Урок легкої атлетики 8-й клас Мета уроку: 1. Навчити основних елементів техніки виконання легкоатлетичних (стрибкових , біг

Про матеріал
Урок легкої атлетики 8-й клас Мета уроку: 1. Навчити основних елементів техніки виконання легкоатлетичних (стрибкових , бігових .метання) вправ . 2. Тренувати основні фізичні якості школярів 3. Розвивати силу стрибковими вправами;
Перегляд файлу

                  Урок легкої атлетики

   

                         8-й клас

 

Мета уроку: 1. Навчити основних елементів техніки виконання

                          легкоатлетичних (стрибкових , бігових .метання) вправ .

                      2. Тренувати основні фізичні якості школярів

                      3.  Розвивати силу стрибковими вправами;

Завдання уроку:

  1. Удосконалювати навички бігу на короткі дистанції;
  2. Повторити стрибки у довжину з місця;
  3. Розвивати витривалість у бігу на 1000м;
  4. Розвивати увагу грою «Клас! Струнко!»
  5. Пропагувати здоровий спосіб життя

Інвентар :м'ячі для метання; обручі; тенісні ракетки та м'ячі; скакалки сектор   

                          для стрибків

Місце проведення: спортивний майданчик.

п/п

               Зміст уроку

Дозу-вання

хв

Оранізаційно-методичні вказівки

                                       Підготовча частина (14-15 хв)

1

Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку

До 30с

Звернути увагу на зовнішній стан учнів і стан здоров’я

2

 Інструктаж із техніки безпеки під час занять легкою атлетикою

1хв

Звернути увагу на безпеку під час метання .

Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя

3

Вимірювання ЧСС

 До 30с

За 10 с, результат помножити на 6. У нормі ЧСС — 60-70 уд/хв. Звернути увагу на самопочуття учнів

4

Повороти на місці

1 хв

Чіткість і узгодженість виконання

5

Різновиди ходьби:

- звичайним кроком;

- на носках;

- на п’ятках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- перекатом з п’ятки на носок;

- у присіді

2хв

 

У колону по одному, дистанція — 2 кроки

Утримувати правильну поставу

6

Різновиди бігу:

-         звичайний;

-         із високим піднімання стегна;

-         із закиданням гомілки;

-         із прискоренням;

-         перехресно;

2хв

 

Зберігати дистанцію. У повільному та середньому темпі .Дистанція 2-3 кроки

Зберігати стрій під час виконання бігових вправ

7

Вправа для відновлення дихання під час ходьби (підвестися на носки, підняти руки через сере­дину — вдих, руки вниз через сторони, стати на п'ятки, нахил тулуба — видих)

 

До 30с

Поступово уповільнювати рухи

8

Загальнорозвивальні вправи у русі:

* вихідне положення (В. П.) — зігнуті руки біля грудей. 1-2 — пружинисті ривки зігнутими руками; 3-4 — те саме прямими руками; нахили голови в сторони;

* В. П. — праву руку вгору, стиснути в кулак. 1-2 — відведення рук назад; 3-4 — те саме, змінивши положення рук; нахили голови вперед і назад;

*В. П. — руки над головою у «замок». На кожний крок відведення рук назад і прогинання спини;

*  В. П. —руки вперед. На кожний крок нахили вперед до торкання підлоги (землі); колові рухи кистями;

 

*  В. П. — руки за голову. Випад вперед на кожний крок;

 

* стрибки вперед у присіді; те саме лівим і правим боком;

 

* В. П. — руки вперед та в сторони. На кожний крок мах ногою до торкання різнойменної руки ;

5-6хв

 

15-20

Разів

 

 

10-12

Разів

 

 

8-10

Разів

 

8-10

Разів

 

8-10

Разів

8-10

Разів

 

8-10

Разів

 

У колоні по одному.

 

Лікті на рівні плечей.

 

.

 

 

Руки трохи зігнуті в ліктях, рухи пружні

 

 

Виконувати енергійно, тримати рівновагу

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

Спина пряма, не нахилятися вперед. У спокійному темпі.

 

Рухатись в строю.

 

 

Руки не опускати, ноги не згинати в колінах .

 

 

 

 

9

Виміррювання ЧСС

До30с

 

У нормі-130-140уд/хв

                                            Основна частина (24-25 хв)

1

 Низький старт (виконання команд: «На старт!», «Увага!», «Руш!»)

 

 

 

 

5-6 хв

 

За командою «На старт!» бігун стає попереду колодок, присідає й ставить руки перед стартовою лінією. Потім ногою, що розташована попереду та рухається назад, упиратися об опорну площу доріжки. Ставши на коліно ноги, що  розташовується позаду, бігун ставить руки на пальці  впритул до стартової лінії. Пальці рук утворюють  пружне склепіння між великим пальцем і рештою  пальців, що стиснуті між собою. Прямі руки розведені на ширину плечей. Тулуб випрямлено, голова — прямо відносно тулуба. Вага тіла рівномірно розподілена між руками, стопою ноги, що розташована попереду  і коліном другої ноги .

 За командою «Увага!» бігун дещо випрямляє ноги, відокремлює коліно ноги, що розташовується позаду, від доріжки, переміщуючи центр ваги тіла вгору- вперед. Проекція центру ваги тіла на доріжку не  доходить до стартової лінії 15-20 см. Таз піднімають  на 10-20 см вище ніж рівень плечей

2

Стрибок у довжину з місця

6-8 хв

Стежити за правильністю виконання стрибка Техніка

В. п. — стійка ноги нарізно на ширині плечей. Перед початком стрибка підняти руки вгору, стати навшпиньки, а потім опуститися на напівзігнуті ноги, відвести руки назад і нахилити тулуб уперед. Під час виконання стрибка відштовхнутися двома ногами і водночас змахнути руками вперед-вгору. У польоті зігнути ноги в колінах і винести їх уперед, а під час приземлення

присісти і винести руки вперед, забезпечуючи тим самим м’яке і стійке приземлення.

3

 Біг 1000 м

 

7-10 хв

Біг на середні й довгі дистанції починають з високого старту. Загальний старт, у повільному темпі

4

«Брейн-ринг».

Орієнтовні запитання:

 Яким повинен бути питний режим під час занять легкою атлетикою?

 Якими є зовнішні ознаки втоми?

Яке місце посіла збірна України на Олімпіаді 2012?

3-5хв

Перешикування у дві шеренги. Кожна команда ставить по 3 запитання суперникам. Ураховують кількість правильних відповідей

                                         Заключна частина (5-7 хв)

1

Рухлива гра «Клас, струнко!». Учитель стоїть обличчям до дітей, які вишикувалися в одну шеренгу. Він подає команди. Команду виконують тільки тоді, коли перед нею вчитель говорить слово «клас». Той, хто припускається помилки, робить крок уперед, але продовжує грати. Після завершення гри вчитель називає найбільш уважних учнів

5-6хв

Згідно з правилами гри, крок уперед роблять ті гравці, які не виконали      своєчасно правильної команди

2

Підбиття підсумків

1хв

Відмітити кращих учнів .Організований вихід зі спортивного залу

 

 

 

docx
Додано
19 березня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку