План-конспект уроку з Фізичної культури для 5-9 класів на тему варіативного модуля з Бейсболу. "Стійка бейсболіста при відбиванні м’яча, техніка свінгу. Зона страйку. Рухлива гра

Про матеріал
План-конспект уроку з Фізичної культури для 5-9 класів на тему варіативного модуля з Бейсболу. "Стійка бейсболіста при відбиванні м’яча, техніка свінгу. Зона страйку. Рухлива гра "Коуч піч"". Цілі уроку: ● Ознайомити учнів з базовою стійкою бейсболіста при відбиванні м’яча. ● Навчити учнів техніки свінгу. ● Пояснити поняття зони страйку. ● Закріпити нові знання через рухливу гру "Коуч піч". ● Розвивати координацію рухів та фізичну витривалість учнів.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з Фізичної культури для 5-9 класів на тему варіативного модуля з Бейсболу.

"Стійка бейсболіста при відбиванні м’яча, техніка свінгу. Зона страйку. Рухлива гра "Коуч піч""

 

Цілі уроку:

        Ознайомити учнів з базовою стійкою бейсболіста при відбиванні м’яча.

        Навчити учнів техніки свінгу.

        Пояснити поняття зони страйку.

        Закріпити нові знання через рухливу гру "Коуч піч".

        Розвивати координацію рухів та фізичну витривалість учнів.

 

Вступ (5 хвилин):

1.  Привітання учнів та перевірка присутніх.

2.  Коротке пояснення теми уроку. Поясніть, що сьогодні ми вивчимо основи бейсболу, зокрема стійку бейсболіста, техніку свінгу та зону страйку.

3.  Зв'язок з попередніми знаннями: Запитайте учнів, чи знають вони щось про бейсбол і чи грав хтонебудь з них у цю гру.

 

Основна частина (25 хвилин):

1.  Пояснення базової стійки бейсболіста (5 хвилин):

        Демонстрація правильної стійки: ноги на ширині плечей, коліна злегка зігнуті, вага тіла рівномірно розподілена.

        Пояснення важливості правильної стійки для ефективного відбивання м’яча. ●        Практичні вправи: учні повторюють стійку, вчитель коригує помилки.

 

2.  Техніка свінгу (10 хвилин):

        Пояснення техніки свінгу: руки тримають биту, рух починається з ніг і переходить у торс, завершуючи рухом рук.

        Демонстрація свінгу вчителем. ● Практичні вправи: учні тренуються виконувати свінг, вчитель коригує їхні рухи.

 

3.  Зона страйку (5 хвилин):

        Пояснення поняття зони страйку: область над домашньою пластиною між колінами і поясом гравця.

        Демонстрація на прикладі: вчитель показує, як визначити зону страйку. ●    Практичні вправи: учні тренуються визначати зону страйку на прикладі один одного.

 

4.  Рухлива гра "Коуч піч" (10 хвилин):

        Пояснення правил гри: один учень кидає м’яч, інший відбиває, решта учнів грають у полі.

        Розділення учнів на команди та проведення гри. ●             Під час гри вчитель спостерігає за технікою виконання і дає поради.

 

Закріплення (10 хвилин):

1.  Завдання для самостійної роботи: учні самостійно відпрацьовують стійку і свінг, вчитель перевіряє і коригує.

2.  Невелика вікторина для перевірки розуміння:

        Що таке зона страйку?

        Яка правильна стійка бейсболіста при відбиванні м’яча?

        Які основні елементи техніки свінгу?

 

Висновок (5 хвилин):

1.  Коротке резюме уроку: підведення підсумків, що ми вивчили сьогодні.

2.  Акцент на ключові моменти: правильна стійка, техніка свінгу, зона страйку. 3. Відповіді на запитання учнів.

 

Домашнє завдання:

1.  Відпрацювати стійку бейсболіста перед дзеркалом, звертаючи увагу на положення ніг і рук.

2.  Подивитися відео про техніку свінгу в бейсболі і підготуватися до обговорення на наступному уроці.

pdf
Додано
6 січня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку