План-конспект уроку з елементами футболу - 5 клас НУШ

Про матеріал
Інноваційний урок з елементами футболу - 5 клас НУШ .Підготувала: вчитель вищої категорії,"старший вчитель"- Верхньодніпровського ліцею №1- Перепечина Руслана Володимирівна.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ 

ІННОВАЦІЙНОГО УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

5 клас

Модуль:футбол

 

 

 

                                                               Підготувала:

                                                               Перепечина Руслана Володимирівна,

                                                               вчитель фізичної  культури,

                                                              старший вчитель, спеціаліст вищої категорії

                                                          ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №1

                                                         ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

                                                                                                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

 

 

                                                        2024

Змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» (НЛ-1)                       націлена на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

Реалізація змістової лінії «Громадянська відповідальність» (НЛ-2)                           сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства.

Питання, що належать до змістової лінії «Здоров'я і безпека»(НЛ-3)                         прагнуть сформувати учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного    члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і формувати безпечне життєве середовище.

Змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» (НЛ-4) націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).

 

Тема:    «Футбол»

Мета:   Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і   спортом,  сприяти зміцненню здоров’я засобами футболу та розвивати  почуття патріотизму.

Завдання:                                                                                                                                               1. Ознайомити з історією виникнення футболу, повторити правила гри.                                                                                                                             2. Удосконалювати техніку виконання різновидів зупинки м’яча з подальшою передачею різними частинами стопи.

3. Закріпити техніку ведення м'яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому.

4. Сприяти розвитку фізичних якостей засобами ігор та естафет з елементами футболу.                                                                                                                                                                                                

Місце проведення:  спортивна зала.

Інвентар: м’ячі футбольні, фішки, секундомір, свисток, маніжки, стійкі з прапорцями, тренажер «Драбинка», повітряні кульки.

Технічні засоби навчання: аудіо система.

Тип уроку: навчально-тренувальний.

 

 

 

 

 

 

з/п

                    Зміст  уроку

Наванта

ження

     Організаційно –методичні

                       вказівки

   I

Підготовча частина (15 хв.)

 

   1.

Шикування, привітання.

 

   30сек.

Перевірити наявність учнів і готовність до уроку (наявність спортивної форми)

 

    2.

 

Ознайомити з темою уроку та завданнями уроку.

Інструктаж з БЖД.

 

 

 

    1хв.

                                                                     

 

 

 

Повторити з учнями правила техніки безпеки на уроці.

 Не повинно бути гачків, пряжок, ґудзиків, каблучок, медальйонів, сережок, окулярів, не порушувати дисципліну під час гри, не штовхати в спину, не ставити підніжки, виконувати правила рухливих ігор.                            Оволодіння правильною технікою гри - є запорукою профілактики травм кістково - зв’язувального апарату та м’язів.                      

                                         (Н.Л-2,3)

  3.

Вимірювання ЧСС за      15сек.

 

  30сек.

Звернути увагу на самопочуття учнів.                            

                                            (Н.Л-4)                                                                   

   4.

Різновиди ходьби :

Звичайним кроком ;

на шпиньках ;

на п’ятах ;

з п’ятки на носок.

 

 

   2хв.

 

Організувати і розімкнути учнів у строю на безпечну відстань. В обхід залу. Темп середній. Руки на пояс. Спину тримати рівно. Стежити за диханням.                         (Н.Л-3)             

 

  5.

Різноманітний біг:

  • легкий біг;                приставними кроками лівим  та правим боком ;                   з закидом гомілки назад ;       з високим підняттям стегна ;
  • з подоланням бар’єрів.
  •  
  •  

 

   3 хв.

 

Поступово прискорювати темп руху. Дистанція – 2-3 кроки. Стежити за диханням.      (Н.Л-3)                                                                                                                                                                             

 

  6.

Ходьба з одночасним виконанням відновлюючих, дихальних вправ.

  30сек.

Стежити за диханням.      

Темп виконання повільний                                               

                                          (Н.Л-3)                                                                                                                                                                                                

  7.

Відновлення дихання. Вимірювання ЧСС за 15 сек.

 

  30 сек.

Звернути увагу на самопочуття учнів.                              (Н.Л-3,4) 

 

 

Комплекс ЗРВ на місці з м’ячем :

 

 

6хв.30сек.

Організувати і розімкнути

учнів у шерензі на безпечну

відстань.                           

 

Вправа №1

   

 

 

В.П.- м’яч у руках, на кожний крок лівою та правою ногою піднімання рук до грудей – наклон голови назад, опускання рук вниз – наклон голови вперед.

 

 

6-8 раз.

 

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою. Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

                

 

 

 

Вправа  №2

    

 

 

В.П.- м’яч у руках знизу, піднімання почергово лівого та правого плеча.

 

6-8 раз.

