Предмет: Англійська мова.
Учитель: Гусарук І.О.
План-конспект уроку розвитку ключових компетентностей.
Тема уроку: Ти можеш допомогти. Дозвілля з молодшими дітьми та турбота про тварин.
Мета уроку:
навчальна: практикувати мовні засоби за темою «Social studies»; удосконалювати компетенції читання; аудіювання й усного діалогічного мовлення;
розвиваюча: розвивати вміння уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час парної роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати вміння працювати в парі, логічно висловлювати власну думку;
виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі, учити культурі спілкування.
Хід уроку
1. Організаційний етап.
- організація класу
- перевірка готовності до уроку
- створення іншомовної атмосфери
Форма роботи:
фронтально – колективна
Компетентності:
• Здатність спілкування іноземною мовою
• Громадянські та соціальні компетентності розвиваються шляхом залучення учнів до активності у житті класу
2. Перевірка домашнього завдання.
- взаємоперевірка
- вибіркове читання за завданням
- відповіді на запитання
Форма роботи:
парна та фронтально-колективна
Компетентності:
• Громадянські та соціальні компетентності розвиваються шляхом залучення учнів до активності у житті класу
• Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища
3. Актуалізація опорних знань.
- гра «Відгадай». Вчитель здійснює опис тварини та спосіб її життя а учні відгадують тварину
Форма роботи: фронтально-колективна
Компетентності:
• Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища
• Культурна компетентність здійснюється шляхом залучення до творчості та творчого вираження особистості
4. Вивчення нового матеріалу.
- знайомство з новими лексичними одиницями. Техніка «Крокодил.»
- прослуховування аудіо або читання матеріалу по темі
- техніка правда-неправда
- техніка запитання-відповідь
- техніка послухай та вкажи
Форма роботи: фронтально-колективна та індивідуальна
Компетентності:
• Екологічна компетентність включає розуміння важливості збереження природи для розвитку суспільства
• Компетентності в галузі природничих наук техніки і технологій передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе та навколишній світ шляхом спостереження та дослідження.
• Інноваційність що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада).
5. Домашні завдання.
- інструктаж до виконання домашнього завдання
Форма роботи: фронтально-колективна та індивідуальна (при необхідності)
Компетентності:
• Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища.
6. Підведення підсумків заняття.
Рефлексія.
- самооцінювання
- взаємооцінювання
- аналіз успішності
Форма роботи: групова та індивідуальна
Компетентності:
• Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища.