Мета і завдання уроку:
1.Закріпити техніку ловіння і передачі м'яча двома руками від грудей, та однією рукою від плеча на місці.
2.Повторити техніку ведення м'яча у русі.
3.Сприяти розвитку швидкості, спритності, почуття м'яча, реакції засобами рухливих естафет.
4.Виховувати ініціативність, відповідальність, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій.
5.Підвищувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
Формувати свідоме ставлення до свого здоров'я та здорового способу життя.План – конспект уроку з фізичної культури
Модуль: Баскетбол 5 клас
Мета і завдання уроку:
Інвентар та обладнання: секундомір, баскетбольні м’ячі, кеглі, щити з кошиками,
ноутбук, свисток.
Місце проведення: спортивна зала
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
о. |
п. |
||
Підготовча частина ( 12-14 хв.) |
|||
1. Організація учнів до уроку:
|
2 хв.
1 хв. 10 с 20 с 10 с |
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття. – Всім доброго здоров'я!
Норма: 14-15 уд. (84-90 уд./хв.) |
|
2. Вікторина
|
45 с
|
Підвести підсумок. Похвалити дітей
|
|
3. Скарбничка цікавого
|
15 с
|
Спонукаю до пошуку інформації
|
|
4. Повторення правил безпеки
|
45 с
|
– Яких правил безпечної поведінки на уроках з баскетболу треба дотримуватись? |
|
5. Стройові вправи (повороти на місці) |
15 с |
Виконати за командами |
|
6. Загальна фізична підготовка:
(на носках, на п’ятах, перекатом з п’яти на носок, на зовнішній (внутрішній) стороні стопи, у напівприсіді, у повному присіді)
|
10 хв. 1 хв.
2 хв.
1 хв. 6 хв. |
9 хв. 1 хв.
1 хв.
1 хв. 6 хв. |
Фронтальний метод Стежити за правильною поставою
Учні підготовчої групи переходять на ходьбу по маленькому колу
Перешикування в 2 колони розведенням. – На ліво по два кроком, руш! Дистанція в колоні 1,5м Показує вчитель |
Основна частина (26-28 хв.) |
|||
7. Спеціальна фізична підготовка: • повторити стійки баскетболіста та техніку пересування в захисті
• ловіння та передача м’яча двома руками від грудей
• ловіння та передача м’яча однією рукою від плеча
• ведення м’яча з просуванням уперед у повільному темпі, відстань між учнями 8-10 метрів
|
10 хв.
30 с
10 кид.
по 5 кожною рукою
по 5 р.
|
8 хв.
30 с
8 кид.
по 4 кожною рукою
по 4р.
|
Приставними кроками вправо, вліво, спиною уперед. При бігу ковзати по майданчику, не вистрибувати
Робота в парах. Невеликими коловими рухами рук уперед-вниз і на себе (робиться замах) при одночасному згинанні ніг у колінах, вага тіла рівномірно розподіляється на обидві ноги. Потім, повністю розгинаючи ноги, одночасно випрямляються руки вперед і передача закінчується захлесним рухом кистей. Вага тіла у цей момент переноситься на ногу, що стоїть попереду
Ведення м’яча здійснюється по черзі до партнера, обведення його і повернення на місце. Голову під час ведення не опускати, м’яч повинен відскакувати від підлоги до рівня поясу |
8. Спортивні естафети 1) «Виклик номерів»
2) Ведення м’яча на швидкість
3) «М’яч капітану» 4) Кидки м’яча двома руками у кошик з відстані 1,5 м |
10 хв.
|
10 хв.
|
Поділити клас на команди Оббігти орієнтир і повернутися на місце. Спочатку правою рукою, обвести орієнтир і назад вести м’яч лівою. Передача м’яча двома руками від грудей. Підраховується загальна кількість попадань командою. |
9. Підрахунок ЧСС |
10 с |
10 с |
20-24 уд. (120-144 уд./хв.) |
10. Гра «Відніми м’яч» Завдання: Не допускати пересування по майданчику без ведення м’яча. Не допускати ведення м’яча двома руками |
7 хв. |
7 хв. |
Грають волейбольним м’ячем хлопці окремо від дівчат. Слідкувати за дотриманням учнями правил гри
|
Заключна частина (3-5 хв.) |
|||
|
30 с 1 хв. 10 с 2 хв. хл.– 4 х 10 разів, дів.– 4 х 5 разів
10 с |
За командою вчителя. Під музику для релаксації відновити дихання і ЧСС до 90 – 100 уд./хв. Визначити кращих. Об’єктивність оцінювання. Розповісти, пояснити.
В колону по одному, дистанція 0,5 м |