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою. Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

 

 

Вправа №3

    

 

 

 

В.П.- м’яч у руках знизу, кругові обороти руками у праву сторону на 1-4 та у ліву сторону.

 

6-8 раз

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою. Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

 

 

Вправа №4

  

 

 

В.П.- м’яч у витягнутих руках над головою, наклони тулуба ліворуч та праворуч.

 

6-8 раз.

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою. Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

 

 

Вправа №5

 

 

 

В.П.- м’яч у витягнутих руках з нахилом тулуба вперед, кругові обороти тулубом на 1-4 у праву сторону та у ліву сторону.

 

 

6-8 раз.

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою. Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

 

 

Вправа №6

 

 

 

В.П.- руки в сторони,  м’яч у правой руці , передача мяча з правої руки в ліву з наклоном тулуба на 1- 2.

 

6-8 раз.

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою. Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

 

 

Вправа №7

 

 

 

В.п.- м’яч у зігнутих руках перед собою, випади ногою у ліву сторону з одночасним випрямленням рук вперед та у праву сторону на 1-4.

 

 

6-8 раз.

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою.

Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

 

 

Вправа №8

 

 

 

В.п.- м’яч у витягнутих руках перед собою, випади вперед –назад  лівою та правою ногами.

 

6-8 раз.

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою.

Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

 

 

Вправа №9

 

 

 

В.п.- м’яч у витягнутих руках перед собою, присідання на 1-4.

 

6-8 раз.

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою.

Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

 

 

Вправа №10

 

 

 

В.п.- м’яч у зігнутих руках перед собою, стрибки вперед-назад на 1-2, ліворуч-праворуч на 3-4.

 

6-8 раз.

Вимагати чіткості виконання, з високою амплітудою.

Темп повільний.       (Н.Л-3)                     

 

 

  7.

Відновлення дихання. Вимірювання ЧСС за 15 сек.

 

  30 сек.

Звернути увагу на самопочуття учнів.                                (Н.Л-3)                                       

                                                                   

 

  II

                                  Основна частина уроку (25хв)

 

 

  1.

 Техніка зупинки м’яча підошвою.

 

 

    2 хв.

 

Дві шеренги на відстані до 5 м.  

 

 

 Передача м’яча в парах із зупинкою м’яча підошвою.

 

П'ята під час зупинки

повинна бути нижча за

носок.                                 (Н.Л-3)               

 

  2.

Техніка ведення м’яча внутрішньою стороною стопи.

 

   2 хв.

 Дві шеренги на відстані до 5 м.

 

 

Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи з обведенням партнера.

 

Стежити за дистанцією.

Носок стопи повернутий назовні, а м’яч торкається внутрішньої сторони стопи, стопа розвернута вбік. Тулуб нахилений вперед, кроки короткі і часті, руки працюють розслаблено. Учень візуально  безперервно повинен контролювати ситуацію і здійснювати контроль за м’ячем.

 Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.  

Темп повільний.

                                          (Н.Л-3)                 

 

  3.

Передача та зупинка мяча.

   2 хв.

  Дві шеренги на відстані до 5 м. 

                                           (Н.Л-3)                                                                    

                                                               

 

Передача м’яча партнеру-зупинка м’яча – зворотна передача.

 

При ударі стопа розвертається назовні, п'ята під час зупинки повинна бути нижча за носок.                                   

(Н.Л-3)               

    5.

Естафета №1 

     3 хв.

Дві шеренги на відстані до 5 м.

                                            (Н.Л-3)                  

 

Естафета з веденням, зупинкою м’яча та складанням слова «Футбол»

 

     3 хв.

Правильність подолання дистанції та передачі естафети.

                                            (Н.Л-3)                                           

    6.

Естафета №2

     3 хв.

Дві шеренги на відстані до 5 м.    

                                            (Н.Л-3)                 

 

Естафета з  подоланням тренажера «драбина» та обведенням фішок.

 

     4 хв.

Правильність подолання дистанції та передачі естафети.

                                            (Н.Л-3)                                            

    7.

Навчальна  гра

     6 хв.

Виконання правил гри.

                                         (Н.Л-2,3)               

  ІII

                                      Заключна частина(5хв.)

 

    1.

Шикування. Ходьба в повільному темпі. Вправи на відновлення дихання

 

   1 хв.

Слідкувати за диханням.

                                           (Н.Л-3)                               

    2.

Вимірювання ЧСС.

   30 сек

Визначить ступень відновлення.

                                         (Н.Л-3,4)               

    3.

Футбольна вікторина.(домашнє завдання)

 

    3 хв.

Відзначити правильність відповіді.                         (Н.Л-2,3)                                     

                                                             

  4.

Вихід зі спортивної зали.

    30 сек.

Організовано.

 

docx
Додано
7 квітня
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку