План-конспект уроку з англійської мови на тему: "Shops and shopping" (Магазини і покупки)

Про матеріал

План-конспект уроку з англійської мови з формуванню у учнів підприємливості та фінансової грамотності на тему: "Shops and shopping" (Магазини і покупки)

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з англійської мови  з формуванню у учнів підприємливості та фінансової грамотності на тему:

«SHOPS AND SHOPPING»

Магазини і покупки»)

Розробник уроку: Шакотько К.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з англійської мови

Клас: 4.

Тема уроку: «Магазини і покупки».

Тривалість навчального заняття: 45 хвилин.

Тип навчального заняття: урок ознайомлення з новим матеріалом.

Мета уроку: Знайомство з новою лексикою на тему «Магазини і покупки»; формування фінансової грамотності у учнів.

Задачі:

1.Освітні:

- Активізувати вивчений лексичний матеріал за темою уроку.

- Навчити учнів будувати речення за схемами.

2.Розвиваючі:

- Створювати умови для розвитку логічного мислення, уваги, пам’яті; культури мови і емоцій учнів.

- Навчити учнів моделювати ситуацію «У магазині».

3.Виховні:

- Виховати культуру поведінки та ввічливе ставлення до людей.

- Виховати фінансову грамотність у учнів.

Технології: ігрові технології, проблемний діалог.

Методи навчання: проблемно-пошукові, практичні, словесні.

Форми організації пізнавальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, групова, парна.

Ресурси для проведення уроку:  мультимедійний проектор для використання презентації, картки.

 

План уроку:

І. Організаційний момент.

ІІ. Визначення теми уроку.

ІІІ. Робота з лексикою, закріплення.

ІV. Робота в групах. Формування діалогічного мовлення.

V. Рефлексія. Підсумок уроку, оцінювання.

 

Хід уроку:

І етап: Організаційний момент (5 хвилин)

Мета: Перевірка готовності уроку, вітання вчителя, створення психологічного клімату, занурення в мовне середовище.

Вітання:

 -Stand up, children. Good morning.
I'm glad to see you.
Look on your table. Do you have a book? (workbook, pen, рencil.)

Фізкультхвилинка (спонукає учнів налаштуватися на урок, зняти емоційну напругу):

«If you happy»

https://www.youtube.com/watch?v=hVe3pdj-LzY

ІІ етап: Визначення теми уроку (7 хвилин)

Мета: Повторення слів. Налаштувати учнів на нову тему.

Вчитель: Lets look at the blackboard. What can we see here?
Подивіться на дошку. Що зображено на картинках? (На дошці упереміш картки із зображенням  продуктів, овочей та фруктів, одягу и т.п., див. Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3)

What topic do you think we will have in class today?

Як думаєте, яка тема у нас буде сьогодні на уроці?

 

What products are in high demand right now?

Які товари зараз користуються великим попитом?

 

А де можна купити ті продукти (одяг, іграшки), які зображені на картках? Правильно, в магазинах.

 

What shops do you know?

Які магазини ви знаєте?

ІІІ етап: Робота з лексикою, закріплення (13 хвилин)

Мета: Закріплення нового вивченого матеріалу по лексиці і граматиці.

Вправа 1.

Дошка розділена на три графи:

1 - clothes shop (група 1)

2 - toy shop (група 2)

3 - food shop (група 3)

Вчитель: Now come to the blackboard and select only one topic in any category, please.  Тепер підійдіть до дошки і доберіть, будь-ласка, лише один предмет в будь-яку категорію.

 

Учні (за викликом вчителя), як можна швидше, підбігають до дошки і клеять наліпку із зображенням одягу / продукту / іграшки до потрібної групи , до відповідного магазину і говорять назву магазину та товару англійською.

Вправа 2.

Вчитель вказує на слайд презентації з виразами, які потрібно записати у робочі зошити та запам’ятати.

 

«Do you like ...? – Тобі подобається?»

«How much is this / it? – Скільки це коштує?»

«Anything else? – Ще чогось?»

«Please pay at the check-out. - Будь ласка, оплатіть товар в касі.» і т.п.

Вчитель:

А тепер давайте потренуємося питати питання, подобається чи не подобається продукт. Для цього ми запитуємо "Do you like ..."? Давайте спробуємо запитати «Ти любиш молоко?» (Хліб, масло ...). How much does it cost? - скільки це коштує? Для цього вам допоможуть спеціальні картки з товаром та ціною.

Учні друг в друга запитують та відповідають.

ІV етап: Робота в групах. Формування діалогічного мовлення (20 хвилин)

Мета: Створення діалогу англійською мовою. Формування фінансової грамотності.

Учні діляться на групи. На слайді презентації зображено продукти / речі / іграшки з цінами. Кожній групі надається певна вартість, на яку треба скупитися. Діти зіставляють список покупок на певну для цієї групи вартість. Та йдуть до магазину за покупками , скуплюються за списком. Розігрування діалогу.

Перед цим роздивляються приклади діалогів на слайдах презентації:


  1. Clothes shop

     SA: May I help you?

     C: Yes, please. I’m looking for a hat.

     SA: What colour?

     C: Red, please. How much does it cost?

     SA: 6£, 97 pence, please.

     C: Here are 7 £.

     SA: Thank you, it’s your change – 3 pence.

  1. Food shop

SA: May I help you?

C: Yes, please. I’d like to buy a bar of chocolate.

SA: Black or milk?

C: Black, please. How much does it cost?

SA: 2£ 95 pence

C: Here are 3 £.

SA; Thank you, it’s your change 5 pence.

  1. Toy shop

SA: May I help you?

C: Yes, please. I’d like to buy a teddy bear.

SA: What colour: white or grey?

C: Grey, please. How much does it cost?

SA: 2£ 98 pence

C: Here are 3 £.

SA; Thank you, it’s your change 2 pence.

 

V етап: Рефлексія. Підсумок уроку, оцінювання (5 хвилин)

 

Мета: Виявлення труднощів учнів. Виставлення оцінок.

Вчитель:

- Як ви думаєте, ми впоралися із завданням?

- Що нового ми вивчили?

- Чого навчилися?

- А у кого виникли труднощі?

- Як ви думаєте, що потрібно зробити, щоб ці труднощі усунути?

Учні оцінюють свою роботу, виявляють свої помилки, аналізують труднощі і вибудовують подальші дії, щоб ці труднощі прибрати. Виставляння оцінок.

Додаток 1

 

Вирізати за контуром і заламінувати картинки з іграшками. Картинка взята з інтернету.  Використовувати для групи «Food shop». (Картинку можна збільшити за потребою).

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

Вирізати за контуром і заламінувати картинки з іграшками. Картинка взята з інтернету.  Використовувати для групи «Toy shop». (Картинку можна збільшити за потребою).

 

 

 

Игрушки | Brinquedos para meninas, Fabrica de brinquedos, Festa ...

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

Вирізати за контуром і заламінувати картинки з іграшками. Картинка взята з інтернету.  Використовувати для групи «Clothes shop». (Картинку можна збільшити за потребою).

 


 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
8 червня 2020
Переглядів
3694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку