План-конспект уроку з англійської мови "Природа. Світ тварин"

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови у 2 класі з використанням біоадекватниих (ноосферних) технологій. Підходить для роботи з інклюзивними учнями. Розробила Міщенко Катерина Миколаївна, учитель англійської мови КУ ЗОШ №8 СМР , спеціаліст. Мета: активізувати та систематизувати вивчені лексичні одиниці з теми «Тварини» за допомогою біоадекватних технологій, формувати навички аудіювання, читання; навчити дітей бачити результати колективної діяльності...

Перегляд файлу

Природа. Світ тварин.

 Міщенко Катерина Миколаївна,

 учитель англійської мови спеціаліст

 Клас: 2

Мета: активізувати та систематизувати вивчені лексичні одиниці з теми «Тварини» за допомогою біоадекватних технологій, формувати навички аудіювання, читання; навчити дітей бачити результати колективної діяльності; учити використовувати цілісне мислення учнів про особливості представників тваринного світу, розширювати знання учнів про природу; розвивати пізнавальну активність, пам’ять, кмітливість, уяву,увагу, логічне мислення, готовність брати участь у іншомовному спілкуванні; сприяти активній взаємодії учнів один з одним; виховувати повагу до тварин.

Методичне обладнання: Несвіт А. М. «Англійська мова»: підруч. для 2-го кл. загальноосвіт. навч.закл. – К.: Генеза, 2012. – 160с.: іл., флеш-карти із зображеннями тварин, відеозапис, картки із малюнками, кольорові олівці, презентаційний матеріал, фонограма для релаксації П.І. Чайковський «Пори року: квітень, пролісок», К. Сен-Сан «Карнавал тварин».

ХІД УРОКУ:

  1. Підготовчий етап

Мета: викликати інтерес до обговорюваної теми, активізувати розумову діяльність учнів.

  1.Введення в іншомовне середовище. Створення позитивної атмосфери навчання та організації комунікації.

 a) Greetings

« How Do You Do?»

Teacher: Good morning, good morning,

Good morning to you.

 This nice early morning.

How do you do?

 Pupil1:  Good morning, good morning,

Good morning to you

This nice early morning

Im well, and you?

Вчитель  проводить опитування серед учнів класу про їх настрій.

Teacher: У кожного з вас є улюблена тваринка, чи не так?

 Pupils: Так!

Teacher: Так от уявіть себе вашим улюбленцем і давайте потренуємо ваші язички.(Вчитель пропонує дітям мовленнєву зарядку)

Warming up.

Well, eyes, are you ready?

Yes, we are. (діти пальчиками торкаються очей)

Ears, are you ready?

Yes, we are. (торкаються вух)

Hands, are you ready?

Yes, we are. (плескають в долоні)

Legs, are you ready?

Yes, we are. (тупотять ногами)

Children, are you ready?

Yes, we are.

 

Ok. Look at each other, please. Smile! Look at me Smile! So, let’s start our lesson.

 

  1. Сенсорно-моторній етап

Мета: набути нових знань через формування мислеобразу навчального матеріалу зі структурованою інформацією. Розвивати образне, природовідповідне мислення, зняти втому.

Звучить музика П.І. Чайковський «Пори року: квітень, пролісок»

Teacher: Діти, заплющте очі та уявіть, що перед вами чарівні двері. Ви беретесь за ручку,відкриваєте її і опиняєтьсь на лісовій галявині. Ви йдете стежкою. Лагідні сонячні промінчики лоскочуть ваше обличчя, весело співають пташки. Ось, відчуваєте, легесенько дує вітерець, шурхотять зелені листочки…Ви повільно мандруєте лісом. Ой, а це що? Схоже на великий камінчик, на якому  написано слово «Animals». Йдемо далі і ось, погляньте, які три цікаві деревця стоять у нас на шляху! Перше дерево простягає свої гілочки до нас і ми бачимо, як чарівним способом з’являються на листочках літери англійського алфавіту, а з них ми можемо скласти слово «WILD». Друге дерево простягає свої гілочки до нас і ми бачимо, як чарівним способом складається з листочків слово «Domestic».  Третє дерево стоїть, а листячко на ньому пожовкле. Давайте всі разом візьмемо лійки і напоїмо його водичкою. Дивіться!!! На гіллі виростають літери. Придивіться уважно, ми бачимо слово «Pets». А тепер нам необхідно повертатись додому і, користуючись підказками дерев, намалювати різних тваринок. Але для цього вам необхідно відчинити чарівні дверцята та потрапити назад до класу. Той,хто відчинив свої дверцята – розплющуйте очі. 

