План-конспект уроку "Рухливі ігри та естафети"

Про матеріал

Рухливі ігри — це важливий засіб усебічного виховання дітей шкільного віку. Правильно дібрані ігри сприяють гармонійному розвитку організму школярів. Різноманітні рухи та ігрові дії дітей ефективно впливають на діяльність серцево-судинної, ди­хальної та інших систем організму, збуджують апетит і сприяють міцному сну. Рухливі ігри задовольняють потребу організму дитини в русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду. За допомогою ігор закріплюються та вдосконалюються різноманітні вмін­ня і навички з основних рухів (ходьби, бігу, стрибків, рівноваги); розвиваються такі важливі фізичні якості, як: швидкість, сприт­ність, витривалість.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 2 класу

  Тип уроку: комбінований.   Місце проведення: спортивний зал.  

Міжпредметні зв’язки: природознавство, математика, читання, основи здоров’я, українська мова. 

Тема: Рухливі ігри, естафети.

Завдання:

Вивчити: ЗРВ зі скакалками.

Повторити: раніше вивчені ігри та естафети (з предметами і без предметів).

Вдосконалювати: 1) організовуючі вправи; 2) різновиди ходьби, стрибків, бігу.

Розвивати: спритність, точність, координацію рухів, швидкісно-силові якості, швидкість реакції; увагу.

Виховувати: бажання грати в рухливі ігри та естафети; моральні якості особистості, бажання займатися фізичними вправами.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

8-12хв:

 

1. Шикування.

 

з’ясувати стан здоров’я присутніх

2. Тема  уроку.     

 

 

3.Інструктаж: правила безпеки під час уроку;

рефлексія: – Чи любите ви рухливі ігри та естафети? Чому? Висновок: рухливі ігри та естафети – це здоровий спосіб життя, активний відпочинок та цікаве проведення часу.

 

 

 

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Мікрофон»

4.Повторення стройових вправ.

 

 

 

чітке виконання

фронтальний метод організації діяльності учнів

5.Розминка

 

 

- правила з техніки безпеки;

- різновиди ходьби:

• на носках, руки на поясі;

• на п’ятках, руки в замок за головою.

- різновиди стрибків:

• на правій нозі, на двох ногах, на лівій нозі, на двох ногах з просуванням вперед, руки на поясі;

• на двох ногах з просуванням вперед, руки за головою;

- різновиди бігу:

• повільним темпом;

• приставним кроком правим боком уперед, руки на поясі;  

 • приставним кроком лівим боком уперед, руки на поясі; 

Гра «Світофор».

- вправи для відновлення дихання:

1-4 – вдих, руки вверх; 5-8 – видих, руки опустити.

- загально-розвивальні вправи зі скакалками.

 

10с

10с

 

 

10с

 

 

 

 

 

10с

 

 

 

 

 

10с

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-10 вправ

слідкувати за поставою, частотою кроків, диханням, дотриманням дистанції

фронтальний метод організації діяльності учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 слідкувати за правильним виконанням вправи

 

 

 

похвала

ігровий метод організації діяльності учнів

виправляти помилки словесно, показом

дихання рівномірне

 

 

Перешикувати з колони по одному в колону по два.

вправи виконуються за вчителем, слідкувати за виконанням вправ.

- підсумок.

10с

похвала

ІІ. Основна частина.

Рухливі ігри та естафети:

  • естафети без предметів;
  • естафети з м’ячами;
  • естафети з обручами ( Гра «Пролізь крізь обруч»
  • гра «Передай м’яч останньому»
  • гра «Виклик номерів»

20-25хв

 

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

III.Заключна частина уроку.

Гра «Рибак і рибки»

5хв:

метод використання слова

1.Шикування, вправи на відновлювання дихання.

 

біля лінії старту

2.Підсумок:

 

отримати зворотну реакцію

- Вчилися…

- Навчилися…

- Було новим…

- Сподобалось найбільше…

 

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

3.Оцінювання.

 

мотивація

4.Вихід із спортзалу.

 

організовано

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Остап'юк Діна
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
7094
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку