План – конспект уроку ФК для учнів 4 класу.
Тема уроку: «Елементи легкої атлетики»
Мета уроку:
Задачі уроку: ТЗ: «Значення зору в житті людини».
Тип уроку: змішаний .
Інвентар та обладнання: гімнастичні палиці, тенісні м’ячі, хустинки, музикальна колонка, кубики, фішки, торбинка на довгій мотузці, обручі, цукерки.
№ з/п |
Зміст уроку |
ЗМВ |
|
І. 1 2. 3. 4.
5
6.
7.
8.
9.
10. 11.
12. 13. 14. |
Підготовча частина. 13 хв. Організований вхід до залу. Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки під час уроку. Вимірювання ЧСС за 10 с.
Т.З «Значення зору в житті людини»
Повороти на місці «Право – руч!», «Ліво- руч!», «Кру – гом!», «Стрибком кру – гом!» Ходьба та її різновид з гімнастичною палицею.
Біг з додатковим завданням: Біг по залу - за свистком палицю перекласти: - попереду собою в ліву руку; - за спиною в праву руку. Ходьба з вправами на відновлення дихання:
Перешикування в 3 колони ЗРВ на місці з гімнастичною палицею.
Шикування в шеренгу. Вимірювання ЧСС за 10 с. Перешикування на 2 відділення.
|
30 с. 30 с. 30 с. 30 с.
30 с.
1 хв.
1 хв 5 – 6 р.
20 м. 20 м. 20 м.
20 м.
20м.
20м. 20м.
40м.
2хв.
30 с.
30 с. 4 хв.
30 с. 30с. 30 с.
|
Вхід до спортивної зали у колоні по одному
120 – 140 уд.хв. Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень. Здатність бачити, тобто відчувати і сприймати навколишній світ за допомогою зорового аналізатора, називають зором. Роль зору у життєдіяльності людини є дуже великою. Через зоровий аналізатор людина отримує 90 % усієї інформації, за допомогою зору вона одержує найбільше вражень про основні ознаки, що характеризують предметний світ: колір, форму, величину. Зір допомагає отримати яскраві враження про всесвіт, побачити людей, природні явища, витвори мистецтва, він має велике значення для розвитку рухів людини. А як людина без зору? зараз ви спробуєте виконати вправи з зав’язаними очима, як це? Повороти виконуються із зав’язаними очима.
Дотримуватись дистанції. Слідкувати за поставою. Темп середній.
Темп середній. Правильна робота рук.
Темп середній. Точність виконання. Глибоке дихання. Темп середній.Дистанція 2 кроки. Уважність при виконанні.
Максимальна амплітуда. В русі. https://www.youtube.com/watch?v=Sjpiyslrrjs
Скласти палиці. ЧСС 140-160 уд. за 1 хв. Аналіз результатів. |
ІІ. 1.
2. 3.
4. 5.
6. |
Основна частина. 22 хв. Біг з різних вихідних положень.
Відпочинок. Ходьба по колу. Метання малого м’яча на дальність.
Шикування. Перешикування на 4 команди
Рухлива гра «Тренування ніндзя»
|
5 хв. 1 р. 1 р.
1 р. 2 – 3 р.
1 хв. 4 хв.
15 с.
12 хв.
|
Темп максимальний. Діти повинні встати, розвернутись і бігти по прямій обличчям вперед. Руками не допомагати вставати. Без опори рук. Взяти тенісні м’ячі. Нагадати про техніку виконання. Показ кидка. Покласти м’ячики. Уступом. Клас ділиться на 4 команди. Команди шикуються біля свого обруча в колони. Ведучий стає по центру.
Навколо нього стоїть багато фішок, кубиків кегель то що. В руках у ведучого торбинка на довгій мотузці. Він починає крутити її навколо себе. Гравець з кожної команди вибігає бере фішку повертається до своєї команди і ставить фішку в обруч, тоді вибігає інший гравець. Гра закінчується коли всі фігурки розібрані. Команди лічать скільки всього назбирали фігурок. У кого більше, той і переміг. |
ІІІ. 1. 2. 3.
4.
5.
6. 7. |
Заключна частина. 5хв. Шикування. Вправи на відновлення дихання. Вправи на корекцію зору.
Вимірювання ЧСС за 10 сек.
Підведення підсумків уроку.
Сюрпризний момент. Організований вихід зі спортивного залу.
|
30 с. 30 с. 1 хв.
30 с.
1 хв. 30с.
45 сек. 15 с. |
Шеренга. Темп повільний. Глибоке дихання. За показом вчителя
120 – 140 уд.хв. Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою дати ще їм відпочити. Зробити висновок, чи потрібно берегти зір?
У колоні за направляючим. |