План-конспект уроку з фізичної культури № 18 Тема уроку: Стрибки у довжину з місця. «Човниковий біг». Клас : 1А

Про матеріал

План-конспект уроку з фізичної культури № 18

Тема уроку: Стрибки у довжину з місця. «Човниковий біг». Клас : 1А

Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури № 18

 

 Тема уроку: Стрибки у довжину з місця. «Човниковий біг».

Клас:

Місце проведення: спортивний майданчик.

Дата проведення:

Завдання:

Освітні: Сприяти правильному виконанню стрибкових вправ.

Оздоровчі: Стимулювати розвиток сили, координаційних здібностей.

Виховні: Виховувати взаємодопомогу та  взаємоповагу.

Інвентар: спортивні маркери, м’ячики 2шт.

№ з\п

Зміст уроку.

Тривалість уроку та дозування.

Організаційно-методичні
вказівки

Підготовча частина (8-10хв)

1.

Шикування класу.

 

Клас на лінію шикування в одну шеренгу “Шикуйсь.” З дистанцією 1-1,5м

 

2.

Привітання.

 

 

 

3.

Перевірка присутності учнів.

 

 

Розрахунок по порядку номерів .

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

Контроль самопочуття.

 

Повідомлення завдань уроку.

 

Техніка безпеки поведінки на спорт. майданчику.

 

 

Перевірити самопочуття учнів і стан спор­тивної форми .

Тема: Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами.

Повторення техніки безпечної поведінки на уроках фізичної культури.

 

7.

Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі

 

 

Клас  Право – руч, Кругом, Ліво – руч.

Розрахунок на 1-2. Перешикування в 2 шеренги.

 

8.

 

 

 9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 11.

Комплекс ЗРВ на місці.

Різновиди стрибків:

стрибками на лівій нозі

стрибками на правій нозі

стрибками на двох ногах.

стрибками на двох ногах з сторони в сторону.

стрибками з ноги на ногу.

стрибками в присіді уперед та з сторони в сторону.

Різновиди ходьби:

ходьба на носочках.

ходьба на п’ятках.

ходьба на зовнішній стороні стопи.

ходьба на внутрішній стороні стопи.

ходьба випадами.

ходьба приставними кроками лівим та правим боком. ходьба схресним кроком уперед.

ходьба в присіді.

Різновиди бігу:

біг звичайний.

біг з високим підніманням стегна.

біг зі згинанням гомілок назад.

галопом лівим та правим боком

 

Починаємо виконувати вправи з гори до низу.

Під час виконання стрибкових вправ руки знаходяться на поясі. Дотримуватись дистанції.

 Руки за голову(на поясі). Погляд спрямований вперед. Не сутулитись. Темп виконання вправи повільний.

 

 

Руки на пояс. Погляд спрямований вперед.

Слідкуємо за правильною поставою. Руки за спину.

Руки на пояс. Спина пряма.

Погляд спрямований вперед. Не сутулитись.

Темп виконання вправи повільний.

Руки уперед. Погляд спрямований вперед. Руки за голову. Дистанція 1-1,5

 

 

Темп виконання вправи повільний. Звернути увагу не на кількість а на якість.

 

 

Основна частина (20-22хв)

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Організаційний момент.

 

 

 

 

 

Стрибки у довжину з місця .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Човниковий біг»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухлива гра: «Займи місце».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      4х9м.

Контроль самопочуття учнів. Повторення техніки безпеки під час виконання стрибкових вправ.

Власний примір. Звертаємо увагу на техніку виконання вправи. Контроль виконання вправи.

 Вихі­дне положення перед стрибком – «старт плавця» (ноги на­півзігнуті, тулуб нахилений вперед, руки відведені у сторони - назад). Відштовхування виконується обома ногами, одночасно руками роблять мах вперед-вгору. В польоті ноги згинаються в колінах і виносяться вперед. Під час приземлення дитина при­сідає й ставить руки вперед – у сторони, забезпечуючи тим самим м'яке й стійке приземлення

За командою "На старт!" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш!" він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох м’ячиків , що лежать на спорт. маркері, повертається бігом назад і кладе його в інший спорт. маркер. Потім біжить за другим м’ячем  і, взявши його, повертається назад та кладе в спорт. маркер .

Контроль здоров’я учнів .

Знайомимося з правилами гри або повторюємо. Вибираємо ведучого лічилкою. 

Заключна частина (3-5хв)

1.

 

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

Вправи для відновлення дихання.

Шикування класу.

Контроль самопочуття.

Вправи на увагу.

Організований вихід із залу.

 

 

 

Клас на лінію шикування в одну шеренгу шикуйсь.

Перевірка стану здоров’я учнів.

Заборонений рух.

Клас Право – руч на вихід із залу кроком руш.

 

 

 

docx
Додано
16 жовтня 2020
Переглядів
2737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку