План-конспект
уроку з фізичної культури
для учнів 8 класу (№84)
вчителя Шевчука О. В.
Модуль: Футбол
Мета уроку: 1. Навчити основних елементів техніки гри у футбол
2. Тренувати основні фізичні якості школярів
Завдання:
Виховні: Виховання інтересу до самостійних занять фізичними вправами;
Основні: 1) Повторити техніку пересування та техніку володіння м’яча;
2) Вивчити зупинку м’яча внутрішньою і зовнішньою частинами підйому;
3) Повторити ведення м’яча різними способами вісімкою;
4) Гра «Квадрат», Гра «Передай м’яч».
Оздоровчі: Сприяти розвитку спритності;
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки,свисток.
Дата: 8б,г(16.04), 8в(17.04)
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання хв |
Оранізаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина уроку( 13хв.) |
|||
1. |
Шикування. Привітання. Завдання уроку. Вимірювання ЧСС. |
1хв
10с |
фронтальний метод
|
2. |
Повороти на місці, направо, наліво. |
1хв |
одночасний спосіб виконання |
3. |
Ходьба звичайна. |
30с |
в колону по одному |
4. |
Біг в повільному темпі. |
2хв |
в колону по одному |
5. |
ЗРВ на місці. 1. В.п. – о.с. 1- крок лівою назад, руки в сторони, прогнутися. 2- в.п. 3- крок правою назад.4- в.п. 2. В.п. ноги нарізно, руки на пояс. 1- поворот тулуба вліво, вправо, руки в сторони. 2 – в.п. 3- нахил уперед, руками торкнутися підлоги. 4- в.п. Те ж в другу сторону. 3. В.п. о.с. 1- руки на пояс, ліву ногу підняти зігнуту в коліні. 2- випрямити ногу, руки в сторони. 3- зігнути ногу в коліні, руки на пояс.4- в.п. Те ж другою ногою. 4. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс. 1- присісти на лівій, праву в сторону на носок, руки вперед. 2- в.п. Те ж другою ногою. 5. В.п. – ноги разом, руки за голову. 1-2 – стрибки на лівій нозі. 3-4 – стрибки на правій. 6. Рухлива гра «М`яч у команді». Опис гри: беруть участь 2 команди по 5-8 гравців на обмеженому майданчику.. Кожна команда має передавати м`яч тільки своїм гравцям, не втрачаючи його певний час. Перемагає команда, яка довше тримає м`яч. Вимірювання ЧСС. |
кожну вправу повторити 6-8 разів
2хв
10с |
одночасний спосіб виконання
для поділу на команди учні розподіляються на 1 та 2передачі м`яча виконуються в руки партнерові внутрішньою стороною стопи з рук |
Основна частина уроку ( 29 хв.) |
|||
1. |
техніка пересування та техніка володіння м’яча: - стартові прискорення по прямій,після поворотів і зупинки та ведіння м’яча; - стартові прискорення з різних вихідних положень та ведіння м’яча; - стрибки на одній і двох ногах у різних напрямках і послідовності та ведіння м’яча |
5-8 хв |
Робота у парах. Виконується по черзі. Ведіння м’яча виконується середньою та Зовнішньою частиною підйому. |
2. |
Вивчити техніку зупинки м’яча внутрішньою стороною підйому:
|
5-8 хв |
Зупинка внутрішньою частиною ступні. Приділяти увагу техніці виконання вправи |
3. |
Повторити ведення м’яча різними способами вісімкою:
|
4-5 хв |
М’яч тримати біля себе; Середній темп. |
4. |
Гра «Квадрат»: Три команди по 4 гравці. Стоять в квадраті 2Х2м. Передають довільно м’яч. |
2-3 хв |
Яка перша пара виконає 10 передач та й перемагає |
5 |
Гра «Передай м’яч» |
2-3 хв |
Ігровий метод гравці розташовуються як у волейболі |
Заключна частина ( 3-5 хв ) |
|||
|
Шикування |
|
|
|
Вправи на відновлення дихання. Гра на увагу « Клас струнко!» Підведення підсумків уроку |
|
Звернути увагу на гру кращих учнів Привітати кращу команду за успіх у змаганнях |
|
Замірювання ЧСС. |
|
До 100 уд/хв |
|
Домашнє завдання. |
|
Удари по м’ячу ногою |