План-конспект уроку з елементами тренінгу для 6 класу на тему "Вчимося приймати рішення"

Про матеріал
План-конспект уроку з елементами тренінгу для 6 класу на тему "Вчимося приймати рішення"
Перегляд файлу

6 клас

План-конспект уроку з основ здоров’я

Тема. Вчимося приймати рішення

Мета: ознайомити дітей із критичним мисленням, «правилом світлофора»;

розвивати навички приймати зважені рішення, мислити критично, працювати в групах;

виховувати відповідальність за свої вчинки.

Обладнання: підручник, фломастери, папір, кола зеленого, жовтого та червоного кольорів для об’єднання в групи, скринька, наочність, кубики Блума, відеоролик про критичне мислення з порталу превентивного навчання.

Тип уроку: тренінг.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  •      розрізняти прості, щоденні та складні рішення; 
  •      назвати чинники, що впливають на прийняття рішень;
  •      пояснити алгоритм прийняття рішень за «правилом світлофора».     

Домашнє завдання

Підручник, § 13, завдання на с. 78.

І. Привітання

Кожного дня ми приймаємо рішення. Наприклад…

Що впливає на наші рішення. Якщо рішення просте, ми не думаємо довго, приймаємо рішення імпульсивно. Якщо складне, детальніше обмірковуємо. Чи не так?

Продовжить речення. Назвіть своє ім’я і скажіть, як ви приймаєте рішення, що найбільше впливає на нього.

Повторення правил. Які з ваших правил допомагають нам приймати зважені рішення?

Стартові завдання

Таке привітання в нас не випадково. Тема і завдання уроку.

Вступне слово вчителя: «Якими бувають рішення».

Мозковий штурм: «Які рішення доводиться приймати підліткам?»

Класифікувати: «Які з цих рішень є простими, щоденними, складними».

Розказати легенду про пихатого мандарина (підручник, с. 73).

Мозковий штурм: «Які рішення можна назвати життєво важливими?»

 Робота  в групах

Слово вчителя: «Як приймати виважені рішення» (підручник, с. 75).

Об’єднати учнів у 3 групи за допомогою кольорових кружечків (червоний, жовтий, зелений).

 

Опрацювати матеріал підручника: Підготувати пам’ятку

група «червоні» — зупинись;

група «жовті» — подумай;

група «зелені» — вибери.

Учні об’єднуються у світлофорчики (по троє — зелений, жовтий, червоний).

Кому дістались кружечки з міткою та моїм підписом – судді, вони будуть допомагати мені приймати виважені рішення, це відповідальна роль.

Презентація груп

Руханка. «Красуня і чудовисько»

Підсумкові завдання . Запитання для обговорення:

Які прийоми для контролю емоцій ви знаєте?

Наведіть приклади ситуацій, коли людина вчинила необдуманно. Які це мало наслідки?

Давньогрецькі вчені говорили, що для того щоб прийняти правильне рішення, потрібно ставити запитання. А наукове мислення з їх легкої руки називають критичним мисленням. НАОЧНІСТЬ.

Нехай цей кубик із питаннями допоможе вам прийняти правильне рішення.

Повертаємось в групи

Подумайте, як краще вчинити. Обговоріть в групах.

Ситуація 3. У твоєї мами скоро день народження. Ти назбирав трохи грошей на подарунок. Дома знають, що мама мріє про тостер, але тобі здається, що краще купити плеєр. Адже тоді ти теж зможеш ним скористатися

Ситуація 1. Завтра у Олега тематична атестація. Якщо він не підготується, то отримає низьку оцінку за семестр та проблем з батьками. Але друг кличе його на фільм, який вони давно збирались подивитись.

Ситуація 2. Олені купили нову сукню, і вона хоче надіти її наступного дня в школу. Але в них суворі правила відносно форми. Якщо Олена так вчинить, то їй запишуть зауваження в щоденник, і весь клас буде покараний.

Завершення тренінгу

Рефлексія. Сьогодні на уроці я зрозуміла/зрозумів …

Підсумок уроку.

 

 

 

 

 

 

 

Ситуація 3. У твоєї мами скоро день народження. Ти назбирав трохи грошей на подарунок. Дома знають, що мама мріє про тостер, але тобі здається, що краще купити плеєр. Адже тоді ти теж зможеш ним скористатися

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ситуація 1. Завтра у Олега тематична атестація. Якщо він не підготується, то отримає низьку оцінку за семестр та проблем з батьками. Але друг кличе його на фільм, який вони давно збирались подивитись.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ситуація 2. Олені купили нову сукню, і вона хоче надіти її наступного дня в школу. Але в них суворі правила відносно форми. Якщо Олена так вчинить, то їй запишуть зауваження в щоденник, і весь клас буде покараний.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ситуація 3. У твоєї мами скоро день народження. Ти назбирав трохи грошей на подарунок. Дома знають, що мама мріє про тостер, але тобі здається, що краще купити плеєр. Адже тоді ти теж зможеш ним скористатися

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ситуація 1. Завтра у Олега тематична атестація. Якщо він не підготується, то отримає низьку оцінку за семестр та проблем з батьками. Але друг кличе його на фільм, який вони давно збирались подивитись.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ситуація 2. Олені купили нову сукню, і вона хоче надіти її наступного дня в школу. Але в них суворі правила відносно форми. Якщо Олена так вчинить, то їй запишуть зауваження в щоденник, і весь клас буде покараний.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ситуація 3. У твоєї мами скоро день народження. Ти назбирав трохи грошей на подарунок. Дома знають, що мама мріє про тостер, але тобі здається, що краще купити плеєр. Адже тоді ти теж зможеш ним скористатися

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ситуація 1. Завтра у Олега тематична атестація. Якщо він не підготується, то отримає низьку оцінку за семестр та проблем з батьками. Але друг кличе його на фільм, який вони давно збирались подивитись.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ситуація 2. Олені купили нову сукню, і вона хоче надіти її наступного дня в школу. Але в них суворі правила відносно форми. Якщо Олена так вчинить, то їй запишуть зауваження в щоденник, і весь клас буде покараний.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ничвидюк Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
11 грудня 2020
Переглядів
2016
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку