Вернигородоцький ЗНВК І – ІІІ ступенів «Школа – дитячий садок»
Урок з волейболу
«Подорож до країни волейболу»
для учнів 9 класу
Розробив:
учитель фізичної культури
та Захисту Вітчизни
Луцюк Олександр Віталійович
УРОК з фізичної культури 9 клас
Дата: 29.11.2018 року.
Місце проведення: спортивна зала.
Модуль: «Волейбол»
Тема: передачі м’яча з верху та знизу, подачі м'яча на точність.
Мета уроку: поглибити знання з модуля волейбол, продовжити формувати навички з техніки передачі м’яча зверху та знизу, вчити виконувати вправи з подачі м’яча на точність; розвивати в учнів загальну витривалість, спритність, координацію рухів; забезпечити оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створювати умови для самостійного розвитку кондиційних якостей, виховувати розуміння необхідності занять фізичною культурою, формувати здоров'язбережувальні компетенції.
Тип уроку: урок вивчення матеріалу.
Обладнання: волейбольні м'ячі, секундомір, свисток, проектор.
Методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний, робота в групах.
Завдання уроку:
1. Закріплення отриманих учнями умінь і навичок з техніки передачі м'яча зверху та знизу.
2. Закріплення подачі м'яча на точність.
3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й навчальної гри у волейбол.
4. Формування в учнів навичок здорового способу життя.
5. Виховання морально-вольових якостей: патріотизму, любові до рідної України, дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду .
№ п\п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Підготовча частина 15 хв. |
|||
|
Вхід в спортзал (а) Шикування. (б) Здача рапорту. (в)Привітання.
● Модуль уроку: Волейбол. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів - Сьогодні на уроці ми відпрацьовуватимемо вправи з м’ячем, а саме: з техніки передачі м’яча зверху та знизу. Закріплення подачі м'яча на точність. Але, окрім цього, ми поговоримо про історію гри «Волейбол» - а що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
● Перевірка чсс. - хто себе погано почуває – відпочиньте. ◘ Діти! Ми з вами живемо в прекрасній країні з мелодійною назвою – Україна! В якій проходять безліч спортивних ігор, а саме сьогоднішня наша тема урок подорож по країні волейболу.
А чи хотіли б ви взяти участь у таких змаганнях? Позмагатися з кращими волейбольними командами . Отож, зараз я вам пропоную спробувати стати справжніми волейболістами! Та відчути: як вони готуються, тренуються та змагаються з іншими командами! Чи готові ви зараз показати свою спритність, винахідливість та жагу до перемоги!? Так, на початку уроку нам треба розім'яти свої м'язи. Професійні волейболісти теж завжди перед початком матчу розминаються. Вони бігають та виконують різні вправи на гнучкість та швидкість! Ви готові розпочати!?
● Різновиди ходьби: - Клас! Праворуч! Кроком руш! - на носочках, руки на поясі! - на п'ятах, руки за голову! - на внутрішньому боці ступні! - на зовнішньому!
● Різновиди бігу: - бігом руш! - приставними правим боком! - лівим боком! - хресним бігом правим боком! - лівим! - спиною вперед! - стрибками, ноги нарізно – разом! - із закиданням гомілок назад! - підскоки з круговими махами рук!
● Загально-розвивальні вправи: - кроком! Вдих – видих! -біг через перешкоду підстрибування торкнутись м'яча -біля сітки шаг блокування -імітація подача м'яча шаг блокування по колу. -дві шеренги передачі м'яча правою, лівою рукою,двома руками, та ногами з низу у руки. -накидання м’яча двома ногами знизу Ходьба, вдих видих!
|
30сек 1хв 30сек 30сек
1хв
1хв
30сек
2хв
2хв.
2хв
3хв
1хв |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.
Запитати про підготовчу та спеціальну медичну групу.
.
Звернути увагу на самопочуття учнів.
Запитати, розповісти.
Стежити за поставою.
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по меншому колу (коли втомляться)
Стежити за правильним виконанням
|
|
|||
|
Перевірка чсс.
Продовжуємо наше змагання: ● Ми з вами розім'ялися, тепер переходимо до спеціальних вправ волейболістів!
● Вправи в парах, трійках з м'ячем: (вишикувати клас у дві або три колони) - ставши в трійки в положенні стійки захисника, по сигналу передачі м'яча своєму однокласнику який стоїть навпроти, а він іншому назад.
- ставши в трійки в положенні стійки захисника, по сигналу передачі м'яча своєму однокласнику і міняєтесь місцями. - накидування м'яча партнеру з верху і відбивання у нижній стійці волейболіста. -підкидання м'яча над сіткою та передача м'яча в перед(в двійках)
- підкидання м'яча в перед до лінії та діставання його руками назад.
● Клас! Шикуйсь! Рівняйсь, струнко!
● Молодці! Всі добре старалися!
● Перевірка чсс.
- Юні волейболісти! Ми з вами тренувалися, повторювали та закріплювали пройдений матеріал. А зараз прийшов час до гри!
-Хто заб’є більше м'ячів Ділимось на дві команди червоні футболки з ліва а жовті з права від сітки, По чотири подачі м'яча робить кожна команда на другу половину майданчика, та команда яка заб’є більше м'ячів перемогла.
- Волейбол без правил
|
30сек
3хв
3хв
4хв
3хв
30с
1хв
5хв
5хв
|
За 30 сек. Хто себе погано почуває, відпочити. Звернути увагу на самопочуття учнів.
|
3.Заключна частина. 5 хв. |
|||
|
● Шикування.
● Вправи на відновлення дихання - спокійна ходьба зі змахами рук.
● Перевірка чсс.
● Підбиття підсумків уроку: «Отже, діти, сьогодні на уроці ми побували в ролі професійних волейболістів, дізналися, як вони тренуються та розминаються.
● Виставлення оцінок за урок: - Всі діти добре старалися, підбиття підсумків ● Домашнє завдання: відпрацьовувати техніку прийому м'яча. ( Я отримав задоволення від уроку!, а ви? Дякую всім за співпрацю.)
● Вихід із спортивного залу. |
30 сек.
1хв
30сек
1хв
1хв
30сек
30сек |
В колону по одному.
За 30 секунд. Звернути увагу на самопочуття учнів.
Слідкувати за організованим виходом з спортзала |