Портфоліо вчителя фізичної культури

Про матеріал

Якою я бачу працю вчителя?

Ця праця вимагає повної віддачі, якщо ти хочеш бути шанованим та затребуваним.
Ця праця вимагає постійного навчання, творчого підходу.
Ця праця вимагає постійних внутрішніх змін.
Саме завдяки цій праці я змінююсь, розвиваюсь і як особистість, і як педагог. Мені подобаються ці зміни. Мені не жаль свого часу, своїх сил на вдосконалення себе та своїх учнів.
Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію. Почуваюся щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитина з радістю поспішає вранці до школи.
В цій праці я реалізовую себе як творча особистість. Вчитель, який перестав внутрішньо розвиватися, шукати, йти вперед, перестає бути цікавим для учнів.
Увесь час пам'ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, тому постійно намагаюсь тримати руку на пульсі сучасності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчителя Дашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Миць Віталіни Вікторівни

Номер слайду 2

П – педагогічні інновації О – освітні маршрути Р – робота над собою Т – технології навчання Ф – фіксування результатів О – оцінка власних досягнень Л – любов до професії І – імпульс до активності О – об`єктивний погляд на себе Портфоліо вчителя – це …

Номер слайду 3

Дата народження: 02 листопада 1988р. Освіта: вища, у 2011 р. закінчила Уманський педагогічний університет ім. П. Тичини Спеціальність:Педагогіка і методика середньої освти. Трудове навчання та здобула кваліфікацію вчителя трудового і профільного навчаняя (конструювання і моделювання одягу), креслення, фізичної культури та основ здоров'я Посада: вчитель фізичної культури Місце роботи: Дашівськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Номер слайду 4

Найкращий вчитель той, хто уміє розуміти потреби дітей Педагогічне кредо

Номер слайду 5

Шлях, який я обрала Тема самоосвіти: Впровадження іноваційних технологій на уроках фізичної культури Мета створення портфоліо: узагальнення та розповсюдження власного досвіду; створення презентації своєї роботи; використання можливості професійного та особистого зростання; розкриття творчої натури

Номер слайду 6

Формування навичок до самостійних занять фізичною культурою

Номер слайду 7

Зменшенням рухової активності учнів Психологічним та емоційним напруженням Невпевненістю учнів у значущості засобів фізичного виховання

Номер слайду 8

Дотримання дидактичних принципів Правильне формування завдань уроку Усунення непотрібних пауз Позитивний психологічний клімат Підвищення активності учнів на уроці

Номер слайду 9

1. Фронтальний 2. Позмінний 3. Потоковий 4. Груповий 5. Коловий 6. Індивідуальний 7. Метод змагання стандартні нестандартні 1. Урок змагання 2. Урок - спортивна вікторина 3. Урок - конкурс 4. Урок - концерт Методи роботи

Номер слайду 10

Активність учнів на уроці фізичної культури визначається дотриманням учителем дидактичних принципів принципу оптимальної складності завдань принципу прогресування складності (від простого до складного, від легкого до важкого) принципу свідомості, принципу зв’язку навчання з життям і практикою. принципу підкріплення принципу диференційованого підходу до учнів включаючи і принцип індивідуалізації

Номер слайду 11

Реалізація провідної педагогічної ідеї та її складових Формування фізично-досконалої особистості учня Сформованість в учнів свідомого ставлення до власного здоров’я Одержання учнями задоволення від уроків фізичної культури Ідеальна мета моєї роботи

Номер слайду 12

У роботі з учнями використовую прогулянки на свіжому повітрі

Номер слайду 13

У вільний час учні із задоволенням займаються спортом

Номер слайду 14

Систематично вживай бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Приймай зранку та ввечері і будеш вічно молодим, учителю.

Номер слайду 15

Що для мене є праця вчителя? Вчитель - творець майбутнього, який вміє бути мудрим, великодушним, вміє запалити в серці дитини віру в успіх, віру у власні сили. Впевнена, що вчителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, вчитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця. Я виросла в сім'ї, де про професію вчителя знали не з розповідей. Моя мама – вихователь, яка віддала роботі в одному садочку 35 років… Коли прийшов час обирати професію, питань не виникло. Я, не замислюючись, обрала професію вчителя, і вступила до Уманського педагогічного університету ім. Певла Тичини.

Номер слайду 16

     Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію. Почуваюся щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитина з радістю поспішає вранці до школи.       В цій праці я реалізовую себе як творча особистість. Вчитель, який перестав внутрішньо розвиватися, шукати, йти вперед, перестає бути цікавим для учнів.      Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, тому постійно намагаюсь тримати  руку на пульсі сучасності.

ppt
Додано
11 серпня 2018
Переглядів
6759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку