план-конспект уроку з елементами легкої атлетики для учнів 4 класу.

Про матеріал
Урок фізичної культури за темою "Елементи легкої атлетики". Завданням цього уроку є: ТЗ "Значення зору в житті людини" ; Повторення техніки виконання метання малого м'яча на дальність, Розвиток швидкості, спритності , координації рухів. Розрахований для учнів 2 - 4 класів НУШ.
Перегляд файлу

План – конспект уроку ФК для учнів 4 класу.

 

Тема уроку:  «Елементи легкої атлетики»

Мета уроку: 

  • сприяти розвитку індивідуальних рухових здібностей і підвищення рівня фізичної підготовленості учнів ;
  • розвиток  здоров’язберігаючих компетентностей;
  • виховувати навички самостійних занять фізичними вправами;
  • виховувати почуття колективізму, взаємоповаги.

Задачі уроку: ТЗ: «Значення зору в житті людини».

  1. Повторити техніку виконання бігу на швидкість з різних вихідних положень.
  2. Повторити техніку виконання метання малого м’яча на дальність.
  3. Сприяти розвитку швидкості.
  4. Розучити рухливу гру «Тренування ніндзя»
  5. Сприяти розвитку координації рухів, швидкості, спритності під час гри.
  6. Сприяти формуванню учнів моральних якостей, як активність, уміння контролювати свою поведінку під час ігор.

Тип уроку: змішаний .

Інвентар та обладнання: гімнастичні палиці, тенісні м’ячі, хустинки, музикальна колонка, кубики, фішки, торбинка на довгій мотузці, обручі, цукерки.

 

 

з/п

 

Зміст уроку

Дозу-вання

 

ЗМВ

І.

1

2.

3.

4.

 

5

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

9.

 

 

 

10.

11.

 

12.

13.

14.

Підготовча частина. 13 хв.

Організований вхід до залу. Шикування в шеренгу. Привітання.

Повідомлення завдань  уроку.

Інструктаж з техніки безпеки під час уроку.

Вимірювання ЧСС  за 10 с.

 

 

 

Т.З «Значення зору в житті людини»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повороти на місці «Право – руч!», «Ліво- руч!», «Кру – гом!», «Стрибком кру – гом!»

Ходьба та її різновид з гімнастичною палицею.

  • На носках, палиця в гору;
  • На п’ятках, палиця за голову;
  • На зовнішній стороні стопи, палиця за спину ;
  • На внутрішній стороні стопи, палиця вперед;
  • Носками в середину, палицю вперед з виконанням кругових рухів кистями;
  • Носками на зовні палицю вперед з виконанням кругових рухів кистями;
  • Перекатами з п’ятки на носок, палиця в гору 1 , палиця за голову - 2;
  • Спортивною ходьбою, палиця в правій руці.

Біг з додатковим завданням:

Біг по залу - за свистком палицю перекласти:

- попереду собою в ліву руку;

-  за спиною в праву руку.

Ходьба з вправами на відновлення дихання:

  • Палицю в гору - вдих, палицю вниз – видих.

Перешикування в 3 колони

ЗРВ на місці з гімнастичною палицею.

 

Шикування в шеренгу.

Вимірювання ЧСС за 10 с. Перешикування на 2 відділення.

 

 

30 с.

30 с.

30 с.

30 с.

 

30 с.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

5 – 6 р.

 

 

 

20 м.

20 м.

20 м.

 

20 м.

 

20м.

 

20м.

20м.

 

40м.

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

30 с.

4 хв.

 

30 с.

30с.

30 с.

 

 

Вхід до спортивної зали у колоні по одному

 

 

120 – 140 уд.хв. Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

Здатність бачити, тобто відчувати і сприймати навколишній світ за допомогою зорового аналізатора, називають зором. Роль зору у життєдіяльності людини є дуже великою. Через зоровий аналізатор людина отримує 90 % усієї інформації, за допомогою зору вона одержує найбільше вражень про основні ознаки, що характеризують предметний світ: колір, форму, величину. Зір допомагає отримати яскраві враження про всесвіт, побачити людей, природні явища, витвори мистецтва, він має велике значення для розвитку рухів людини. А як людина без зору?  зараз ви спробуєте виконати вправи з зав’язаними очима, як це?

Повороти виконуються із зав’язаними очима.

 

Дотримуватись дистанції.

Слідкувати за поставою.

Темп середній.

 

 

 

 

Темп середній. Правильна робота рук.

 

 

Темп середній. Точність виконання.

Глибоке дихання. Темп середній.Дистанція 2 кроки. Уважність при виконанні.

 

Максимальна амплітуда.

В русі.

https://www.youtube.com/watch?v=Sjpiyslrrjs

 

Скласти палиці.

ЧСС 140-160 уд. за 1 хв. Аналіз результатів.

ІІ.

1.

 

 

 

 

 

 

2.

3.

 

4.

5.

 

6.

Основна частина. 22 хв.

Біг з різних вихідних положень.

  • З упора присід;
  • З упора присід спиною вперед.

 

 

  • З упора лежачі;
  • З положення сід.

 

Відпочинок. Ходьба по колу.

Метання малого м’яча на дальність.

 

Шикування.

Перешикування на 4 команди

 

Рухлива гра «Тренування ніндзя»

 

 

5 хв.

1 р.

1 р.

 

1 р.

2 – 3 р.

 

1 хв.

4 хв.

 

15 с.

 

12 хв.

 

 

 

 

 

Темп максимальний.

Діти повинні встати, розвернутись і бігти по прямій обличчям вперед.

Руками не допомагати вставати. Без опори рук.

Взяти тенісні м’ячі.

Нагадати про техніку виконання. Показ кидка.

Покласти м’ячики.

Уступом.

Клас ділиться на 4 команди. Команди шикуються біля свого обруча в колони. Ведучий стає по центру.

 

 

 

 

 

 

 

 

Навколо нього стоїть багато фішок, кубиків кегель то що. В руках у ведучого торбинка на довгій мотузці. Він починає крутити її навколо себе. Гравець з кожної команди вибігає бере фішку повертається до своєї команди і ставить фішку в обруч, тоді вибігає інший гравець. Гра закінчується коли всі фігурки розібрані. Команди лічать скільки всього назбирали фігурок. У кого більше, той і переміг.

ІІІ.

1.

2.

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

6.

7.

Заключна частина. 5хв.

Шикування.

Вправи на відновлення дихання.

Вправи на корекцію зору.

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

 

 

Підведення підсумків уроку.

 

Сюрпризний момент.

Організований вихід зі спортивного  залу.

 

 

30 с.

30 с.

1 хв.

 

 

 

30 с.

 

 

 

1 хв. 30с.

 

45 сек.

 15 с.

 

Шеренга. Темп повільний. Глибоке дихання.

                              За показом           

                               вчителя

 

 

120 – 140 уд.хв. Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою дати ще їм відпочити.

Зробити висновок, чи потрібно берегти зір?

 

У колоні за направляючим.

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
1195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку