План-конспект уроку з фізичної культури № 18
Тема уроку: «Човниковий біг» 4х9м. Біг 30м.
Клас: 2А
Місце проведення: спортивний майданчик.
Дата проведення:
Завдання:
Освітні: Сприяти правильному виконанню бігу на 30м.
Оздоровчі: Стимулювати розвиток серцево-судинної системи, координаційних здібностей.
Виховні: Виховувати взаємодопомогу та взаємоповагу.
Інвентар: спортивні маркери, м’ячики 2 шт.
№ з\п |
Зміст уроку. |
Тривалість уроку та дозування. |
Організаційно-методичні |
Підготовча частина (8-10хв) |
|||
1. |
Шикування класу. |
|
Клас на лінію шикування в одну шеренгу “Шикуйсь.” З дистанцією 1-1,5м
|
2. |
Привітання.
|
|
Доброго дня. |
3. |
Перевірка присутності учнів.
|
|
Розрахунок по порядку номерів .
|
4.
5.
6. |
Контроль самопочуття.
Повідомлення завдань уроку.
Техніка безпеки поведінки на спорт. майданчику.
|
|
Перевірити самопочуття учнів і стан спортивної форми . Тема: «Човниковий біг» 4х9м. Біг 30м Повторення техніки безпечної поведінки на уроках фізичної культури.
|
7. |
Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі
|
|
Клас Право – руч, Кругом, Ліво – руч. Розрахунок на 1-2. Перешикування в 2 шеренги.
|
8.
9.
10.
11. |
Комплекс ЗРВ на місці. Різновиди стрибків: стрибками на лівій нозі стрибками на правій нозі стрибками на двох ногах. стрибками на двох ногах з сторони в сторону. стрибками з ноги на ногу. стрибками в присіді уперед та з сторони в сторону. Різновиди ходьби: ходьба на носочках. ходьба на п’ятках. ходьба на зовнішній стороні стопи. ходьба на внутрішній стороні стопи. ходьба випадами. ходьба приставними кроками лівим та правим боком. ходьба схресним кроком уперед. ходьба в присіді. Різновиди бігу: біг звичайний. біг з високим підніманням стегна. біг зі згинанням гомілок назад. галопом лівим та правим боком |
|
Починаємо виконувати вправи з гори до низу. Під час виконання стрибкових вправ руки знаходяться на поясі. Дотримуватись дистанції. Руки за голову(на поясі). Погляд спрямований вперед. Не сутулитись. Темп виконання вправи повільний.
Руки на пояс. Погляд спрямований вперед. Слідкуємо за правильною поставою. Руки за спину. Руки на пояс. Спина пряма. Погляд спрямований вперед. Не сутулитись. Темп виконання вправи повільний. Руки уперед. Погляд спрямований вперед. Руки за голову. Дистанція 1-1,5
Темп виконання вправи повільний. Звернути увагу не на кількість а на якість. |
Основна частина (25хв) |
|||
1.
2.
3.
4. |
Організаційний момент.
Біг 30м.
«Човниковий біг»
Рухлива гра: «Займи місце».
|
4х9м. |
Контроль самопочуття учнів
Контроль самопочуття учнів. . Повторення техніки безпеки під час виконання бігових вправ. Біг на 30м виконуємо по 2 учні. З вихідного положення високого старту. Бігти починаємо за сигналом. Виправлення помилок.
За командою "На старт!" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш!" він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох м’ячиків , що лежать на спорт. маркері, повертається бігом назад і кладе його в інший спорт. маркер. Потім біжить за другим м’ячем і, взявши його, повертається назад та кладе в спорт. маркер .
Контроль самопочуття учнів. Знайомимося з правилами гри або повторюємо. Вибираємо ведучого лічилкою.
|
Заключна частина (5хв) |
|||
1.
2.
3.
4.
5. |
Вправи для відновлення дихання. Шикування класу. Контроль самопочуття.
Вправи на увагу.
Організований вихід із залу.
|
|
Клас на лінію шикування в одну шеренгу шикуйсь. Перевірка стану здоров’я учнів. «Заборонений рух». «Журавель і жабка».
Клас Право – руч на вихід із залу кроком руш.
|