C:\Users\Рыжая\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20180221_082744.jpg

Well, the key word of our lesson today isAnimal”. What groups of animals do you know? (wild, domestic, pets).

А зараз давайте розділимось на 3 команди візьмемо кольорові олівці та зобразимо одну з тварин (дику, свійську чи домашнього улюбленця).

 

 

  1. Символьний етап.

Мета: розвивати творчі здібності в усному мовленні, мотивувати навчальну діяльність та актуалізувати опорні знання та уявлення учнів за допомогою рольової гри «Ми звірята».

 

Teacher: Діти, для того, щоб продовжити нашу подорож необхідно розподілитися на 3 команди. У кожної з команд буде своє чарівне місце: ферма, зоопарк чи будинок. Я розкладу картки, а кожному члену з команди необхідно буде обрати та назвати тварину,  прикріпити її на дошку. Отже:

1 команда “Bears” називають диких тварин.

2 команда “Piglings” називають свійських тварин

3 команда “Puppies” називають домашніх улюбленців

 

C:\Users\Рыжая\Desktop\Новая папка (2)\IMG-5b9829d906e6fe4587836b7e78e887af-V.jpgC:\Users\Рыжая\Desktop\Новая папка (2)\IMG-32edd2a0519250aedbf5ebd00c3d462f-V.jpgC:\Users\Рыжая\Desktop\Новая папка (2)\IMG-2a3957be46d469dc611659fdcf932426-V.jpg

 

  1. Логічний етап.

Мета: представити образон вчителя та порівняти з учнівськими образонами, розвивати тему, акцентувати увагу на головному, прослухати та візуалізувати лексичні одиниці з теми.

Teacher: Діти, продовжуємо роботу в командах. Пропоную вам зараз прослухати назви різних тварин та подивитись, як вони насправді виглядають. Якщо ви побачите тварину, яка належить до вашої команди – ви піднімаєте малюнки своїх тварин.

C:\Users\Рыжая\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20180222_100210.jpg

C:\Users\Рыжая\Desktop\Новая папка (2)\IMG-a600ec72e9d3f1ae746b7c8b9afdb3c9-V.jpg                                       C:\Users\Рыжая\Desktop\Новая папка (2)\IMG-556b46a0ac6ce38e86cf1eeef721c27d-V.jpg 

 

 

  1. Лінгвістичний етап.

Мета: практичне закріплення отриманих знань.

Давайте з вами поспіваємо! Пригадайте пісню про дядька МС Donalds, в якого була ферма та багато тварин. Давайте візьмемо наші мікрофони (ручка, лінійка, олівець) та проспіваємо пісню.

C:\Users\Рыжая\Desktop\Новая папка (2)\IMG-3796cfc93ade46aab8250d1725a496e6-V.jpg  C:\Users\Рыжая\Desktop\Новая папка (2)\IMG-f9868f2ff7b70e7a8bedb337efd942db-V.jpg

 

 А тепер давайте потанцюємо  і уявимо себе тваринками з пісні, які живуть на фермі.

Виконання музично-ритмічних вправ під супровід пісні «Old MC Donald had a farm»

 

C:\Users\Рыжая\Desktop\Новая папка (2)\IMG-ec33a76fc1d72b06d3f2d101dba771e3-V.jpg

               

 

 

VI. Архіваційний етап

Лунає музика  К. Сен-Сан «Картнавал тварин»

Творче завдання. Учні отримують кольорові олівці та картку-розмальовку тієї тварини, яку обрали в рольовій грі «Ми звірята». Заплющують очі, слухають музику, уявляючи себе цією твариною. По закінченню музики -  розплющують очі та розмальовують картки так, як вважають за потрібне.

 

C:\Users\Рыжая\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20180222_104522.jpg

2.Оцінювання.

Let’s sum up the results of our lesson. So today we’ve repeat words, revised grammar material and made the dialogues.

I think we’ve worked hard.

3.Домашнє завдання.

T: Thank you for your hard work. You were active and worked very well. Let’s sum up the results of our work!

Підбиття підсумків, відзнаки для найактивніших.