звучить енергійна музика

 

 

 

 

 

 

Виконується потоком, слідкувати за швидкістю і якістю виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

Політ у космос – пересування по залу.

Вчитель: У космосі темно, тому треба визначити, куди треба летіти, вибрати планети і напрям.

 

Виконання вправ з закритими очима( корекція зору): присідання, стійка на одній нозі, руки розведені в сторони.

Вчитель: Пропоную ознайомитись з планетами  та вирішити, хто куди полетить.

 

Проведення рухливої гри

« Планети»

Вчитель: Під час польоту ми всі дуже скучили за своїми рідними, що залишилися на Землі, тому пошлемо їм лист – літак і прослідкуємо, чий полетить найдалі.

 

Метання на дальність паперових літаків.

Вчитель: Увага1 Увага! Приготуйтесь до посадки на планету Земля: сядьте, ноги на ширині плечей, руки покладіть на коліна. Кожна команда утворює окреме коло.

Пристебнулись? Побачимо, яка команда швидше передасть балон з киснем. Він дуже важний, тому видихаючи вимовляємо слова

 

 « ох» та « ух».

Передача м’яча, сидячі на підлозі в колі( м’яч утримувати у витягнутих прямих руках).

Вчитель: Приземлились космонавти , а на Землі їх радо зустрічають земляни!

 

Перешикування у три колони

( космонавти приземляються). Вчитель: Привітайте і ви нашу матінку – Землю та всіх її мешканців.

 

Гра – лічилка» На Землі ( на увагу). Раз, два – дерева. Три , чотири – вийшли звірі. П’ять, шість – падає лист. Сім, вісім – птахи в лісі. Дев’ять, десять – це сунички підвели червоні щічки.

Вчитель: Мешканці Землі запрошують космонавтів пограти разом, щоб більше подружитися.

Вчитель: Космонавти, давайте відгадаємо, жителі яких континентів прислали нам свої вітання? Подивіться навкруги – ось летять їхні листи!

 

Відгадування континентів: вчитель розкидає аркуші білого паперу, на яких різними фарбами написані літери. З них треба скласти назву континенту: з чорних -  Африка, з червоних – Америка, з синіх – Європа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 р.

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Бігати доки грає музика

 

 

 

 

 

Вправи виконувати слідкуючи за поставою

 

 

 

 

Слідкувати за  дотриманням правил гри.

 

 

 

 

 

 

 

Кидати з місця, слідкувати за правильною поставою.

 

Виконувати вправи на дихання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За капітанами, відзначити яка команда вишикувалась швидше.

 

 

Виконання за вчителем, руки підняти вгору. Ходьба на місці, присісти, доторкнутися руками до підлоги, помахати руками, присісти підтримуючи голову долонями.

 

 

 

Кожна команда складає одну назву. Виграє команда, яка склала назву не тільки першою, а й без помилок.

 

 

 

 

 

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

Вчитель:  Тепер космонавтам треба відпочити: присядьте, закрийте очі і відкриєте їх за сигналом.

 

Сюрпризний момент: вчитель ставить оцінки крейдою на підлозі, біля кожної дитини.

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

Звучить тиха музика, діти присідають, заплющують очі, відкривають за сигналом, коли музика стихає.

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку