ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ з теми «НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС»
Мета; формувати в учнів стійку мотивацію щодо систематичних занять фізичною культурою засобами настільного тенісу.
Завдання уроку:
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Місце проведення: тенісний зал.
Обладнання та інвентар: тенісні столи 5 шт., ракетки, м'ячі.
№ пор. |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. Підготовча частина (15хв) |
|||
1 |
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку |
2 – 3 хв |
Шикування в шеренгу |
2 |
Правила поведінки і техніки безпеки під час виконання вправ |
30 с |
Виконувати вправи за командою вчителя |
3 |
Ходьба в обхід у колоні по одному; |
1 – 2 хв |
Дистанція 1,5 м |
|
1 – на носках, руки на пояс; |
10 м |
|
|
2 – на п’ятках, руки за голову; |
6 – 8 м |
Лікті розвести в сторони, спина рівна |
|
3 – на зовнішній стороні стопи, руки за пояс |
6 м |
|
|
4 – на внутрішній стороні стопи |
6 м |
|
|
5 – у напівприсіданні, руки за голову; |
6 м |
Спину тримати рівно |
|
6 – «гусячим кроком», руки на колінах |
6 м |
|
|
7 – прискорена ходьба |
6 м |
|
4 |
Повільний рівномірний біг: |
1 – 2 хв |
Під час ходьби кожен учень бере ракетку |
|
1 – приставним кроком вправо; |
10 м |
Під час бігових вправ стежити за тим, щоб учні тримали ракетку правильним хватом |
|
2 – приставними кроками вліво (біг приставними кроками робити в стійці тенісиста); |
10 м |
|
|
3 – звичайний біг з переходом на ходьбу |
10 м |
|
5 |
Комплекс загально розвивальних вправ: |
6 – 8 хв |
Вправи виконувати з ракеткою в руці |
|
1. В. п. – руки вперед; 1 – 4 колові оберти кистями всередину; 5 – 8 те саме назовні; |
2 – 3 рази |
|
|
2. В. п. – стійка ноги нарізно, руки перед грудьми; 1 – поворот тулуба вліво, руки в сторони; 2 – в.п.; 3 – те саме вправо; 4 – в.п. |
3 – 4 рази |
Постійно перевіряти правильне тримання ракетки |
|
3. В. п. – стійка ноги нарізно; |
|
|
|
1 – руки вгору, 2 – нахил тулуба вліво; 3 – руки вгору; 4 – в.п.; 5 – 8 те саме вправо |
|
Стежити, щоб руки на рахунок 2 були прямі |
|
4. в. п. – широка стійка нарізно, руки складені на грудях; 1 – 3 – пружності нахили вперед, вниз, старатися ліктями доторкнутися до підлоги: 4 – в. п. |
6 – 8 разів |
Стежити, щоб ноги були прямі під час виконання вправ |
|
5. В. п. – о. с. 1 – випад правою ногою вперед: 4 – в. п .: |
6 - 8 разів |
Нагадувати правильний хват ракети під час виконання вправ |
|
6. Те саме як вправа 5, але випади вліво - вправо |
6 – 8 |
|
|
7. В. п. – лівостороння стійка тенісиста: імітація удару «- накат» справа |
10 разів |
Ліва нога попереду, тулуб трохи повернутий вправо, рука з ракетою, яка відведення назад, рухається вперед – вліво – вгору до рівня голови |
|
8. В. п. – право стояння стійка тенісиста: імітація удару «накат» зліва |
10 разів |
Права нога попереду, ліва позаду біля тулуб трохи нахилений вліво, ракета біля лівого боку: ракета від рівня пояса рухається вправо – вгору до рівня голови |
|
9. В. п. – о. с. 4 стрибки на місці на двох, 4 стрибки на лівій нозі, 4 – на правій |
2 серії |
Стрибки з ракетою |
II. Основна частина (25 хв.) Робота на столах (по 2, по 4 учні на кожному) залежно від кількості учнів
|
|||
1 |
Вивчення захисних прийомів гри; підрізка зліва та справа. |
10 хв |
Підрізка зліва виконують для лівих ударів, підрізка справа виконується з правого боку |
2 |
Ознайомлення з технікою виконання нападаючих ударів «накат» справа та зліва. |
10 хв |
Удар зліва робити у правосторонній стійці, а удар поштовхом справа – у лівосторонній стійці |
3 |
Закріпити поштовхові удари з партнером під час навчальної гри |
15 хв |
Звернути увагу на хватку ракетки та стійку гравця |
|
III. Заключна частина (5 хв) |
|
|
1 |
Здача інвентарю. |
1 хв |
|
2 |
Шикування в шеренгу. |
1,5 хв |
|
3. |
Підведення підсумків уроку |
1 хв. |
|
4. |
Домашнє завдання. |
1 хв |
Жонглювання м’яча на ракетці, імітація ударів «накат» справа і зліва. |
5 |
Вихід із залу |
30 с |
|