План – конспект уроку з фізичної культури Модуль: Баскетбол 5 клас

Про матеріал

Мета і завдання уроку:

1.Закріпити техніку ловіння і передачі м'яча двома руками від грудей, та однією рукою від плеча на місці.

2.Повторити техніку ведення м'яча у русі.

3.Сприяти розвитку швидкості, спритності, почуття м'яча, реакції засобами рухливих естафет.

4.Виховувати ініціативність, відповідальність, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій.

5.Підвищувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.

Формувати свідоме ставлення до свого здоров'я та здорового способу життя.
Перегляд файлу

План – конспект уроку з фізичної культури

 

Модуль: Баскетбол   5 клас

 

Мета і завдання уроку: 

  1. Закріпити техніку  ловіння і передачі м’яча  двома руками від грудей, та однією рукою від плеча на місці.
  2. Повторити техніку ведення м’яча у русі.
  3. Сприяти розвитку швидкості, спритності, почуття м’яча, реакції засобами рухливих естафет.
  4. Виховувати ініціативність, відповідальність, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій.
  5. Підвищувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
  6. Формувати свідоме ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя.  

 

Інвентар та обладнання:  секундомір, баскетбольні м’ячі, кеглі, щити з кошиками,

                                           ноутбук, свисток.

Місце проведення:  спортивна зала

 

 

Зміст навчального матеріалу

 

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

о.

п.

Підготовча частина ( 12-14 хв.)

1. Організація учнів до уроку:

  • шикування за групами фізичної підготовленості
  • привітання
  • повідомлення завдань уроку     
  • підрахунок ЧСС

2 хв.

 

1 хв.

10 с

20 с

10 с

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття.

 – Всім доброго здоров'я!

 

Норма: 14-15 уд. (84-90 уд./хв.)

 

2. Вікторина

  • Як перекладається з англійської мови слово баскетбол?              (Кошик, м’яч)
  • Де зародилася гра у баскетбол? (США)
  • У чому полягає суть гри?
  • Скільки гравців в одній команді?        (5)
  • Де саме і як розпочинається гра у баскетбол?                 (З середини поля з розіграшу спірного кидка між гравцями протилежних команд.)
  • Який м’яч важчий баскетбольний, волейбольний чи футбольний?

45 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підвести підсумок. Похвалити дітей

 

3. Скарбничка цікавого

  • А чи знаєте ви чому нумерація на майках баскетболістів у чемпіонаті України починається з четвірки? Спробуйте знайти відповідь в різних джерелах інформації

15 с

 

 

 

 

 

Спонукаю до пошуку інформації

 

 

 

 

 

4. Повторення правил безпеки

 

 

45 с

 

– Яких правил безпечної поведінки на уроках з баскетболу треба дотримуватись?

5. Стройові вправи

     (повороти на місці)

15 с

Виконати за командами

6. Загальна фізична підготовка:

  •       різновиди ходьби;

(на носках, на п’ятах, перекатом з п’яти на носок, на зовнішній (внутрішній) стороні стопи, у напівприсіді, у повному присіді)

  •       різновиди бігу;          (Рівномірний, з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки назад, приставними кроками правим і лівим боком)
  •       повільна ходьба з махами рук
  •       комплекс ЗРВ на місці.                      

 

10 хв.

1 хв.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

6 хв.

9 хв.

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

6 хв.

Фронтальний метод

Стежити за правильною поставою

 

 

 

 

Учні підготовчої групи переходять на ходьбу по маленькому колу

 

 

 

Перешикування в 2 колони розведенням.

– На ліво по два кроком, руш! Дистанція в колоні 1,5м

Показує вчитель

Основна частина (26-28 хв.)

7. Спеціальна фізична підготовка:

  повторити стійки баскетболіста та 

   техніку пересування в захисті

 

  ловіння та передача м’яча двома

    руками від грудей

 

  ловіння та передача м’яча однією

    рукою від плеча

 

 

 

 

 

 

 

  ведення м’яча з просуванням уперед  у повільному темпі, відстань між учнями 8-10 метрів

 

 

 

10 хв.

 

30 с

 

10 кид.

 

по 5 кожною рукою

 

 

 

 

 

 

 

по 5 р.

 

 

 

 

 

8 хв.

 

30 с

 

8 кид.

 

по 4 кожною рукою

 

 

 

 

 

 

 

по 4р.

 

 

 

 

 

Приставними кроками вправо, вліво, спиною уперед. При бігу ковзати по майданчику, не вистрибувати

 

Робота в парах. Невеликими коловими рухами рук уперед-вниз і на себе (робиться замах) при одночасному згинанні ніг у колінах, вага тіла рівномірно розподіляється на обидві ноги. Потім, повністю розгинаючи ноги, одночасно випрямляються руки вперед і передача закінчується захлесним рухом кистей. Вага тіла у цей момент переноситься на ногу, що стоїть попереду

 

Ведення м’яча здійснюється по черзі до партнера, обведення його і повернення на місце. Голову під час ведення не опускати, м’яч повинен відскакувати від підлоги до рівня поясу

8. Спортивні естафети

1) «Виклик номерів»

 

2) Ведення м’яча на швидкість

 

3) «М’яч капітану»

4) Кидки м’яча двома руками у 

     кошик з відстані 1,5 м

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

Поділити клас на команди

Оббігти орієнтир і повернутися на місце.

Спочатку правою рукою, обвести орієнтир і назад вести м’яч лівою.

Передача м’яча двома руками від грудей.

Підраховується загальна кількість попадань командою.

9. Підрахунок ЧСС

10 с

10 с

20-24 уд.  (120-144 уд./хв.)

10. Гра «Відніми м’яч»

Завдання: Не допускати пересування по майданчику без ведення м’яча.

Не допускати ведення м’яча двома руками

 

7 хв.

 

7 хв.

Грають волейбольним м’ячем хлопці окремо від дівчат.

Слідкувати за дотриманням учнями правил гри

 

 

Заключна частина (3-5 хв.)

  1.   Шикування в одну шеренгу.
  2.   Вправи на розслаблення.
  3.   Підрахунок ЧСС
  4.   Підсумок уроку. Оцінювання.
  5. Домашнє завдання: Віджимання від підлоги.
  6. Організований вихід із зали

30 с

1 хв.

10 с

2 хв.

 хл.– 4 х 10 разів, дів.– 4 х 5 разів

 

10 с

За командою вчителя.

Під  музику для релаксації відновити дихання і ЧСС до 90 – 100 уд./хв.

Визначити кращих. Об’єктивність оцінювання.

Розповісти, пояснити.

 

В колону по одному, дистанція 0,5 м

 

doc
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
10940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку