План-конспект уроку з Фізичної культури для 5-9 класів на тему варіативного модуля з Бейсболу.
"Стійка бейсболіста при відбиванні м’яча, техніка свінгу. Зона страйку. Рухлива гра "Коуч піч""
Цілі уроку:
● Ознайомити учнів з базовою стійкою бейсболіста при відбиванні м’яча.
● Навчити учнів техніки свінгу.
● Пояснити поняття зони страйку.
● Закріпити нові знання через рухливу гру "Коуч піч".
● Розвивати координацію рухів та фізичну витривалість учнів.
Вступ (5 хвилин):
1. Привітання учнів та перевірка присутніх.
2. Коротке пояснення теми уроку. Поясніть, що сьогодні ми вивчимо основи бейсболу, зокрема стійку бейсболіста, техніку свінгу та зону страйку.
3. Зв'язок з попередніми знаннями: Запитайте учнів, чи знають вони щось про бейсбол і чи грав хтонебудь з них у цю гру.
Основна частина (25 хвилин):
1. Пояснення базової стійки бейсболіста (5 хвилин):
● Демонстрація правильної стійки: ноги на ширині плечей, коліна злегка зігнуті, вага тіла рівномірно розподілена.
● Пояснення важливості правильної стійки для ефективного відбивання м’яча. ● Практичні вправи: учні повторюють стійку, вчитель коригує помилки.
2. Техніка свінгу (10 хвилин):
● Пояснення техніки свінгу: руки тримають биту, рух починається з ніг і переходить у торс, завершуючи рухом рук.
● Демонстрація свінгу вчителем. ● Практичні вправи: учні тренуються виконувати свінг, вчитель коригує їхні рухи.
3. Зона страйку (5 хвилин):
● Пояснення поняття зони страйку: область над домашньою пластиною між колінами і поясом гравця.
● Демонстрація на прикладі: вчитель показує, як визначити зону страйку. ● Практичні вправи: учні тренуються визначати зону страйку на прикладі один одного.
4. Рухлива гра "Коуч піч" (10 хвилин):
● Пояснення правил гри: один учень кидає м’яч, інший відбиває, решта учнів грають у полі.
● Розділення учнів на команди та проведення гри. ● Під час гри вчитель спостерігає за технікою виконання і дає поради.
Закріплення (10 хвилин):
1. Завдання для самостійної роботи: учні самостійно відпрацьовують стійку і свінг, вчитель перевіряє і коригує.
2. Невелика вікторина для перевірки розуміння:
● Що таке зона страйку?
● Яка правильна стійка бейсболіста при відбиванні м’яча?
● Які основні елементи техніки свінгу?
Висновок (5 хвилин):
1. Коротке резюме уроку: підведення підсумків, що ми вивчили сьогодні.
2. Акцент на ключові моменти: правильна стійка, техніка свінгу, зона страйку. 3. Відповіді на запитання учнів.
Домашнє завдання:
1. Відпрацювати стійку бейсболіста перед дзеркалом, звертаючи увагу на положення ніг і рук.
2. Подивитися відео про техніку свінгу в бейсболі і підготуватися до обговорення на наступному уроці.