План-конспект з настільного тенісу

Про матеріал
Формувати в учнів стійку мотивацію щодо систематичних занять фізичною культурою засобами настільного тенісу
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ з теми  «НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС»

 

 

Мета; формувати в учнів стійку мотивацію щодо систематичних занять фізичною культурою засобами настільного тенісу.

Завдання уроку:

  1. Виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою, морально-вольові якості: дисциплінованість, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.
  2. Удосконалювати рухові навички і вміння у виконанні загально-розвиваючих вправ, спеціальних вправ тенісиста.
  3. Навчити виконання захисних прийомів техніки гри; підрізка зліва та справа.
  4. Ознайомитися з технікою виконання нападаючих ударів «накат» справа та зліва.
  5. Закріпити поштовхові удари з партнером під час навчальної гри.

Тип уроку:  навчально-тренувальний.

Місце проведення: тенісний зал.

Обладнання та інвентар: тенісні столи 5 шт., ракетки, м'ячі.

 

№ пор.

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина (15хв)

1

Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку

2 – 3 хв

Шикування в шеренгу

2

Правила поведінки і техніки безпеки під час виконання вправ

30 с

Виконувати вправи за командою вчителя

3

Ходьба в обхід у колоні по одному;

1 – 2 хв

Дистанція 1,5 м

 

1 – на носках, руки на пояс;

10 м

 

 

2 – на пятках, руки за голову;

6 – 8 м

Лікті розвести в сторони, спина рівна

 

3 – на зовнішній стороні стопи, руки за пояс

6 м

 

 

4 – на внутрішній стороні стопи

6 м

 

 

5 – у напівприсіданні, руки за голову;

6 м

Спину тримати рівно

 

6 – «гусячим кроком», руки на колінах

6 м

 

 

7 – прискорена ходьба

6 м

 

4

Повільний рівномірний біг:

1 – 2 хв

Під час ходьби кожен учень бере ракетку

 

1 – приставним кроком вправо;

10 м

Під час бігових вправ стежити за тим, щоб учні тримали ракетку правильним хватом

 

2 – приставними кроками вліво (біг приставними кроками робити в стійці тенісиста);

10 м

 

 

3 – звичайний біг з переходом на ходьбу

10 м

 

5

Комплекс загально розвивальних вправ:

6 – 8 хв

Вправи виконувати з ракеткою в руці

 

1. В. п. – руки вперед; 1 – 4 колові оберти кистями всередину; 5 – 8 те саме назовні;

2 – 3 рази

 

 

2.  В. п. – стійка ноги нарізно, руки перед грудьми; 1 – поворот тулуба вліво, руки в сторони; 2 – в.п.; 3 – те саме вправо; 4 – в.п.

3 – 4 рази

Постійно перевіряти правильне тримання ракетки

 

3. В. п. – стійка ноги нарізно;

 

 

 

1 – руки вгору, 2 – нахил тулуба вліво; 3 – руки вгору; 4 – в.п.; 5 – 8 те саме вправо

 

Стежити, щоб руки на рахунок 2 були прямі

 

4. в. п. – широка стійка нарізно, руки складені на грудях;

1 – 3 – пружності нахили вперед, вниз, старатися ліктями доторкнутися до підлоги: 4 – в. п.

6 – 8 разів

Стежити, щоб ноги були прямі під час виконання вправ

 

5. В. п. – о. с. 1 – випад правою ногою  вперед: 4 – в. п .:

6 - 8 разів

Нагадувати правильний хват ракети під час виконання вправ

 

6. Те саме як вправа 5, але випади вліво - вправо

6 – 8

 

 

7. В. п. – лівостороння стійка тенісиста: імітація удару «- накат» справа

10 разів

Ліва нога попереду, тулуб трохи повернутий вправо, рука з ракетою, яка відведення  назад, рухається вперед – вліво – вгору до рівня голови

 

8. В. п. – право стояння стійка тенісиста: імітація удару «накат» зліва

10 разів

Права нога попереду, ліва позаду біля тулуб трохи нахилений вліво, ракета біля лівого боку: ракета від рівня пояса рухається вправо – вгору до рівня голови

 

9. В. п. – о. с. 4 стрибки на місці на двох, 4 стрибки на лівій нозі, 4 – на правій

2 серії

Стрибки з ракетою

II. Основна частина (25 хв.)

Робота на столах (по 2, по 4 учні на кожному) залежно від кількості учнів

 

1

Вивчення захисних прийомів гри; підрізка зліва та справа.

10 хв

Підрізка зліва виконують для лівих ударів, підрізка справа виконується з правого боку

2

Ознайомлення з технікою виконання нападаючих ударів «накат» справа та зліва.

10 хв

Удар зліва робити у правосторонній стійці, а удар поштовхом справа – у лівосторонній стійці

3

Закріпити поштовхові удари з партнером під час навчальної гри

15 хв

Звернути увагу на хватку ракетки та стійку гравця

 

III. Заключна частина (5 хв)

 

 

1

Здача інвентарю.

1 хв

 

2

Шикування в шеренгу.

1,5 хв

 

3.

Підведення підсумків уроку

1 хв.

 

4.

Домашнє завдання.

1 хв

Жонглювання м’яча на ракетці, імітація ударів «накат» справа і зліва.

5

Вихід із залу

30 с

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гелета Зіновій
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
7457
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку