План-конспект
уроку з фізичної культури
Вчитель:
Клас: 7
Дата проведення:
Тема. Різновиди ведення та передачі м'яча. Розвиток спритності та уваги засобами естафет.
Мета:
закріпити різновиди ведення м'яча, повторити виконання передачі м'яча обома руками від грудей в русі;
розвивати спритність та увагу засобами естафет, сприяти фізичному розвиткові учнів;
виховувати почуття колективізму та позитивне ставлення до занять фізичною культурою та спортом.
Тип уроку: повторення, закріплення знань, умінь та навичок.
Обладнання: баскетбольні м’ячі, фішки, свисток.
Місце проведення: спортивна зала.
Частина уроку |
Зміст учбового матеріалу |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
1. Шикування, привітання |
|
Рівняння в шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд учнів |
|
2. Повідомлення теми та завдань уроку |
|
|
|
3. Вимірювання ЧСС |
За 10 секунд |
|
|
4. Інструктаж з безпеки життєдіяльності |
|
Контролювати положення рук під час ведення та передачі м’яча |
|
5. Стройові вправи. Виконання команд: «Праворуч», «Ліворуч», «Кругом». Перешикування з однієї шеренги в дві
|
|
Фронтальний метод організації діяльності учнів.
Стежити за правильністю виконання вправ, виправляти помилки. Інтервал 1 крок |
|
6. Різновиди ходьби: ходьба на місці, звичайним кроком, з високим підніманням стегна |
|
Дистанція 1 метр. Формувати правильну поставу та правильне дихання під час руху. Змінювати вихідні положення рук під час ходьби |
|
7. Різновиди бігу: звичайний біг; приставними кроками; правим і лівим боком (з імітацією передачі м'яча обома руками від грудей); з поворотами на 3600 в праву і ліву сторону, спиною вперед, зі зміною швидкості і напрямку; з коловими обертами руками і вистрибуванням вгору |
2 рази 2 рази 2 рази
2 рази
2 рази |
Темп бігу повільний та середній. Різновиди бігу виконувати по діагоналі. майданчика. Зупинка під час бігу за сигналом вчителя. Звернути увагу учнів на дихання під час бігу. |
|
8. Загальнорозвивальні вправи в русі |
|||
1. В. п. руки в сторону. З силою стискати та розтискати пальці |
6-8 разів |
Руки підняти в сторони на рівні плечей, пальці разом, долоні до низу і трохи відхилені назад |
|
2. В. п. руки в сторони, пальці стиснуті в кулак. Колові рухи кисті вперед, назад |
4- 6 разів |
Поступово збільшувати темп виконання |
|
3. В. п. руки перед грудьми 1-2 ривки руками перед грудьми 3-4 в сторони |
4-5 разів |
Руки зігнуті на рівні плечей, пальці разом, долоні донизу, плечі розпрямлені |
|
4. В .п. руки в сторону 1-4 колові оберти руками вперед 5-8 назад
|
4-5 разів |
Поступово збільшувати темп |
|
5. В. п. права рука угорі. Зміна положень рук |
5-6 разів |
Рука пряма, пальці стиснуті в кулак. Вправу виконувати на кожен крок |
|
6. Пружні нахили вперед до кожної ноги |
3-4 рази |
Виконувати на кожен крок, пальцями рук дістати підлогу |
|
Перешикування учнів з однієї колони в дві |
|
|
|
9. Вимірювання ЧСС |
За 10 секунд |
|
|
10. Ведення м'яча у русі зі зміною висоти відскоку від підлоги |
2-3 рази |
Шикування в колонах. Ведення поперемінно правою, лівою рукою без зорового контролю.(3 удари зі звичайним відскоком м'яча і 3 удари зі зниженим відскоком) |
|
11.Ведення м'яча в русі зі зміною висоти відскоку і напрямку. |
2-4рази |
Нагадати, що під час ведення не бити по м'ячу, а намагатися штовхнути його так , щоб він підскакував до рівня руки. ведення м'яча по прямій з звичайним відскоком, з зупинкою і одночасним зниженням ведення в заданому місці. |
|
12.Ведення м'яча з обведенням перешкод |
2-4рази |
Використовуються фішки для обведення, які розставляються на певній дистанції. |
|
13.Передача двома руками від грудей у русі |
2-4рази |
Нагадати, що м'яч слід тримати перед грудьми, руки зігнуті, лікті опущені вниз. Передача швидке розгинання рук з активним рухом кистей, а при ловінні не виставляти пальці вперед |
|
14. Естафети: |
1раз |
|
|
|
з веденням та передачею м'яча
|
|
Команди шикуються в дві колони. У направляючих в руках баскетбольний м'яч. Завдання: ведення м'яча однією рукою рухаючись вперед з обведенням орієнтирів (фішки) з поверненням назад по прямій передавши м'яч наступним гравцям |
з оббіганням
|
1раз |
Учні працюють в командах. За сигналом перші номери оббігають першу фішку один раз, а другу фішку два рази і повертаються по прямій до своєї команди. доторкнувшись рукою наступного гравця. |
|
Шикування |
|||
15. Ходьба з виконанням вправ на приведення організму у спокійній стан: |
|
Темп повільний |
|
- на розслаблення м'язів |
3 – 4 рази |
Поперемінне порушування правою і лівою ногами, розслаблені струшування кистями рук. Дихання довільне |
|
- на відновлення дихання |
3 – 4 рази |
1-2 – руки в сторони вверх – глибокий вдих; 3-4 – руки в сторони вниз – глибокий видих. При глибокому вдиху спочатку втягується черево, а потім розширюється грудна клітка, при видиху навпаки |
|
16. Вправи на увагу |
До 30 секунд |
Зміна положень за сигналом |
|
17. Вимірювання ЧСС |
За 10 секунд |
|
|
18. Підведення підсумків уроку |
1 хв. |
Відповіді учнів: - я навчився… - мені було найважче… - мені сподобалось… Указати ступінь рішення завдань уроку. Назвати кращих учнів. Виставити оцінки за урок |
|
19. Домашнє завдання |
1 хв. |
Стрибки з обертанням скакалки вперед: хлопці - до 25 разів, дівчата - до 30 разів. |
|
Рекомендації вчителя учням: виконуйте фізичні вправи, дотримуйтеся режиму дня, поєднуйте навчання з активним відпочинком: якомога більше рухайтесь, гуляйте на свіжому повітрі, регулярно займайтесь фізичною культурою. Це допоможе зміцнити ваше здоров'я . |
|||
20. Організований вихід зі спортивної зали |