План конспект№62
для учнів 8 – В класу вчителя фізкультури Шевчука О.В.
Модуль: Волейбол
Мета: Заохочення до занять фізичної культури засобами волейболу
Завдання:
Виховні: Виховання інтересу до самостійних занять фізичними вправами;
Основні: 1)Удосконалити передачі м’яча двома руками зверху в парах через сітку;
2) Закріпити прийом та передача м’яча двома руками знизу через сітку в парах;
3) Двостороння гра.
Оздоровчі: Сприяти розвитку спритності;
Інвентар: Волейбольні м’ячі, сітка
Дата: 22.02.2017р.
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
ОМВ |
І |
Підготовча частина |
10 – 12 хв. |
|
1 |
Вхід до спортзалу Шикування в шеренгу, рапорт привітання
Повідомлення завдань уроку |
1хв. |
Рівняння, стежити за поставою та зовнішнім виглядом
|
2 |
ТВ “Розвиток швидкісно стилових якостей” |
2хв. |
|
3 |
Стройові вправи |
30с. |
повороти |
4 |
Ходьба: • звичайна • на п’ятках (руки за голову, лікті розведені в сторони) • на носках (руки вгору, кисті з силою стискати та розтискати) • перекатуючись з п’ятки на носок (руки в сторони, кругові рухи кистями стиснутими в кулаки) • з відведенням рук назад-вгору на кожен крок • напівприсідом (руки за спину, обхвативши лікті) • торкаючись коліном до різнойменного ліктя на кожний крок (руки зігнуті в ліктях на рівні грудей) • зі зміною положень рук на 4 рахунки (права рука вгорі, ліва внизу, кисті зажаті в кулаки) з рухом рук по колу (руки в сторони) |
до 20 м до 20 м
до 20 м
до 20 м |
Виконують учні всіх груп. Вправи виконувати рухаючись в колону по одному по периметру спортзалу, дистанція 2 – 3 кроки один від одного. Стежити за положенням правильної постави. |
5 |
Шикування в шеренгу розрахунком на 1 – 3 стають в 3 шеренги |
|
Розмикання на витягнуті руки |
6 |
ЗРВ волейболіста: 1)В. п. руки на поясі 1 – 4 кругові оберти головою; 2)В.п. права в горі ліва внизу 1 – 2 відведення рук назад права вгорі; 3 – 4 ліва вгорі; 3)В.п. руки внизу 1 – 4 кругові оберти рук вперед 5 – 8 кругові оберти рук назад 4)В.п. руки в сторону 1 – 2 кругові оберти рук всередину; 3 – 4 кругові оберти рук назовні; 5)1 – 8 кругові оберти рук в кистях; 6)Руки го головою 1 – 2 повороти тулубу ліворуч; 3 – 4 повороти тулубу праворуч; 7) Перекати 8)Руки вперед – в сторону 1 мах лівою дістати руку; 2 в.п.; 3 мах правою дістати руку; 4 в.п. 9)Ноги на ширині плеч 1 – 3 стрибки на двох ногах; 4поворот на 180* |
|
Утримувати осанку З максимальною амплітудою
Звернути увагу на інтенсивність виконання Лікті не опускати
З максимальною інтенсивністю Повороти на 90*
Тягнути внутрішню частину стегна Максимально високо виконувати махи
Вистрибування якнайвище |
7 |
Вправи на відновлення |
30 с. |
Ходьба |
ІІ |
Основна частина |
|
|
1 |
Удосконалити передачі м’яча двома руками зверху в парах через сітку:
|
5 – 10 хв
5 – 10 разів 5 – 10 разів 5 – 10 разів |
З накидання партнером Високі, середні та низькі передачі Починати з помірної інтенсивністю |
2 |
Закріпити прийом та передача м’яча двома руками знизу через сітку в парах:
|
5 – 10 хв
5 – 10 разів 5 – 10 разів 5 – 10 разів |
Виконувати звичайні передачі з низу Прийом м’яча після накидання партнером з послідуючою передачею через сітку |
3 |
Двостороння гра |
10 -15 хв |
Використання вивчених елементів |
ІІІ |
Заключна частина |
3 – 5 хв. |
|
1 |
Шикування в одну шеренгу |
1 хв. |
Рівняння у шеренги |
2 |
Вправи на відновлення дихання |
1 хв. |
Різноманітна ходьба |
3 |
Заміри ЧСС за 10 сек. Підведення підсумків уроку |
2 хв. |
Звернути увагу на учнів з підвищеним тиском. Визначити кращих учнів |
4 |
Домашнє завдання, прощання, організований перехід із спортивного залу |
1 хв. |
В колону по одному |